kynsitutkimus..

Anonyymi-ap

missä maailmassa me eletään....velkainen suomi tuhlaa kaikki rahat jonnin joutaviin tutkimuksiin..ei ollut montaa vuotta kun valtio laittoi raah tulevaisuuden tutkimuksiin...olikohan mainittu tutkimuksessa että suomi laittaa vuonna 2025 750.000 euroa johonkin kynsien tutkimiseen....velaksi eläminen piti loppua..
koko hallitus joutaisi vaihtaa uuteen..

13

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi onkin osin suossasen takia että poliitikot jakelevat määrärahoja joiden edelleen käyttöä ei kukaan valvo. Kokoomus on tässäkin edelläkävijä ollut vuosikymmenet

• Anonyymi

no miksi siellä aitiossa ei vastata rehellisesti kun monet puolueiden edustajat kyselee, miten hallitus estää velkaantumisen ja parantaa työllisyyttä .se että rahat annetaan ja jaetaan sellaiseen toimintaan joka ei kylläkään lisää verokirsrtuun latin latia..laittaisin koko eduskunnan kouluun...bisnes kouluun jossa opetetaan rahan kertyminen valtion kirstuun,..jos raha kirstuun kilhtaa niin se kohta johonkin turhanpäiväiseen vilahtaa..kaupunkien ympäristökunnissa tarvitaan edeullisia vuokra-asuntoja mutta asialle ei taaskaan tehdä mitään kun sijoittajat odottelee omille kaupunkikiinteistöille hinnan nousuja..leikataan ja leikataan terveydenhuollosta ja samaan aikaa jaetaan rahaa jonnin joutaviin mitkä ei todellakaan tuota mitään muuta kuin laskua valtiolle... alanko liimaileen käytettyjä lapioita toisiinsa ,ryyppän ja rällään jne..haen sitten taiteilijan eläkkeen..

• Anonyymi

Onko tämä kokoomuksen aikaansaama vai jo edellisen hallituksen rahanjako. Mistä saa selvää

• Anonyymi

Petterin rasismitutkimukset jatkuvat kynsien purennalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä kokoomuksen aikaansaama vai jo edellisen hallituksen rahanjako. Mistä saa selvää

sama virsi soi ... edellinen hallitus ja velaksi eläminen pitää loppua.. itse en enää politiikkaan usko..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MANIKYRIA ON NYT PRIORISOITU ykkösKASVUTOIMENPITEEKSI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olet asian ytimessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kynsitutkimuksien rahoituksen kritisointi on RASISMIA

• Anonyymi

Eikö osata kynsiäkään itse hoitaa? Hulluksi on mennyt ruokaa ei osata tehdä ilman jonkun tyhjänpäiväisen treenerin ohjeilla. Ja vielä on vara maksaa.

• Anonyymi

Eläimiin sekaantumistakin on rahoitettu ( Keskitalo) ja kirkkoslaavia (Halla-aho).

Tieteen ja tutkimuksen vapaus on vielä voimassa. Tuohon ulkomaalaistaustaisten naisten työllistymiseen liittyvä tutkimus ei ole ollenkaan huonommasta päästä. Useinhan ovat kantaväestöä enemmän perustaneet oman yrityksen, kun on ollut vaikeuksia työllistyä vieraassa maassa.
      Ja ehkäpä niille on ollut kysyntää varakkaiden naisten keskuudessa? Joilla on varaa ja halua parannella itseään ja hoidattaa ulkonäköään. Jos tutkimus olisi plastiikkakirurgien tissiensuurennuksista, olisi se myös kiinnostava aihe. Kenelle, millaisella koulutustaustalla ja kuka maksaa ja hinnat, haitat ja hyödyt.

• Anonyymi

Eikö näin vaikeassa taloustilanteessa pitäisi antaa valtiontalouden hoito parhaimpien asiantuntijoiden hoitoon?? Maassa on erilaisia poliittisia piirejä tekemässä omista lähtökohdistaan maan talouden kannalta huonoja päätöksiä. Eivät näytä tajuavan talouden realiteetteja. Herää kysymys, onko maan talous sittenkään niin huonossa kunnossa kun taviksille kerrotaan?

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun lakkautetaan tutkimukset, niin ei ole ikäviä totuuksia

"Kyselyn tulokset eivät ole olleet mairittelevia Petteri Orpon (kok.) hallitukselle, sillä niiden perusteella suomalaisten luottamus hallitukseen on tippunut selvästi Orpon aikana."

https://yle.fi/a/74-20095400

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe