Nainen, huomasin että sun

Anonyymi-ap

Mies seuraa instagramissa vapaa suhde- ja polyamoria-tilejä. Hänellä on siis muita muijia. Mitäs tämä tarkoittaa meidän kannalta? Saako sua myös iskeä? Onko sulla paljon miehiä myös yhtä aikaa?

16

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuollaisten tilien seuraaminen vähän siihen viittaisi.... Onneksi en itse ole enää instassa eikä kaivattuni ole koskaan ollut.

• Anonyymi

Kerrotkos hänen nimen?

• Anonyymi

Etkö tiedä miehesi nimeä?

• Anonyymi

Mitä kyyläät toisten seuraajia tai seurattavia? Oletko itse hänen seuraajansa?

• Anonyymi

En ole mutta hänellä on julkinen tili kuten tiedät. Itsekin olet varmaan katsonut mun vaimon ig-seuraajat ja seurattavat. Ihan perusjuttuja.

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin NAISENA koen, että jos minun MIEHENI ON SOMESSA SIVUSTOLLA JOSSA HÄN VOI SEURATA TOISIA NAISIA, että HÄN EI KYLLÄ OLE MINUN RAKKAUDEN ARVOINEN.

Minä olen sentään saanut KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOTA siitä, että olen tuollaisilla SOME SIVUSTOILLA ollut missään voi SEURATA TOISIA NAISIA/MIEHIÄ.
      He ovat itse sentään vielä PARISUHTEESSA OLEVIA IHMISIÄ JOTKA SIELLÄ SOMESSA OVAT IHAILEMASSA TOISIA NAISIA/MIEHIÄ.

Täällä sentään voi ihan NEUTRAALISTI KESKUSTELLA SYYLLISTYMÄTTÄ OMAN PUOLISON PETTÄMISEEN.

• Anonyymi

Eli jos on minun mieheni niin HÄN KYLLÄ TÖRKEÄSTI LOUKKAA MINUN KUNNIAA SEKÄ SYRJIIKIN VIELÄ, koska HÄN SENTÄÄN SANOI MINULLE, ETTÄ : TÄMÄ ON HYVÄ JUTTU.
        Vei minut vankilaan ja minä poistin itseni tuollaisilta some sivustoilta joissa voi PETTÄÄ OMAA PUOLISOA.
        HE OLIVAT ITSE SENTÄÄN HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ OLI KUNNIANLOUKKAUS OLLA FACEBOOKISSA SEKÄ MUILLA METAN SIVUSTOILLA, KOSKA MINÄ SYYLLISTYIN HEIDÄN MIELESTÄ KUNNIANLOUKKAUKSEEN.

Minut pidätettiin ja sanottiin, että: Sinulla on jäänyt jotain huomaamatta.
        Sain nähdä sen jälkeen, koska JÄIN SENTÄÄN HENKIIN.
        Minä näin miehen joka halusi, että minä kunnioitan häntä ja hän sai viedä minut vankilaan.
        Me mentiin KIHLOIHIN ja minä poistin kaikki META TILINI, koska EN MINÄ KYLLÄ SUOSTU KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ OMAN PUOLISON PETTÄMINEN ON KUNNIALLINEN TEKO JA MINUN PITÄISI VIELÄ MAKSAA HEILLE KORVAUKSIA SIITÄ, ETTÄ MINÄ OLEN LOPETTANUT JA HE JATKAVAT EDELLEEN.

• Anonyymi

Mutta monet miehet seuraavat naisia ilman tietotekniikkaa. Tekniikassa naiset haluavat, että seurataan, mutta ilman tekniikkaa ei välttämättä halua.

• Anonyymi

Eikö mitään BDSM/ domina -hommia?

• Anonyymi

Ehkä erillinen tili

• Anonyymi

Siksi mä olenkin blokannut hänet somessa. Ero on suunnitteilla. Ei mitään estettä ottaa muhun yhteyttä. Ja ei mulla ole muita.

• Anonyymi

Ei multa. En v*ttuile tällä viisiin. Eikä mulla ole mitään kantaa polyamoriaan, olen aika avoin eri asioille.

• Anonyymi

Onko tää mies mistä kulttuurista? Jotkuthan pitää haaremia

• Anonyymi

Sieltä missä kaikki on toisin, se mies.

• Anonyymi

Jos mieheni seuraisi ottaisin eron ja kyllä, ihastuksen kohteella voisi olla hyvät mahdollisuudet 🙂

• Anonyymi

No mun mies tekee sitä, kuten tuolla ylempänä kerroin. Lisäksi harrastaa henkistä väkivaltaa, eikä fyysinenkään kaukana ole.
        Mun ihastuksella on myös hyvät chäänssit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe