Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Anonyymi-ap

Olet järkyttävä.

312

7621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joidenkin mielestä olen ihana ihminen

• Anonyymi

Aivan sama mulle. Olet hirviö.

• Anonyymi

Niin minäkin. Ex vaimo oli kuitenkin täysin eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskin päivä ikinä, sen muistaa aina ja sen aiheuttajan. Tämä mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskin päivä ikinä, sen muistaa aina ja sen aiheuttajan. Tämä mieheltä.

Tämä oli sivusta huomioitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sinua, itsellä on kanssa kokemaa todella pahasta erehdyksestä? Oli vaikea ymmärtää, että voi toisesta niin pahasti erehtyä, että se lannistaa henkisesti niinkin paljon. Harmillisia kokemia, joita on vaikea antaa anteeksi edes itselle miehenä 🫣😮‍💨

• Anonyymi

Mitä ihmettä on tapahtunut, mitä olen tehnyt? Kerro ihmeessä, haluan tietää. Voinko korjata tilanteen🤔

• Anonyymi

Tuskin jot et itse tajua edes virhettä tehneesi

• Anonyymi

Jos joku pelaa tuollaisia pelejä niin älä astu ansaan kyselemällä oletko tehnyt jotain jos TIEDÄT että et ole tehnyt. Se vain antaa hänelle syyn käyttää sinua emotionaalisena roskakorin mikä kuluttaa energiasi loppuun, vaikka asia ei sinulle kuulu. Ei ole sinun asiasi korjata aina hänen tunnetilojaan. Lisäksi Jos luulet aina pystyväsi korjaamaan hänen ongelmansa, mitätöit hänen tunteitaan, mistä hän saattaa vain suuttua enemmän ja taas joudut kärsimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku pelaa tuollaisia pelejä niin älä astu ansaan kyselemällä oletko tehnyt jotain jos TIEDÄT että et ole tehnyt. Se vain antaa hänelle syyn käyttää sinua emotionaalisena roskakorin mikä kuluttaa energiasi loppuun, vaikka asia ei sinulle kuulu. Ei ole sinun asiasi korjata aina hänen tunnetilojaan. Lisäksi Jos luulet aina pystyväsi korjaamaan hänen ongelmansa, mitätöit hänen tunteitaan, mistä hän saattaa vain suuttua enemmän ja taas joudut kärsimään.

👍
        👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ikävää miten huumeet ja sekakäyttö näkyvät arjessa. Naapurusto saa pelätä huumeenkäyttäjien raivokohtauksia jne. Myös ympäristöä töherrellään grafitteilla yms. Koulutuksessa ja kursseilla täytyisi huomioida tämä ongelma eikä enää kiristää vyötä erilaisilla leikkauksilla.

• Anonyymi

ei pannut minua vaikka pyysin

• Anonyymi

Eräs psykopaatti mies oksettaa.

• Anonyymi

Osaan luultavasti olla tarvittaessa tuotakin ei ole vielä toistaikseksi tarvinnu edes yrittää olla psykopaatti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan luultavasti olla tarvittaessa tuotakin ei ole vielä toistaikseksi tarvinnu edes yrittää olla psykopaatti

Kyllä se virkavalta puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sitä tarvii yrittää jos on luonnostaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sitä tarvii yrittää jos on luonnostaan

Sinähän sen tiedät. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko sinä lapsellinen palstasedän tekstien kautta maalittaja, että niillä on aikaa, resursseja tai valtuuksia ”puuttua” joka psykopaatin asioihin? Ettet olisi se narsistisia piirteitä omaava nainen, joka yrittää valjastaa instituutioita ajojahtiin kateuden kohdettaan vastaan mm nolaamalla itsensä psy.oottisilla ja määräilevillä rilmoilla? Siinä voi olla kokenutkin konstaapeli hetken huuli pyöreänä, en pidä hänestä, viekää heti niuvanniemeen kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuttuuko?? Eipä oo nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko sinä lapsellinen palstasedän tekstien kautta maalittaja, että niillä on aikaa, resursseja tai valtuuksia ”puuttua” joka psykopaatin asioihin? Ettet olisi se narsistisia piirteitä omaava nainen, joka yrittää valjastaa instituutioita ajojahtiin kateuden kohdettaan vastaan mm nolaamalla itsensä psy.oottisilla ja määräilevillä rilmoilla? Siinä voi olla kokenutkin konstaapeli hetken huuli pyöreänä, en pidä hänestä, viekää heti niuvanniemeen kiitos

Kukas nainen tuo on ja ketä maalittaa? Samaa naistako jota gubbe kaipaa ja välillä vihaa.

• Anonyymi

Kirjoittelet sitten väärällä palstalla.

• Anonyymi

Voi olla

• Anonyymi

Älä huoli palstasedän seuraava aloitus on varmaan sellainen äkkimakia miestä (itseään) ylistävä leuhotus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli palstasedän seuraava aloitus on varmaan sellainen äkkimakia miestä (itseään) ylistävä leuhotus

Jos se onkin "mustaa makiata"...

• Anonyymi

En halua enää ikinä olla noin kauhean ihmisen kanssa tekemisissä. Kadun tapaamistasi psykopaatti.

• Anonyymi

Ennen kun taas seuraavan kerran olet ihmisillä kun tapana ajutua samanlaiseen seuraan kun eivät kelpuuta muunlaiseen seuraan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kun taas seuraavan kerran olet ihmisillä kun tapana ajutua samanlaiseen seuraan kun eivät kelpuuta muunlaiseen seuraan

Oli minullakin tapana ajautua "samanlaiseen" seuraan. Kunnes hoksasin, että voin olla aivan hyvin yksinkin. Helpommalla pääsen.

• Anonyymi

Otahan lääkkeesi nainen, peili käteen ja mieti millainen ihminen puhuu toisesta noin.

• Anonyymi

Feikkinä oleminen käy lopulta raskaaksi vanhana. Kaikki on esitystä, vailla aitoa itsetuntoa. Se on vähän säälittävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan lääkkeesi nainen, peili käteen ja mieti millainen ihminen puhuu toisesta noin.

Ns mies on toi gubbe,otahan gubbe ne lääkkees ja lopeta toi turhanpäiväinen höpötys ja toisten asioihin puuttuminen ja toisina esiintyminen ja valehtelu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns mies on toi gubbe,otahan gubbe ne lääkkees ja lopeta toi turhanpäiväinen höpötys ja toisten asioihin puuttuminen ja toisina esiintyminen ja valehtelu!

Varo immenkalvoa, ettei markkinaarvo laske!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan notta peili käteen turvenuija ja lopeta tämä kuvittelu, että tämä provoäijå on ensinnäkään nainen, toisekseen sinun tunnisteluvallan alla oleva henkilö ja kolmannekseen sinut ”organismina” tai millään lailla noteeraava. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo immenkalvoa, ettei markkinaarvo laske!

Niitäkö sinä aloittajaäijä sieltä pimeästä verkosta ostelet?

• Anonyymi

Silti tykkäät mussukkani

• Anonyymi

En tykkää. En tulisi edes hautajaisiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät tykkäät siksi ikävöit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät tykkäät siksi ikävöit

Olet sadistinen luonnevikainen hirviö. Toivon kuolemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hassu palsta täti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä tulisin sun haudassa =)

• Anonyymi

Voi ol tykkään monestakin asiasta ihmisissä taas mitä vaarallisempi ni sitä suuremmalla todennäköisyydellä tykkään tarvii olla itsekin varuillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onneksi kukaan noihin bileisiin ketään voi koskaan pakottaa kutsusta huolimatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi et uskokkaan kuinka moni kuolemaani toivoo silti olen vielä elossa jostain syystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hassu palsta täti

Hassu ehkä täti en ole mutta etpä tainnu mulle tätä tarkoittaa ja harvemmin tänne taitaa tädit kirjoitella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuinhan tuo olis mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taitaisi päästäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei edes välitä sinusta niin paljon että toivoisi kuolemaasi. Kukaan ei sinua oikeasti rakasta etkä sinä ketään. Mutta noinkin voi elellä sen loppuelämän, jos vaan jaksaa. Ei pahalla🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ne lääkkeet taas
        Ja kattoon mitä sä oot itse kun näin kirjoitat.
        Voi tulla vaikka hirviö vastaan .
        Joka tapauksessa järkyttyt kyllä siitä mitä olet!
        Ymmärrä toinen osapuoli ei ole ikinä ollut osa elämääsi.
        Ehkä näki jotain hetken mitä et ollut
        Mutta hyvin kyllä valehtelit monta vuotta olevasi
        Niin sinäkin voit antaa jo asian olla .
        Älä höpötä vaan painu sinne pallon toiselle puolelle !
        Sinne sinä haluat! Joten mene!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei edes välitä sinusta niin paljon että toivoisi kuolemaasi. Kukaan ei sinua oikeasti rakasta etkä sinä ketään. Mutta noinkin voi elellä sen loppuelämän, jos vaan jaksaa. Ei pahalla🙂

👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍👍

Miksi läskäri kävit peukuttamassa palstasedän monologiin? Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hassu palsta täti

Onko sulla palstasedän solvauksista jollakin tavalla stimoituva sellaista mieltymystä ja kuin paljon maksaisit solvauskasetista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on jo todella katkeran ihmisen puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen kuolee ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität selvästi projektoida omaa luonnevikaasi ja varhaisessa lapsuudessasi kokemaasi rakkauden puutetta muihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on jo todella katkeran ihmisen puhetta.

Minusta tämä sinun jatkuva ja turruttava oman elämän uutistoimisto on katkeran ihmisen toimintaa, selvästi yrität luoda kuvaa siitä, että tämä palstaäijä on joku muu hlö. Tyylistä ei voi erehtyä, lapsellinen olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität selvästi projektoida omaa luonnevikaasi ja varhaisessa lapsuudessasi kokemaasi rakkauden puutetta muihin.

Miksi sinä pistäydyt todella maanisen oloisesti sekaantumaan tähän itsensä kanssa toraavan äikän keskusteluun väliin? Vissiin dissosioit itsesi asianosaiseksi tms. Terapia- ootko miettinyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen kuolee ennemmin tai myöhemmin.

Oletko sinä palstasedälle vastailija jotenkin tämän aiheen asiantuntija? Ymmärtääkseni olet se katkero, joka on mellastanut huuruissa mielikuvituspäissään tätä aivan toiseksi ihmiseksi fantasioiden antamalla mm ns lähtövinkkejä. Mautonta ku ottaa huomioon tämän pienen aaallon niissä ympyröissä, sortumatta sen enempää ilkeyteen itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hassu palsta täti

On täällä kyllä palstasedän peesaajana välillä yks palstatäti silloin kun ei ole sairaalassa mielenterveyshäiriöidensä vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On täällä kyllä palstasedän peesaajana välillä yks palstatäti silloin kun ei ole sairaalassa mielenterveyshäiriöidensä vuoksi.

Niin ja hänet tunnistaa siitä kun raivoaa ja haukkuu erästä naista jota palstasetä kaipailee välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei ole yhtään palstatätiä,pitäähän sitä naapurin naista kiusata,ku haluisitte itte olla naisia! Testosteroni o eri asia ku estrogeeni!

• Oon herkin , tunteikkain ja hirviöimäisin ihminen jonka tulet tuntemaan, ne jotka ei tajuu on vähän yksinkertaisia. :) En oo mikään enkeli, enkä demoni! En lähelläkään kumpakaan, olen vain minä.

• Anonyymi

Gubbe 💩💩💩💩

• Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩

joskus toivon, että postaukset vaatisi naama vahvistuksen, ei menis meinaan sulkaan läpi noin niinkun ulkonäön puolesta.

• Anonyymi

Voi kun kauniisti sä yrität satuilla jostakusta koittasitko välistä olla ihan oma ittes ni saattas helpottua sunkin elämä

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

joskus toivon, että postaukset vaatisi naama vahvistuksen, ei menis meinaan sulkaan läpi noin niinkun ulkonäön puolesta.

Sul taas saattas ol öökat tummina turhankin usein jos turpavärkki pitäs tunnistukseksi tänne laittaa

• Anonyymi

Sä oot vain tyhmä joka ei ota lääkeitään tai mee osastolle!

• Anonyymi

Eli toisin sanoen olet vain hirviö.

• Anonyymi

Ja itsessä ei tietenkään mitään vikaa

• Anonyymi

Mussa vikaa enemmän kun yhdessäkään pienessä maassa yhteensä mu osaan elään vikoineni ja tulen niistä huolimatta itseni kanssa toimeen ni vikani kuulu vittujakaan kenellekään

• Anonyymi

Oletko opettanut tämän sloganin ja hokeman mitä hoet täällä palstaäijän aloituksissa esim joillekin tosielämän parroteille?

• Anonyymi

Mäkin toivon sen miehen kuolemaa.

• Anonyymi

Siitä vaan jonon jatkoksi on jo tuhansia ellei jopa satojatuhansia jokka tuota kohdallani toivoo et ei mitään uutta pohjolan taivaan alla

• Anonyymi

Samoin. hyi helvetti.

• Anonyymi

Sairaita kirjoituksia. Varokaa, ettette kompastu.

• Anonyymi

Kiusaaja en aisaitse mitään inhimillistä ajatelua osakseen. Toivottavasti saa maksaa kovan hinnan. Hirtetään vaikka kivespussin tai jtn muuta ihanaa.

• Anonyymi

Syljen silmille nähdessääni.

• Anonyymi

Omaan oveluutensa ne kompastuu mu sitäkin kompurointia on ollu ihan kiva seurata vierestä

• Anonyymi

Et ole itse yhtään sen parempi 😅

• Anonyymi

Kenestä sä puhut tässä??

• Anonyymi

Hän todennäköisesti on sinua parempi ihminen teoissa mitattuna. Itse olen ollut melkoinen hirviö suurimman osaa elämääni, mutta olen sentään oppinut katumaan.

• Anonyymi

Sellasia ne paatit on

• Anonyymi

Älä enää sekaannu varattuihin miehiin, ettei sitten tarvitse kiukutella,kun et saanutkaan elättäjää

• Anonyymi

Haluatko yksärinkertainen kerrata vielä, että kuinka kauan tämä ns primitiivinen lastenloru sai heltat hetajamaan arvokkaassa yhteisössä? T arvaa kuka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko yksärinkertainen kerrata vielä, että kuinka kauan tämä ns primitiivinen lastenloru sai heltat hetajamaan arvokkaassa yhteisössä? T arvaa kuka?

Ja oliko pokkaa valehdella mitään konkreettista koskaan (oli) vai perustuiko kaikki tähän ympäripyöreään netin telenovelaan

• Anonyymi

joidenkin haastatteluita seurannut, ja niin se varmaan menee eräs pro sanoi että työelämä muuttuu ja työ ja raha tulee jatkossa eri lähteistä ja lisätöiden arvo ja yrittäjyys nousee, tai en tarkalleen muista mutta tuhon suuntaan. eräs sanoi että suurin osa vedetään niin sanotusti alaa mistä nousee. ja näin unta jossa oli kaunis prinsessa nousemassa tornissa portaita ylös valkea mekko päällä. Viittasi kuolemaan, eli osa joutuu kyllä vaan tarpomaan.... ja olemaan kuitenkin tavis 🙂

• Anonyymi

Hitto miten typerä ihminen sä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto miten typerä ihminen sä olet

Etpä se sinäkäkään palstasedän monologissa räksyttävä ns väärän puun haukkuja miltään ruudinkeksijältä vaikuta😉

• Anonyymi

Sulla ilmeisesti järkyttävä hirveä ikävä

• Anonyymi

Kun on elämässä järkyttävä ikävä hirveä

• Anonyymi

Sinä se yrität kääntää mielen..kuvituksellisena ihmisenä nämä palstaäijän avaukset posin puolelle eli liittymään ittees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se yrität kääntää mielen..kuvituksellisena ihmisenä nämä palstaäijän avaukset posin puolelle eli liittymään ittees

Sinä se jaksat yrittää luulla vaan

• Anonyymi

rakastaN.😗

• Anonyymi

mutta ei kaikki hetkessä tapahdu eli varmaan ala ja ikä vaikuttaa ja perhe jutut ja muut.

• Anonyymi

työelämässä itsellä näyttää valoa jos tekee vähän eri tehtäviä välissä, sama laaja ala mutta siellä eri juttuja. ja muistaa prioteetit elämässä. mutta vastuut.

• Anonyymi

Lihas leikkii aivoa tai toisinpäin? Pähkinää purtavaksi, nääs

• Anonyymi

Onneksi en ole tavannut. Mutta yritäpä jatkaa sitä itsensä kehittämistä ja siirtää viha taustalle.

• Anonyymi

Niin sä palstasetä kyllä ootkin.

• Anonyymi

Ei kyllä se on toisin päin mä olen ollut sinulle mukava mutta sä et oo ollu mulle niiin heippa vaan

• Anonyymi

En unohda P miestä enkä T naista.Toisen muistan hyvällä toiselle toivon paha karmaa.

• Anonyymi

Mistäs ne ne olikaan taas- kesämökillä saunan lauteilla hanukkakynttilää sytyttelemässä, joulua tekemässä muuta mitä, palstaäijä? Pun so intended

• Anonyymi

Olet liikaa kaikille miehille.

• Anonyymi

Niin vissiin olen. Jotkut jopa vihaavat minua. Syy on ollut joko jättäminen tai pakit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vissiin olen. Jotkut jopa vihaavat minua. Syy on ollut joko jättäminen tai pakit.

Ja en ole alkuperäinen.

• Anonyymi

Mikä sinua vaivaa kun oletat tämän palstaäijän olevan joku tietty nainen mitä tällä tavalla ikäänkuin eksotisoit aivan todella eksoottisesti?😬

• Anonyymi

Vähempi riittäisi

• Anonyymi

Yli seksikäs ja rikas

• Anonyymi

Varas,eikä mitään muuta!

• Anonyymi

Otan tän kohteliaisuutena.

• Anonyymi

Voi hyvinkin olla monen mielestä saatan olla tuotakin oletteko koskaan itse ajatelleet kuinka muita kohtelette vai onko se täysin mahdotonta teille joillekin nähdä oman kehonsa ulkopuolelle vaikka ymmärtääkseni silmät sitä varten ovat sokeakin näkee paremmin kehonsa ulkopuolelle kun jotkut silmät omistavat edes

• Anonyymi

Kannattaa katsoa siihen peiliin ja miettiä mikä itse olet.

• Anonyymi

Kuule provosoiva trolli. Otsikon perään ei kuulu laittaa pistettä.

• Anonyymi

mutta saa laittaa jos haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja siitä jotkut myös olevinaan tunnistaa vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saa luulla keneksi haluaa. Totuus on toista piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja saa luulla keneksi haluaa. Totuus on toista piste.

Mikä se totuus sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja siitä jotkut myös olevinaan tunnistaa vai?

No ettekö te jotkut käy viisastelemassa näissä palstaäijän ”erittäin merkityksellisissä” aloituksissa tämän tästä? Hän sanoi joku on järkyttävä ihminen no voi juku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että tämä on edelleenkin palstaäijän aloitus ja sen kommentti, kolho knatterton🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette toooodella raukkamaista e ja gubbe,voisitteko muuttaa mahdollisimmankauas siperiaan!teistä ole muuta kuin haittaa,olemme kärsineet jo tarpeeks!

• Anonyymi

On järkyttävää lukea tämmösiä kirjoittelua täällä.

Me ollaan sentään ERITYISHERKKIÄ IHMISIÄ JOTEN NYT KYLLÄ PYYDÄT ANTEEKSI JA LOPETAT MEIDÄN HAUKKUMISEN.

• Anonyymi

Eli siis haavoittuva narsisti.

• Anonyymi

Apäijä trollailee aikansa kuluksi. Ei kai kukaan usko sen kirjoituksiin.

• Anonyymi

Oli aikoja kun moni uskoi 😂

• Anonyymi

Kyllä nämä toksiset naisen maalittajat vaan muokkaa rikastaa ja jalostaa näistä haluamiaan pöyristelypopulistisia vuodatuksia. Persujen lisäksi mm vihreät on vihkiytyneet vastaavaan ai kauheeta- dadailuun. Muistin virkistykseksi nääs

• Anonyymi

Millainen ihminen toivoo toisen kuolemaa? Olet itse psykopaatti.

• Anonyymi

Näinpä

• Anonyymi

Et selvästikkään ymmärrä mitään psykopaatin ajatusmaailmasta. Lisäksi onko tosiaan väärin toivoa jonkun sadistisen pikkuhitlerin kuolemaa? Maailmahan siinä vaan paranisi.

• Anonyymi

tunge mulkkus #######!.

• Anonyymi

Tule tänne niin tungen sen sisääsi.

• Anonyymi

Sisääsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisääsi

noita aloittajan kirjoituksia kun lukee niin mies saa olla onnellinen päästessään noin psykoottisesta naisesta eroon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noita aloittajan kirjoituksia kun lukee niin mies saa olla onnellinen päästessään noin psykoottisesta naisesta eroon

Onko naisen aloitus? Veikkaan että tämä on se "Gubbeliini".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A naisen vuodatusta. Psyko ja itsekin tietää sen. Tunnistaa tuosta kirjoitustyylistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A naisen vuodatusta. Psyko ja itsekin tietää sen. Tunnistaa tuosta kirjoitustyylistä.

Mistä kirjoitustyylistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan se maalarikin ehätti paikalle. Vai muka a nainen. Sinut pitäisi laittaa ö mappiin ja jättää sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan se maalarikin ehätti paikalle. Vai muka a nainen. Sinut pitäisi laittaa ö mappiin ja jättää sinne.

Onko sinulla palstaäijän keketarinoita spinnaava taistelumarsu sellainen ajatus sinun suvereniteetista, että voit määritellä, että kenestä a-naisesta täällä on puhe? Aika kauan tätä sun penkkiurheiluasi seuranneena kysyy nainen TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko oikeasti fanaattisen kateellinen nainen hämmentäväso toisen naisen arvoa ihmisenä länkyttämällä näitä aloittajaäijän kirjoituksia hänen niskaansa? Olet kyllä jäänyt johonkin teinin koulun käytävän kuningatar- fantasiaan kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se tarkoittaisi sinulle, jos tämä palstaäijän avaus olisi ”naisen” kirjoittama- yhtä tiettyä henkilöä kuten tuolla tuksusarvisella vai ylipäätään naispuoleisia henkilöä? Sillä nimittäin mitataan myös sinun suhteellisuudentajua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kertomuksessa ei ole yhtään naista ja piste!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko oikeasti fanaattisen kateellinen nainen hämmentäväso toisen naisen arvoa ihmisenä länkyttämällä näitä aloittajaäijän kirjoituksia hänen niskaansa? Olet kyllä jäänyt johonkin teinin koulun käytävän kuningatar- fantasiaan kiinni

No women,this ladyboy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jo vissiin ö-mappiin pistetty ku o niin katkeran oloinen ukko. Onko vanha ja vielä rumakin kaiken päälle eikä kait ees älykäs kun itselleen täysin tuntemattomista ihmisistä tekee psykoja 😂 jotain rajaa sentään pitäis olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos gubbeliinilla tarkoitat naista joka beesaa aina gubbea kun gubbe trollaa katkerana A naista niin kyllä. Tää nainen on gubbeen niiiiiin rakastunu ja on katkera guben kaipausviesteistä tuolle toiselle ja siksi näitä lähettelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se gubbeliini eli guben beesaaja ja a naisen haukkuja?

• Anonyymi

Missäpäin Suomea tämä ihastuksesi asuu?

• Anonyymi

Uusimaa, mut ei hän ole hirveä 🤍

• Anonyymi

You best belive it girly

• Anonyymi

Oh, but boy you would be just an appetize

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh, but boy you would be just an appetize

Ps ja tämä jollekin oman elämänsä päätähtöselle, joka hakee naisoletulta mitä tahansa huomiota ja tunnustusta nars. piirteilleen näistä palstaäijän avautumisista. On se aika pitkä trippi vissiin sitten tämä palsta_laiffi🥱

• Anonyymi

Ole huoleti. Kaikki sinun oikeat rakkaussuhteet on päättyneet siihen että sinut on jätetty. Niin käy myös nykyiselle. Löytyy oikeasti varakas, oikeasti komea oikea mies.

• Anonyymi

Tai ainakin joku jolla verot ulosotossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä ole älykäs. Ei ole tollaisesta kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä ole älykäs. Ei ole tollaisesta kyse

Miten nää yhteydessä kun sen jokainen voi lukea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä Sanna mustamaalaat?

• Anonyymi

Voi ap-raukkaa.. 😥

• Anonyymi

Ap on psykopaatti joka toivoo toisen kuolemaa. Henkisesti häiriintynyt.

• Anonyymi

Kaikki virheet on vain sinussa itsessäsi. Minä olen virheetön ja täydellinen kaikin tavoin. Jos täydellisyys on sinulle hirveyttä niin olkoot niin.

• Anonyymi

Mikäs negrofiilien kokous täällä on?

• Anonyymi

negrofiilit/narsistit yhteiskeskustelutilaisuus, ikinä et näe tv;ssä

• Anonyymi

Anteeksi. T. E 😙

• Anonyymi

Voiko psykopaattiin laittaa moottorin ?

• Anonyymi

Moottori aloittajan perseeseen ja veneen päätyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moottori aloittajan perseeseen ja veneen päätyyn.

Oletko niin kovasti tulistunut tästä aloittajaäijän pyhästä sakramentista, että oikein tällaisia suunnittelet? Jaksuhali. Ettet itse tuottaisi paljon pahempaa moskaa tänne mitä tämä aloitus on, sekundasosiopaatti?

• Anonyymi

Vaikea uskoa kun tietää missä piireissä pyörit

• Anonyymi

Missä hirvein asuu

• Anonyymi

Kuka olet sinä häviäjä, joka tulet aina vaan uudestaan ja uudestaan mussuttamaan näihin palstaäijän avauksiin? Et taida piirejä tai mitään kovin hyvin tuntea kun täällä luennoit jostakin yksilöstä. Mutta täällähän nääs näkee jos jonkinlaista hokemaa esim ”maksa velkas” ikäänkuin se tekisi eeppisisrö kertomuksista totta. TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet sinä häviäjä, joka tulet aina vaan uudestaan ja uudestaan mussuttamaan näihin palstaäijän avauksiin? Et taida piirejä tai mitään kovin hyvin tuntea kun täällä luennoit jostakin yksilöstä. Mutta täällähän nääs näkee jos jonkinlaista hokemaa esim ”maksa velkas” ikäänkuin se tekisi eeppisisrö kertomuksista totta. TT

Let’s go

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä hirvein asuu

Oulussa ja pjärvellä!

• Anonyymi

Olen hirviö kaltaisellesi valhe kulissille.
      Etsi rahastuksesi muualta.
      Sehän sinua sattuu.

• Anonyymi

Mille kulissille? 😂 Oot ihan sekasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille kulissille? 😂 Oot ihan sekasin.

Niin säkin oot hani ❤️💋😍🥰😘

• Anonyymi

Puliukot sulle tumpelo.

• Anonyymi

Et taida olla kovin kokenut sitten.

• Anonyymi

Sinä olet kovasti taas tuohtunut tästä palstaäijän muutaman sanan aloituksesta. Tää on vissiin vintiltä himmeille terapiaa

• Anonyymi

J mies on narsisti

• Anonyymi

Olen sen ymmärtänyt jo vuosia sitten..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sen ymmärtänyt jo vuosia sitten..

Joonas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joonas?

Onko sinulla ollut useampiakin ns j-vaihtoehtoja mitä ympätä näihin palstaäijän hurmoksellisiin jii-jollotuksiin?

