Tää on niin ristiriitasta..mun rakkaus suhun parantaa mua

Anonyymi-ap

Nyt kun avasin mun tunteet, niin huomasin et mitä enemmän rakastan sua, sitä pahemmalta musta alko tuntua olla ilkee ja itsekäs, se ei vielkään tunnu luonnolliselta osalta mua.

Tuntuu nyt hetkessä et haluaisin parantua epävakaast ja deittailla jotain toista naista, koska rakastan sua.

Yhdes hetkes oon hirviö, yhdes minä, jos vaan voisit varjella mua, niin en enää ikinä ois hirviö, mutta tiiän ettet pysty.

Ja sekää ei oo sun syy, tiiätkö kuin raskasta tää on mulle. Yks hetki oon hirviö, sit havahdun itkuun ja pelkoon "herään", muistan etten halunnut tätä, tää ei oo oikein.

Niinkun kaks erillist persoonaa mussa , nyt puhuu aito minä. Mut oot myös nähny sen toisen puolen, sen jolta halusin varjella sua, sen joka satuttaa muita eikä piittaa kenestäkään.

Jos mä olisin ollut tarpeeksi vahva, mä en ois jättänyt sua yksin pimeään. Mä pelkäsin liikaa kohdata sua.

Mut sä pelkäät, sä et tiedä, miten mä itkin sisält, samaan aikaan kun se rooli oli päällä.

En ois elossa ilman sua, en ois hakenut apuu ilman sua, tää yks puolinen rakkaus on vapauttavaa sekä tuskasta.

Pitää muistaa et tää on vaa mun päänsisäl, toive joka pitää mua elossa.

Mä rakastan sua ja se tappaa mua, koska mä en oo terve. Ja aiheutan oireilullani ongelmia sulle, aluks se oli tervettä, mutkun lähit pois niin kaikki vaan hajos..

Ja mä inhoon sitä et näät mut ainoastaan mun mielenterveysongelmina, koska mä oon paljon enemmän.

Mä en tiiä miks mä toivon ettet rakastais mua, koska en haluu satuttaa sua edes vahingossa.

Mut mä satutin jo, koska en ollut rohkee💔

Mut mulla on oma maailma jossa me ollaan jo yhdes🩷

Kuin kaks tähtee kirkkaana taivaal, en haluu himmentää sun valoo, haluun kirkastaa sen. 🌌🩷

Mä häpeän syvästi et vaik yritin parhaani, mä en kyennyt arvostaan sua, ja kunnioittaan sun päätöst, rajoi, tai ees rakastaan, mä oon niin sairas

Enkä mä ikinä toivu sun menetyksest täysin.

Veit koko sydämen.

Ja nyt mun on rakennettava se alust🖤

5

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki hoitosuhde jolle voit avautua. Joku vaan joka kuuntelee, julkiselta saat kyllä avohoitosuhteen, vaikka omahoitajan. Kuulostaa, että sun kaikki voimat menee kun koitat pärjätä yksin.

• Anonyymi

Voi kenelle sä kirjoitit
      mies jos olisit laittaisit viestiä tai soittaisit juteltaisiin 😊

• Anonyymi

En näe, ota sun aika ja anna parantua. Voit soittaa mulle mä oon täällä ja tiedät mistä saat mun numeron. Oisin jo soittanut sulle jos oisit vastannut mutta tiesin ettet vastaa ja nyt tiedän miksi. Enkä mä lähtenyt pois mistään muusta syystä kuin siitä että kiusasit mua ja tilanne pelotti mua.

• Anonyymi

Ja mä en osaa täällä palstalla avautua, juttelen mielummin sun kanssa.

• Anonyymi

Tiedän rakas, et olit rikki, ihan niinku mäkin ja sul,oli rooli päällä. Pelkäsit kohdata mut ja siksi kesti niin kauan ennenku näimme,mut ei se haittaa. Pääasia , et vihdoinkin kohtasimme. Yhdessä me ollaan paranneltu toisiamme ja meistä tulee vielä ehjiä. Ei kuitenkaan muita naisia. Sitä en suvaitse. Oot mun oma, niinku mä oon sun. Meitä on mt- ongelmaista, koska oon iteki sellainen. Sä oot mun sydämen valittu ja sen olen kirjaimellisesti tehnytkin ja sua vaan rakastan ikuisesti❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1812
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1125
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1095
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe