Siltä tuntuu.... Jos en ole kuvitellut koko juttua....
Käytätkö vain tunteitani hyväksi
17
253
Vastaukset
- Anonyymi
Kevyttä hupia ilman vastuuta mistään...
- Anonyymi
Sitten käänsit kylkeä, vaihtoit kättä ja aloit uudestaan, aloittajaäijä
- Anonyymi
Olet kuvitellut kaiken, se ihminen rakastaa sinua syvästi, kunhan käyttäydyt niin kuin hän haluaa. Se on rakkautta, polvistu ja ota Jumala vastaan!
- Anonyymi
No ei se sun tunteista mitään tiedä
- Anonyymi
Olen kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut.
Tuskin olet suoraan sanonut
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOlen. Irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNiin tämä on vain tällaista ajanvietettä tämä palstasedän mellastaminen, sinö taidat uida todella syvissä vesissä
- Anonyymi
Ei vielä edes tunneta hyvin. Eli en käytä tunteitasi hyväksi.
- Anonyymi
Vaikea tuntea, kun toinen ei halua tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea tuntea, kun toinen ei halua tutustua.
Eikö hän koittanut ottaa yhteyttäkin?
- Anonyymi
Mutta jos tuntisit tän palstasedän, niin tilanne voisi muuttua? Kato vähän mitä tekstailet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos tuntisit tän palstasedän, niin tilanne voisi muuttua? Kato vähän mitä tekstailet
Ja tämä tyyli mumista omahyväisesti tänne kuin kaikessa olisi itsestä kyse hyvässä ja pahassa tai mielipide validi, kyky hallita todellisuuden rakentumista jne on iha todella f-ed up
- Anonyymi
Minusta on tuntunut, että hän on tullut tilanteessa henkisesti tuekseni, tai sitten se oli enkeli.
Mieheltä - Anonyymi
En käytä. Joku tehtävä meillä on toisillemme.
- Anonyymi
En todellakaan käytä miehen tunteita hyväksi
- Anonyymi
Tyhmähän sä olet kuinnsaapas itse olet kaiken aiheuttanut kun et osaa sivistyneesti olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722