Tutustua minuun mies?
Miksi et voi/halua
34
582
Vastaukset
- Anonyymi
Juu juu, tutustutaan tutustutaan. Rykästäänkö ykkösellä se muovimuna sun takaloossiin vai mimmosta kädestä pitelyä olit ajatellut? Polvistunko ehtoolliselle?
- Anonyymi
Aivan varmasti olen!!
- Anonyymi
Miksi kirjoitat noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti olen!!
Miksi olet ilkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat noin?
Ikävä ihanaa miestä, kumpa tarttuisi jo minuun. Katsoisi syvälle silmiin, silittäisi poskea ja suutelisi intohimoisesti. Kaipuu saa puutteen aikaan ❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
En ole ilkeä, uskon vain olevani hän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
Sivusta, ilkeys on sivujuonne katkerasta ja kovia kokeneesta, joka ei hallitse itseään hyvällä tavalla. Uskon puute hyvään itsessä ja epäily, että epäonnistuu on monesti syynä, että toinen on tunnekylmä tai ei halua olla aloitteellinen, vaikka toinen olisi mieleinen. Itse en halua tuottaa pahaa mieltä, ehkä kuitenkin tahtomattani näin voi tapahtua?
Aina sitä voi epäillä, ettei siitä kuitenkaan mitään hyvää itselle koituisi. Menneet ikävät kokemukset ovat aina taustalla kummittelemassa. Näissä ei kannata itseä syyllistää, ehkä toisen elämä ei ole vaan siinä tilassa, että olisi kovin vastaanottavainen hyvänkään kohdalla.
Nämä vaatii aina niitä varmuustekijöitä (hyviä juttuja), jotka voisivat muuttaa tilannetta muuksi? Itse olen kohdannut ihan kivan oloisiakin naisia, mut mitä enemmän kelaan sitten asioita, mihin kaikkeen se voisi johtaa, tulee niitä pelkoja, että olisinko minä kaikkeen siihen kuitenkaan valmis? Epäileväinen olen.
Muutos vastarinta on suuri ja kun ei tiedä toisen aivoituksia niin aina sitä epäilee enempi epäonnistumista kuin onnistumista, jostain syystä näin omalla kohdallani ja niitä muutoksia, millä tavalla elo voisi muuttua ehkä vielä huonompaan suuntaan, kuin missä nyt on?
Miten kukakin itsenä myy toiselle, itse olen sen suhteen ilmeisen vaativa, siksi olenkin sinkku, enkä lämpene ihan heppoisin perustein mihinkään muuttuviin tekijöihin. Naiset eivät ole kovin aloitteellisia ja se on selkeä haitta itsellekin ja jonka kanssa on vain tultava toimeen.
- Anonyymi
Tule nimelläsi kasvoillasi
- Anonyymi
Olen "tullut" nimelläni ja kasvoillani hänelle. Eli siis ihan oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Voin tulla kasvoillesi
- Anonyymi
Haluan tutustua paremmin. Sopiiko että seuraavaksi ku nähdään niin jutellaan?
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Mulle sopii. Sivusta N
- Anonyymi
Kauniita unia! Toivotaan että kaikki selviää ja kääntyy parhain päin! :)
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseeni.
- Anonyymi
Toivotaan!
- Anonyymi
Tein jo sen ainoan siirron, jonka voin tehdä eli verukkeella laitoin viestiä...
- Anonyymi
Millä verukkeella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä verukkeella?
Töihini liittyen, mutta vain nimellisesti...
Olisin voinut jättää kirjoittamatta kun ei mitään oikeaa asiaa ollut.
- Anonyymi
Keskustelisin mielelläni hänen kassaan jos hänelle sopisi ja olisi hetki aikaa.
- Anonyymi
Liikaa kauneutta ei pysy hallinnassa.
- Anonyymi
Siis aikuisten oikeasti eikä puhelimen tai muun some setin välityksellä. Ihminen kertoo silloin paljon enemmän itsestänsä kuin uskookaan.
- Anonyymi
Nalle on sinun tasoa.
- Anonyymi
Muut ei
- Anonyymi
Haluan, jos tarkoitit minua yksinäistä miestä. Haluaisin tälläkin hetkellä tehdä muutamia kivoja juttuja sun kanssa.
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
Ei sinulla ollut halua tavata minua kun kysyin, hyvin yksinkertaista.
- Anonyymi
Sairauden ja outojen elämänkokemusten vuoksi.
- Anonyymi
Bä voi jos oikea tai väärä ihminen kyseessä.
- Anonyymi
Fiktrjk
- Anonyymi
Ei ole itsetuntoa ehdottaa tapaamista. Työttömyys koulutuspuuteet jne.
Epäonnistun kaikessa. - Anonyymi
Koska en osaa tutustua uusiin ihmisiin. Itsestäni en tykkää puhua ja jos puhutaan vaan toisesta, niin se on outoa.
- Anonyymi
Ei ole aina pakko puhua. Jos on hyvä kemia, voi olla yhdessä hiljaakin. (Sivusta)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817