Kokoajan nousee hinta kun pitäisi laskea. Auto vain liikkumisen tarvitsijoille on tärkeämpää kuin varusteiden ja lapsellien laatuvaikutelma kynsi testissä. Toimiva luotettava yksinkertainen liikkumaväline on monelle tärkein varuste ja hinta että sen saa ja voi ylläpitää. Sivuseikkoja on kiihtyvyydet ja kopiseeko kynsi pinnoissa kunahn pääsee mmahtuu ja toimii on arjessa tärkein. Sitten voi hankki alisää autoja jos on tarpeen saada luksusta joltain muulta merkiltä turhuutta alle. Voisihan dacia tehdä yhden luksus ajoneuvon mutta harvoin semmoine onnistuu nyt uudelta pohjalta kun puuttuu se imitsi rolss royce mersu aston esim. Eli turhia rahareikiä vain tehtaille harvoille miljonääreille. Auto kansalle ja luotettava ja halpa ei teeksentelijöille. Auton ei silti tarvitse olla kidutus välinen kommunistimaiden pökäle auto jokin lada 2 tahti romu.
Dacia on menossa huonoon suuntaan hinnoissa
16
288
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia lähti kakkosdivarin merkkinä, mutta menestys ollut sen verran hyvää, että on noustu liigaan ja liigassa pysyäkseen pitää olla parempi.
Valmistajan olisi pitänyt pitää auto kakkosdivarissa, mutta jos myy, niin miksi jarrutella myyntiä.- Anonyymi
Oli ainoa halppis automerkki suomen markkinoilla, silloin siinä saattoi ollakin jotain järkeä. Nyt se on premium merkkiä leikkivä halppismerkki. Jätetään kauppaan moiset ja ostetaan parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ainoa halppis automerkki suomen markkinoilla, silloin siinä saattoi ollakin jotain järkeä. Nyt se on premium merkkiä leikkivä halppismerkki. Jätetään kauppaan moiset ja ostetaan parempaa.
Sandero Euroopan ostetuin auto kolmatta vuotta. On oikein että huonoa ei osteta, ne kituuttaa kannattavuuden rajoilla. Dacia porskuttaa melkoisilla liikevoitoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandero Euroopan ostetuin auto kolmatta vuotta. On oikein että huonoa ei osteta, ne kituuttaa kannattavuuden rajoilla. Dacia porskuttaa melkoisilla liikevoitoilla.
Etelä-euroopassa niitä tolloja karvakäsiä piisaa. Ei mene kaupaksi valkoihoisten maissa. Dacia ei yllä edes top10 mm. britanniassa, saksassa, suomessa, ruotsissa ja norjassa.
- Anonyymi
Dacia on oikea riemurasia
- Anonyymi
Ketjun aloittajalle: Lada ei koskaan ole tehnyt 2-tahtista autonmoottoria!
Ehdotan autotekniikan perusteisiin perehtymistä, ennen tänne kirjoittamista! - Anonyymi
Kun tuote paranee selkeästi ja varusteet lisääntyvät, niin onhan se selvää että hintakin nousee.
- Anonyymi
Pakolliset varusteet ovat ikävä kyllä lisääntyneet, mutta Dacia tekee virheen jos ei pidä halvan auto pääpointista kiinni, halvan kuuluu olla halpa, se on se juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakolliset varusteet ovat ikävä kyllä lisääntyneet, mutta Dacia tekee virheen jos ei pidä halvan auto pääpointista kiinni, halvan kuuluu olla halpa, se on se juttu.
Olen samaa mieltä. Se tarpeettomien varusteiden puuttuminen oli yksi tärkeimpiä syitä, kun ostin Dacian 8 vuotta sitten. Haluan ajaa autoani itse ilman ylimääräisiä piipityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Se tarpeettomien varusteiden puuttuminen oli yksi tärkeimpiä syitä, kun ostin Dacian 8 vuotta sitten. Haluan ajaa autoani itse ilman ylimääräisiä piipityksiä.
Huhhuh. Riemurasia josta puuttuu modernit turvamekanismit. Vielä kerran poijaat huhhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh. Riemurasia josta puuttuu modernit turvamekanismit. Vielä kerran poijaat huhhuh
Mietin tässä, että onkohan esim. sähköpenkit ja sadetunnistin niitä moderneja turvamekanismeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh. Riemurasia josta puuttuu modernit turvamekanismit. Vielä kerran poijaat huhhuh
Dacian pääasiallisessa ympäristössä, kaupunkiautona, ei tarvita sitä määrää turvavarusteita kuin mihin Daciakin on pakotettu. Ehkä Dacialla kuitenkin tehtäisiin viisaasti jos auton hinta pidettäisiin kaiken keskiössä. On oikeasti suuri joukko auton ostajia, jotka mieluummin ostavat 15 000€ uuden kuin käytetyn auton. Ikävä kyllä ei voi enää sanoa 10 000€ auton, siinä kun on nykyään niitä EU:n määrittämiä pakollisia varusteita 5 000€ edestä.
- Anonyymi
Lada Samara oli hyvä ja kestävä. 300tkm ilman ihmeempiä vikoja vain kuluvien osien vaihtoa. Sen sijaan dacia sanderossa alkoi kytkin täristää, jakoketju rahista ja jarrut kitistä 40tkm mennessä. Kytkin ongelma jäi tuntemattomaksi, ketjuongelman diagnosoi korjaamo ja jarrupalat kertaalleen vaihdettiin, mutta jarrut silti jatkoi kitisemistä. En osta daciaa uudestaan.
- Anonyymi
EU:ta joudumme kiittämään näistä turhista härpäkkeistä jotka autoilua häiritsee.
Kaistavahdit, ylinopeusvaroitukset on oletusarvoisesti päällä ja ne täytyy
ajoon lähdettäessä käydä sieltä monitoiminäytöstä poistamassa. Pysähdy sitten
tien oheen niitä poistamaan. Vaaratilanteita enempi aiheuttaa kuin hyötyä.- Anonyymi
löl... toyotassa kerran ostaessa laitat ne pois päältä ja ne on pois päältä auton loppuelämän.
- Anonyymi
Kattelin parkkipaikalla Dusteria, maavaraa ainakin oli reilusti, vieressä volskin vastaava korimalli. Mutta ehkä sittenkin ottaisin jonkun jenkkimaasturin tai Range roverin uuden dacian hinnalla, tyyli se olla pitää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221