Joskus iltapäivällä eilen olit mielessä hetken. Olin sitten sulkenut koneen klo 18 aikoihin. Illalla katsoin vanhan kuluneen Wallanderin ja menin nukkumaan. Miten heräsinkin niin pirteänä ja levänneenä.
Minähän en siis töppäile sellaista lähes limaista puhelimen näyttöä kuten te "naiset" teette. Nykyään jo sieltä 10v yli 70 vuotiaisiin sitää samaa suurin osa akoista. Niin tekee kyllä miehetkin aika moni. Olette jotenkin turveloa porukkaa :D
Nyt tässä aamukahvin juuri juotuani tajusin että unohdin sinut. Tuntuipa hyvältä olla "lomalla" edes hetken:)
Unohdin sinut..
Anonyymi-ap
3
320
Vastaukset
- Anonyymi
Varoppa ettet saa kyttyräselkää kun siinä koneellasi noukit koko elämäsi. Puoli tuntia vähintään soutua joka päivä.
- Anonyymi
Nooo.. kyllähän mä 08. aikaan olin jo lenkillä jos jotain kyttyröitä olisi ollut niin kyllä ne sinne polulle jäi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564