Joskus iltapäivällä eilen olit mielessä hetken. Olin sitten sulkenut koneen klo 18 aikoihin. Illalla katsoin vanhan kuluneen Wallanderin ja menin nukkumaan. Miten heräsinkin niin pirteänä ja levänneenä.
Minähän en siis töppäile sellaista lähes limaista puhelimen näyttöä kuten te "naiset" teette. Nykyään jo sieltä 10v yli 70 vuotiaisiin sitää samaa suurin osa akoista. Niin tekee kyllä miehetkin aika moni. Olette jotenkin turveloa porukkaa :D
Nyt tässä aamukahvin juuri juotuani tajusin että unohdin sinut. Tuntuipa hyvältä olla "lomalla" edes hetken:)
Unohdin sinut..
Anonyymi-ap
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Varoppa ettet saa kyttyräselkää kun siinä koneellasi noukit koko elämäsi. Puoli tuntia vähintään soutua joka päivä.
- Anonyymi
Nooo.. kyllähän mä 08. aikaan olin jo lenkillä jos jotain kyttyröitä olisi ollut niin kyllä ne sinne polulle jäi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879