• Anonyymi

Mun J-mies ei oo. Hän on aivan ihana!❤️🩶

• Anonyymi

Mun J-mies on narsisti, mut rakastan häntä äärettömästi siitä huolimatta ja hänet vain haluan. Piste!❤️👍💫🔥🪐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun J-mies on narsisti, mut rakastan häntä äärettömästi siitä huolimatta ja hänet vain haluan. Piste!❤️👍💫🔥🪐

Toinen pää ilmeisesti siis ehkä toimii, palstasetä? Rakkautta sinne tms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun J-mies ei oo. Hän on aivan ihana!❤️🩶

Sese vasta psykopaatti hirviö o!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sese vasta psykopaatti hirviö o!

Kaiken vie,mikä ei pakoon pääse tuolta gubelta!En ole ennen tuollaista hirviöä nähnyt! Valehtelee ja satuttaa ainakin tuota naispuoleista ihmistä asuu kaiken lisäks tossa tien toisella puolella stalkkaamassa!

• Anonyymi

Kauheeta että asuu toisen kanssa samassa kodissa. Mutta toinen on niin ruma sisältäpäin ettei edes tee mieli harrastaa sitä sen kanssa..

• Anonyymi

Voi ei, mitä on tehnyt?

• Anonyymi

Ai jaa, onko näinkin, aloittajasetä? Kerro ”hänelle” vaikka, että hiihtomaski saisi sinut kuumaksi kyllä se siitä

• Anonyymi

Ja itsesi tapaamisella tuomitset kaikki?, onnea elämääsi, jos sitä on.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Sinulla on ollut palstaäijän aloitusten suhteen taas myötä- ja vastamäkeä yöllä

• Anonyymi

Pidätkö itseäsi sitten hyvänä ihmisenä jolle tapahtuu pahoja asioita. Häpeämätön voin olla, kun en vain jätä sinua rauhaan vietyäni mielenrauhasi. Et ole tainnut olla mikään ihmismagneetti joten olet rajoittunut kyvyssäsi arvioida sitä mihin ihmiset yleisesti ottaen kykenee. Jos jonain niin pidän itseäni oman sydämeni jälkeisenä saalistajana. Jolla ei ole enää mitään menettää. Olen siis saanut osuuteni minäkin mutta itseä voi silti hillitä periaattein. Itse olet kovin ahne saamaan ihmisestä irti kaiken. Joidenkin ihmisten synnit ovat ilmeiset ja johtavat heidät tuomioon, kun taas toisten synnit seuraavat heitä tuomioonsa. Hyvyydellä on viimeinen käyttöpäivänsä. Tai ei vaan tiedä paremmasta. Yhteytemme taitaa osoittaa etten ole menettänyt ihmisyyttäni. Ja sietäminen tarkoittaa tulemista kaltaiseksi edes jonkin verran.

• Anonyymi

Ette tiedä yhtään mikä on hirvein.Hirvein on vaikutusvaltaisessa asemassa oleva myöhäisuskovaiseksi alkanut nainen kenen poika raiskaa tytön ,tämä tulee raskaaksi ja tämä manipuloidaan tekeen lapsen raiskaajalle ,oikeasti sille sen äidille mikä pilaa lapsen elämän näin.

• Anonyymi

*viattoman tytön.

• Anonyymi

Joo tämä ihastuttava kertomus jäi ikävä kyllä vähän sekavaksi, mutta ehkä tällaisista aiheista kiinnostuneet wackot osaa koostaa tästä jonkun koherentin kivan kertomuksen perhe-elämästä nykypäivänä tms.

• Anonyymi

Kaikki työkaverit myös naispuoleiset ja ystävät jotka tunteneet kauan on kuitenkin sitä mieltä että olen ihana sydämmellinen auttavainen tyyppi jonka kanssa mielellään on. Sinä olet ainostaan lyhyellä kokemuksella tuota mieltä. Kumpikohan on totta? Vai onko se niin että sinulla on jotain pientä vikaa siellä yläkerrassa ja näet sen takia karmeita asioita muissa joita ei ole olemassa.

• Anonyymi

Kenelle luulet vastaavasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle luulet vastaavasi?

Mikä sua vaivaa kyn et vieläkään saa niitä aivosoluja tekemään yhteistyötä sen suhteen, että näiden palstaäijän eli aapeen monologien retusoinnit ei johda mihinkään? Yritätkö maalata jotain tämän huuhaatekstin taakse kun olet noin ”keen”?

• Anonyymi

KIITOS SAMOIN SINÄ!!

• Anonyymi

Ei se oo niin vakavaa jos sut on torjuttu, se on elämää.
      Ei sen takia tarvi ruvetaa mustamaalaamaan selän takana, siis puhuu paskaa toisest, myrkyttää toisten mielipiteitä.
      Jos sinä! olet viallinen tuote ja sulla ei ole kaikki kotona.. se et se toinen ei kiinnostunu susta, se on itsesuojeluvaistoa. Panostasit sä ite sellasee tyyppiin josta tiedät et ennemmi tai myöhemmi se jakaa persettä sun kavereille ja vika on aina sussa vaikka et olis tehny mitään väärin.

• Anonyymi

Nyt oli kyllä jälleen kerran aloittajaäijä aika lennokas vaihtoehtoinen tulkinta miten tähän ”aivan järkyttävään” aloitukseesi suhtautua. Ehkä itken poliisille, että näin ei voi netissä jatkua tämä henkilöön menevä moittiminen te laitatte heti stoorin tälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli kyllä jälleen kerran aloittajaäijä aika lennokas vaihtoehtoinen tulkinta miten tähän ”aivan järkyttävään” aloitukseesi suhtautua. Ehkä itken poliisille, että näin ei voi netissä jatkua tämä henkilöön menevä moittiminen te laitatte heti stoorin tälle

MISTÄ TEILLE MAKSETAAN?

• Anonyymi

Avohoitopotilaiden keskustelua kyllä mielenkiintoista seurata

• Anonyymi

Eli viittaat jälleen kerran tämän aloittajaäijän monologiin ja koet olevasi sillä inessä jossain skenessä? Tai osallinen johonkin kalabaliikkiin-kö? -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli viittaat jälleen kerran tämän aloittajaäijän monologiin ja koet olevasi sillä inessä jossain skenessä? Tai osallinen johonkin kalabaliikkiin-kö? -TT

Ja esim itsessään näiden aloitusten pyöristely on aika teinilissua, mutta siitä on mentävä mistä aita on matalin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja esim itsessään näiden aloitusten pyöristely on aika teinilissua, mutta siitä on mentävä mistä aita on matalin

Ku koko vtun aitaa ei o

• Anonyymi

I’m wishing you joy and happiness but above this i’m wishing you laaa aav. Saatteko te ikävät immeiset paljon irti näistä palstasedän älähdyksistä ja koette tulevalle noteeratuksi jonkun luonnollisen henkilön toimesta vai missä se ns koukku oikein on?

• Anonyymi

Elämä on ihanaa.
      Karhiainen

• Anonyymi

Kyllä te ootte koko sakki tuota yhtä järkyttävää saastaläjää, ja ihan kaikessa. Miten joku edes normaalin moraalin omaava voi ajatella että tuo haktaan nyt jotta muut saa, hyäkätä ihmisten kimppuun, hakkauttaa joku muu että pääse pois ja häätää sitä ympäriins vielä pois ettei tarvii muistaa ja tietää,ja ettei jää kiinni.

Täysin syyttömälle ihmiselle.

Ei voi muuta sanoa kuin helvetti miten järkyttävän karseaa sakkia.

• Anonyymi

Sinä äijä täällä jotain yhtä päällekarkausta itkeskelet? No ota tästä nessu. T nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä äijä täällä jotain yhtä päällekarkausta itkeskelet? No ota tästä nessu. T nainen

Joo ei

• Anonyymi

Niin , antoi ajattelun aihetta. mut iha sama mitä meinaat ja iha samoin susta..

• Anonyymi

Kuulosti mahtavan ihanalta ja voitais vaikka alkaa rakastella.

• Anonyymi

Onko tämä nyt sitä vintiltä himmeiden kulahtanutta tunne_teoriaa? Mistä se tunne ois muuten..syttynyt alunperin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä vintiltä himmeiden kulahtanutta tunne_teoriaa? Mistä se tunne ois muuten..syttynyt alunperin?

Vintillä on ihanaa😎🌞❤️

• Anonyymi

ja hakkaa nämä äijät jotka pakeni ja laittoi naiset hakattavaksi tai käytti välineenä mt juttuihin. samoin ne ämmät. en ole ollut mukana missään turpaan vaan ja, huolehdi että turvat pysyy kiinni.

• Anonyymi

Vielä kerran palstasetä tempoa ja rytmiä tähän hommaan- hakkaa taikka kuole, taikka kuole ja hakkaa. Ja kaikki tamppaa hop

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kerran palstasetä tempoa ja rytmiä tähän hommaan- hakkaa taikka kuole, taikka kuole ja hakkaa. Ja kaikki tamppaa hop

Jopa ilman coke

• Anonyymi

No huuuhuuhuuhuh sentään. Onko kaikki ok ja lääkkeet riittää vielä vai joko loppunu niin menee jo laudalta yli.

• Anonyymi

Jaahas että tällaista tällä kertaa. Kun näitä lukee niin kyl sitä on tyytyväinen omaan elämäänsä kun pää vielä toimii eikä siellä pyöri hakkaamiset ja turpaan laitot 24/7.

• Anonyymi

ja laitahan rantasaunalle kyrpää suuhun, tulee tippa linssiin, mutta muuten palaa sielusi 🫣😈😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

katso että se Anniina, Emilia, Mirja Leena ja Jenni ja joukko muita syöttöhuorat ja tilaajia ottaa turpaan niin että näkyy kauas ja varsinkin kuuluu kynko karhuta 😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

missäs meidän Fobba? ootko kova äijä vielä? olisiko rysduen hehku hyvä rooli vai oliko vaan ritarien ja hankasalmen juttuja?

• Anonyymi

Eikö se fobba oo gubbe ihan muissa hommissa nykyään ja päässy ns lapion varresta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se fobba oo gubbe ihan muissa hommissa nykyään ja päässy ns lapion varresta?

Kansalaiskeskustelun välimiehestä kansanedustajaksi, aika hyvin pelattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansalaiskeskustelun välimiehestä kansanedustajaksi, aika hyvin pelattu

Varmaa huutanut mennessään see you losers

• Anonyymi

Tiedän. Sen takia odotan että pääsen kotiin.

• Anonyymi

ainakaan en vainoa muita ihmisiä:).

• Anonyymi

No sulla ei sitten aloittajaäijä ja hymiösetä ole kovin korkealla nämä ihmisyyden kriteerit

• Anonyymi

Aivan kännissä

• Anonyymi

Silloinko sulta turahtaa parhaat teoriat?

• Anonyymi

Tuos kun luin näitä ,kommentteja , sanoisin ,että olkaa onnellisia ,ette ole vielä hirveintä paskinta ihmistä/puolisoa tavanneet ,,, kokemuksella ???

• Anonyymi

Miten joku voi nähdä vaivaa tänmöisen kirjottamiseen ikävä palstalle, ei edes mihinkään vihapalstalle vaan tänne, missä IKÄVÖIDÄÄN toista ihmistä

🤦‍♀️

• Anonyymi

”Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.”

-se on tärkein havainto.

• Anonyymi

Olet varmasti ”tärkeä” jollekin. Sivusta.

• Anonyymi

Kokeile tavata Stalin joka on maaiman suurin murhaaja,Venäjä /Neuvostoliitto.
      Venäläiset tappavat kaikkialla..mutta on niitä muitakin jos haluat tavata.

• Anonyymi

Miksi aloittajaäijä kukaan haluaisi niitä tavata- keikkaa tyrkyttää vai mitä?

• Anonyymi

Kiitos! Otan tuon kohteliaisuutena. Vihdoinkin olen jäänyt jonkun mieleen. En ole ilmaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Selvä. Elämä on valintoja.

• Anonyymi

Niin, miten sinä vihahattivatti oletkaan täällä uhonnut vuosia- sitä saa mitä tilaa. Vallan ironista. Sivusta Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miten sinä vihahattivatti oletkaan täällä uhonnut vuosia- sitä saa mitä tilaa. Vallan ironista. Sivusta Tee

Tai enemmänkin tämä keskustelupalstalle rähjääminen ja uhoaminen ilmeisesti iha pöhinöissä on typerryttävää seurattavaa

• Anonyymi

Koitapa tavata Putin

Täällä lieko zahlova, Pariisi!

• Anonyymi

No kenet sinä nyt satuit tapaamaan, jotta osataan arvioida, onko sanoissasi mitään perää. Oliko se Matti, Pentti, Jaska vai Ulla, Milena, Katriina vai aivan joku muu?

• Anonyymi

Se on varmaan keskustelupalstaa hallusinoiva kukkuu ihan sinun päänsisäinen asia tms ketä palstasetä tässä tarkoittaa😉

• Anonyymi

kyllä minun elämässä te ootte järkyttävimmät ihmiset mitä olen ikinä tavannut ja ei olisi ikinä pitänyt päästää teitä kotiini siitä alkoi helvetti vuodet. en ole ikinä nähnyt mitään yhtä pahaa kuin te, edes helvetissä. ei teitä voi kutsua edes ihmisiksi.

• Anonyymi

Kerran päästit jonku porukan sisään, sait vägän nekkuun etkä siitä pääse iso mies yli? Kunhan tuumailen mikä osuus näissä diabolisissa säkeissä voisi olla totta

• Anonyymi

viha ja etivuus teitä kohtaan on. irlrtön, suunnaton. toivottavasti saatte kaiken vielä huonona ja pahana elämäänne ja kärsitte kaikesta hyvin paljon. tuhositte, teitte mitä hirveinoiö asioita, olitte syyllisiä kaikkeen hui oon ja pahaan, ja en ikinä anna anteeksi ja lähetän vaan toiveen että joudutte vielä kärsimään kaikesta ja, se tuo teille todella, paljon pahaa ja, huonoa ja on esteenä hyvään.

• Anonyymi

Al kakaa sijoittaa, ensin säästää jos ei peri
      Ja sitten pesämuna kiertoon varovasti - ei mitään hullu jussi tuksia niinko kryptoja vaan tavisosakkeita sanotaan Nordea Fortum ... jokka maksaa osinkoja eikä hötky

Sijoitus tekee fik suksi ja sen jälkeen naiset alkaa kilvan tarjota ite ja voi valita har moni simman ei välttämättä kauneimman vaan parhaan ja tunne lämä on heilassa automaattisesti ilman hai kai luja na

Tääei tule heti vievähän sikaa mutta tulos on hyvä. Sikaa kuluu valitte luihinkin ja ytimiin sika paljon ja sen voi skipata

• Anonyymi

Tykkääkö naiset suolatusta vai pyökkisavustetusta pekonista enemmän? Mistäpä sinä sen tiiät, ku et oo ollu aamiaispöydässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkääkö naiset suolatusta vai pyökkisavustetusta pekonista enemmän? Mistäpä sinä sen tiiät, ku et oo ollu aamiaispöydässä

Sarjassamme kun ei tiedä kuinka suhtautua

• Anonyymi

ja toivottavasti nuo äijät saavat elämäänsä helvetisti huonoa, ja siihen mistä vieneet. yksi äijä jää ilman lasta ainakin. olisiko sen paholaisnasen isku äijineen kotiini yksi niistä. ja listahan on mieletön ja mitä vieneet ja kuinka hakanneet. kaikki se valuu teille huonona takaisin elämäänne. muistakaa se.

• Anonyymi

Olet ihana mies 💋 Olisitpa kultaseni ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana mies 💋 Olisitpa kultaseni ❤️

Sulla alkaa palstasetä ilmeisesti taas kuuppa leviämään näihin ylikarismaattisin kirosäkeisiisi, koitahan jaksella sinäkin

• Anonyymi

Aloittajalle:
      tuliko sulle hyvä mieli.

• Anonyymi

Sinä taidat itse saada äärimmäisiä kiksejä siitä, että kuvittelet jonkun tilittävän sulle kun rossaat näissä palstasedän avautumisissa. Miks haluat kieriskellä tässä via dolorosassa?

• Anonyymi

• Anonyymi

Hei, kerropa joskus tarkemmin - kuka on hirveä? Joku tyhmä loukkaantuu heti, jos luulee sinun puhuvan hänestä? Suomessa ei semmoisia paljoa ole, jotka loukkaantuisivat puhepilkasta, jos ei ala-asteelaisia lasketa. Kiusaajat voi vat kiusata ketä hyvänsä vaikka kuinka hirveänä, ja siis itse ovat vielä hirveämpiä?! Jos joku on ruma, se ei ole pilkkaa, jos on rumempi itse kuin se ruma kiusattunsa?!Jos joku huijaa kaveriaan vaikka rahallisesti, sekään ei ole synti, jos sillä itsellään on VIELÄ pahempi rahatilanne. Kaverin on silloin pakko ymmärtää, miksi niin kävi, tai ystävyys on loppu...

• Anonyymi

Niin, olet aloituksiisi aina eniten itse tavaraa suoltava palstasetä harvinaisen oikeassa siinä, että tos lapselliset ihmiset yrittää nostaa näistä meteliä. Joku kirjoitti netissä toiselle sinä olet ihan kakka, no voi juku, jaksuhali

• Anonyymi

muista en ole edes päässyt alkuun joka teki kostetaan ja maksatte ja kärsitte uija jutusta ja joka juttu tulee teille silmille itselle 😁🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂jokaisessa meissä on hyvää ja pahaa, kaunaa ja, muuta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

ne kääntyy kohta teitä vastaan ja päiviteillään ja, kauhistellaan ja "hakataan" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

onkos Katrilla jo Anniinalla jo lapsia, saavat kokea itse mitä tekivät 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 sama Lea ja Mirka pennuilleen ja heidän pennuilleen.

• Anonyymi

Enpäs kuin peuroin.

• Anonyymi

Ja siinä toinrn joka vinkuu itselleen jotain tunnustusta millä lie perusteella

• Anonyymi

sama sinne eri sukuihin ja työporukoihin, ja muihin, toivottavasti saatte kaiken sen kiusan ja muun takaisin ja kärsitte kunnolla kaikesta, töissä, kotona ja, kaikessa 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

ei kannata Polle vielä lähteä reissuun, ensin otatte turpaan, muuten menee reissu hukkaan, ette saa hyvää ennen kuin ollaan hakattu teitä kunnolla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja odotan sen Mirkan ja muidenkin porukoiden hakkaamista, hyvin paljon. kaikki mitä ootte tehnyt tulee teille vastaan ja huonona ja, kärsimyksensä takaisin, myös mikaelille 😂🤣

• Anonyymi

toivon myös sille Leenalle kaikkea vittumausta ja, estettä kaikkeen, ja koko sille porukalle. viime vuosien ja, tekojen mukaan. toivotaan että kärsivät ja, helveristi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

sille Juhalle, It, toivon kaikkea pahaa , perheineen ja töihin, kotiin, maineeseen, rahaan, elämiseen, ystäviin ja jokaiseen asiaan, ja, kaikille osallistujille 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😂

• Anonyymi

yhtään kun vittuiletye tai sanotte vastaan, vedetään turpaan vielä kovemmin. saatte kaikki tekonne ja juttu ne takaisin, mihin ei ollut itsellä mitään syytä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂olisi kannattanut Pollejen peniksiä lähettää matkaan lisää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

ollaanhan saatu jo niiden töihin vähän turpaan 😂😂😂😂😂🤕ja vielä jatkuu ja ollaan vasta alussa 🤕🤕😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kohta alkaa mt jahti ja muu kiusa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hyödyt ja pois ja hakkaus muille ja turpaan 😂vittumaisesti, kuola valuu jo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja joka juhlasta turpaan ja, kunnolla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

taas annettiin mahdollisuus kestättekö minun hyvän tulevaisuuden, eikä vieläkään onnistunut ja vielä halutaan teille hyötyä ja hyvää, sitten vedetään lisää vaan, teillä on jo muutama vuosi edessä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂joka teko ja, lisätään vaan ja jos listaan tai muristaab, vedetään lisää turpaan 😂

• Anonyymi

ilman että otatte turpaan ja loppuu, täältä ei poistu kukaan 😂 kestättekö ettö tulevaisuus on täällä parempaa ja kärsitte viime vuosista itse mitä tuli tehtyä 😂

• Anonyymi

On parempi vain unohtaa kaikki sellaiset ihmiset, joiden kokee toimineen väärin! Tehköön mitä haluavat ja kenen kanssa haluavat, ei se minua ole liikuttanut enää moneen vuoteen! Haluan oman näköiseni elämän ja sellaisen kumppanin, jonka kanssa voin olla oma itseni ja hän voi olla oma itsensä!

• Anonyymi

eikä teiltä otetaan mitään tänne kuten ei aiemminkaan, teille ei mitään anneta ja kannatte vastuun kaikesta ja otatte huonoa ja pahaa sitä mukaan kun ootte järjestänyt ja muuta 🤕😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤕🤕🤕

• Anonyymi

Isäs oli hirveä kun sinua teki

• Anonyymi

Mitä elämäsi meneillään olevaa oikeaa asiaa ns tms sellaista pakenet tänne netin mielikuvitusmaailmaan, jossa haet jotain pikaista ”rushia” äyvästämällä tälle äijälle? Ja etkö sinä muuten ole se, joka kirjoittelee tänne itse törkeää herjaa? Miten te nätisti sanoen piirteiset olettekin tuollaisia lumihiutaleita ja balleriinoja aina? T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä elämäsi meneillään olevaa oikeaa asiaa ns tms sellaista pakenet tänne netin mielikuvitusmaailmaan, jossa haet jotain pikaista ”rushia” äyvästämällä tälle äijälle? Ja etkö sinä muuten ole se, joka kirjoittelee tänne itse törkeää herjaa? Miten te nätisti sanoen piirteiset olettekin tuollaisia lumihiutaleita ja balleriinoja aina? T

Ps terveisiä niille muille päästään yhtä pehmeille vieteriukoille😆

• Anonyymi

En ole vaan sinä aloittaja itse olet hirvein ja kuvottavin ihminen mitä maa päällään kantaa!

• Anonyymi

Minun on pakko todeta, että kunpa en olisi koskaan kohdannut yhtäkään oman lapseni ikäistä! En vieläkään ymmärrä, miksi minun luultiin haluavan auttaa häntä! Sellaisesta en ole koskaan haaveillut!

• Anonyymi
      • Anonyymi

No wittu, silläkö ”siitä” ois päässy? No ei kyllä harmita. Harharhar ja vielä kerran har

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No wittu, silläkö ”siitä” ois päässy? No ei kyllä harmita. Harharhar ja vielä kerran har

May the lord NOT open

• Anonyymi

Tämä oli varmasti minulle. Tiedän mitä minusta ajatellaan. Jn

• Anonyymi

Oletko sitten joutunut muuttelemaan viime aikoina tai jotain, palstaäijä?

• Anonyymi

Entäs sitten?

Mitäs et ole kunnolla.

• Anonyymi

Kenen elämää sinä kuvittelet manageeraavasi tai hallitsevasi jonkun koko kansan öyhötyslaarin kautta tai muutenkaan kojootti?

• Anonyymi

Karavaani kulkee, koirat haukkuu...

• Anonyymi

My darling 😍

• Anonyymi

Haetko sinä pillipiipari todella jotain väkivoiman tunnetta itsellesi näistä palstaäijän mokelluksista, eli haluaisitko olla tälle valheiden ja pakkomielteen kohteelle merkityksellinen? -TT

• Anonyymi

Aloittaja on hirveä, tunnen kuinka sinusta huokuu negatiivinen energia.

• Anonyymi

🥵 syvään juurtunuuteen hipaisten värisee huipulle saakka.

• Anonyymi

M-nainen, miksi vihaat minua vai onko tää sitä että rakkaudesta se hevonenkin potkii😒v

• Anonyymi

Yksi M nainen ei ainakaan vihaa ketään. En välttämättä ole kaikesta niin iloinen ja toivon jonkinlaista selitystä, mutta en vihaa.

• Anonyymi

Moose. 🫎

• Anonyymi

Samat sanat. Mulle et ollut ihminen ollenkaan.

• Anonyymi

Naisella on uskqllusta viedä asia loppuun arvostettava pirre.

• Anonyymi

Osaa ottaa osaa antaa.

• Anonyymi

Otin ja annoin

• Anonyymi

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä negatiivisesta ruokkimisesta. En tosin ole lukenut ketjua kuin hiukan alkua aikanaan kun se ilmestyi. Tiedän kyllö mitä sisältää.
      T.Nainen, joka teki tänään aloituksen "annan meille mahdollisuuden "

• Anonyymi

Tehän erehdyitte kaikki henkilöstä ja kostitte kun meni paremmin.

Minähän olen nyt te :)

Ja otan omani takaisin ja kostan juttujanne :)

JENNI WE WANT YOUR SOUL BE ARE OSTEAAN Se :) OSTETAAN HUONOA JA KIROTAAN ANIFESTOIDAAN HUONOA JA PAHAA!!!!

SISKOSI ON ANNIINA ON HYVIN PAHA JA TILANNUT PALJON PAHAA :)

METSÄSTÄMME KATRIA; VEDETÄÄN TURPAAN JA ETSITÄN SIELUASI MEILLÄ ON MUSTIA KISSOJA :)

NYT VEDETÄÄN TURPAAN JA TEIDÄN TYYLILLÄ

INGA KUOLLEET ETSIVÄT SINUA JA HALUAVAT SIELUSI :)

TUULA PAAVO KUTSUU JO TEITÄ :) PITÄISIKÖ TEIDÄN JO MENNÄ :)

HAAMUT ON LIIKKEELLÄ JA METSÄSTÄVÄT KOSTOA JA ETSIVÄT TEITÄ JA RANKAISET TEITÄ: MYÖS ELÄVÄT :)

• Anonyymi

Ekkönä iso mies yksin edes naisille pärjää?

• Anonyymi

Metsästämme sielujanne meidän orjiksi ja käyttöömme :) ottamaan meidän paskamme ja jotta voimme hakata teitä ja tilata teistä asioita.

OLETTE NYT METSÄSTETTÄVÄÄ RUOKAA JA MEIDÄN ORJIA!!!!!

THEY WANT YOUR SOUL
      THEY WANT YOUR LIFE
      THEY WANT YOUR MIND
      THEY WANT YOUR MONEY
      THEY WANT YOUR JOB
      THEY WANT YOUR HOME
      THEY WANT YOUR MAN OR WOMAN
      THEY WANT BE AS YOU

THEY, LIKE YOU, ARE EVIL.

• Anonyymi

They want your food
      They want your clothes
      They want your inspirations
      They want your ways
      They want your furnitures
      They want your life
      They want your way to think
      They want you to share another people
      They want control you
      They want to be better than you
      They want more money than you
      They want your ideas
      They want make your life decisions to benefit yourself
      They want to be you
      They love to be control subjugate someone
      They are just normal people
      They just like you and your soul
      They love to trade for a living
      They, just like you, are evil

• Anonyymi

They love when they can show their pain and transfer it to others to experience and take revenge on

They love dictate and manipulate

They love when someone will suffers

They love when you feel the same way as them

They love when they get somenthing

They love thrill

They, just like you, are the evil.

• Anonyymi

They love when they get bad things from others and good things from themselves

They love it when someone understands them and gives all their ideas a chance and doesn't say no or judge

They love when there is no need to regret, but understanding and sympathy for everything

They, just like you, are the evil.

• Anonyymi

What they have in common is feeling better than others, smarter, and the one who has suffered the most

They love to be hurt back and feel smarter

There is some evil in each of us

This reminds me of what it really is

Just harmony
      just honesty to oneself
      just striving for better and believing in good

The good person could be done bad and believe the evil
      The bad person could be done right and believe the good

• Anonyymi

only our faith and works can save us

• Anonyymi

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...oikein hyvää ja myötämielistä kesää sinullekkin!

• Anonyymi

Jaha joku sensaatiosaku kaiveli taas tämä palstaäijän aivan järkyttävän aloituksen esiin ja kiinteetä tuli

• Anonyymi

Erikoistunut köyhäyteen.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      213
      4060
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2573
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2275
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1027
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      893
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      861
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      44
      822
    Aihe