On se kumma kun nuorille kunnat ja kaupungit antaa luvan järjestää mm. kuminpolttotapahtumia mutta onneksi esim. Huittinen on kieltänyt tällaisen tapahtuman, ei ole antanut lupaa.
Ihmettelen että miten mopopoikien ym annetaan luvan kanssa aiheuttaa kitkerää savua runsain määrin mutta pikku mökin mummo ei saa polttaa edes tyhjiä maitotölkkejä uunissa koska siitä aiheutuu savua!!
Kuminpolttotapahtuma
43
550
Vastaukset
- Anonyymi
Onnes tulloo se pride tapahtuma ni piäset sinne polttamaan kumia.. 🤣
- Anonyymi
Siitä kumista ei lähde kitkerää hajua vaikka kuinka polttaisi 🤣
- Anonyymi
Sitähän sinä homppeli toivot. Siitähän se on aina puhe mistä puute🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kumista ei lähde kitkerää hajua vaikka kuinka polttaisi 🤣
Kokemus asiantuntija🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä homppeli toivot. Siitähän se on aina puhe mistä puute🤣
Jokainen on oman elämänsä homo!
- Anonyymi
Täällä Kalajoella bemmit pölisöö ja kumia kulluu.
- Anonyymi
Uskoo ken haluaa että tuo on jonkun Veetin julkaisema🤣
- Anonyymi
Onneksi Iisalmi järjestää nuorille mopomiittinkejä. Erittäin järkevää toimintaa.
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Hyvä, että järjestetään. Ovat senkin aikaa poissa kaupungista rälläämässä.
- Anonyymi
Mutta kaikesta ihmiset täällä valittavat.
- Anonyymi
Aloittajan mielestä varmaankin nuoret pitäisi poistaa kaupungista kokonaan.
- Anonyymi
Ei yhtään hassumpi idea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään hassumpi idea...
Eläkeläiset joutaisivat uuniin.
- Anonyymi
Ei siinä mitään, mutta tapahtuman ulkopuolella pitäisi olla rengasratsia, ja mitata kulutuspinnat.
- Anonyymi
Itse vastustan kuminpolttoa koska se saastuttaa, en ole viherhippi van siksi koska hallitus on sitä mieltä että autot saastuttaa vaikka niillä ajaa rauhallisesti ja tuo puunpoltto lämmityksen takia on myös paha ja öljy lämmitys ja sitten hallitus ei lotkauta korvaa tällaiseen turhaan kuminkärytykseen ja siinä kärsii myös asfaltti johon palaa pieni Luopa ja liikenteen alla kuoppa koko ajan suurenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vastustan kuminpolttoa koska se saastuttaa, en ole viherhippi van siksi koska hallitus on sitä mieltä että autot saastuttaa vaikka niillä ajaa rauhallisesti ja tuo puunpoltto lämmityksen takia on myös paha ja öljy lämmitys ja sitten hallitus ei lotkauta korvaa tällaiseen turhaan kuminkärytykseen ja siinä kärsii myös asfaltti johon palaa pieni Luopa ja liikenteen alla kuoppa koko ajan suurenee.
Sinun vastuksellasi ei ole onneksi mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku eläkeläiselätti yrittää päteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiselätti? Kyllä se on niin että kyllä monet eläkeläiset ovat tehneet pitkän työputken ja ovat eläkkeensä ansainneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa mitään pätevistä. Luettelee selkeät asiat. Onhan tuo nurinkurista ja se että hallitus niin huolissaan liikenteen päästöistä ja sitten saa huvin vuoksi savuttaa kumeja. Oon kyl samaa mieltä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiselätti? Kyllä se on niin että kyllä monet eläkeläiset ovat tehneet pitkän työputken ja ovat eläkkeensä ansainneet.
Työsdäkävijät maksavat eläkeläisten eläkkeet ja se on 100 % fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oothan sinäkin vielä eläkeläinen jos elät vanhaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne duunarit maksaa sinunkin eläkkeesi joskus joten älä itke iso mies.
- Anonyymi
Ootko ite työntänyt sormen pyllyyn? Ehkä olet 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maksavet eläkkeistään veroja, joilla nuo paskanpuhujavelttoilijat elävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne duunarit maksaa sinunkin eläkkeesi joskus joten älä itke iso mies.
Eiköhän ne jo nyt maksa eläkeläisten kanssa noitten sos-tuet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ite työntänyt sormen pyllyyn? Ehkä olet 🤣🤣
Kokemus puhuu🤣
- Anonyymi
Poliisia ja Jumalaa vastaan niskoitellessa yksin toinen on ainoastaan rahanarvoista.
- Anonyymi
Ite poltin gummia mun mustalla 3 sarjan bemulla viime yönä Timpan eessä. Näkiks kukaan?
- Anonyymi
Eli tavallisen näköinen perheauto siis 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavallisen näköinen perheauto siis 🥱
No ei todellakaan perheauto siis! Alla Driftingpaketti 18" kiekoilla ja pakoputki paskana, niin antaa sporttiauton soundit! Sikäli nyt mitään kuulee, kun koko takakonttin täyttävä ground zeron subbari + Sonyn xplodit pitää metelistä huolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan perheauto siis! Alla Driftingpaketti 18" kiekoilla ja pakoputki paskana, niin antaa sporttiauton soundit! Sikäli nyt mitään kuulee, kun koko takakonttin täyttävä ground zeron subbari Sonyn xplodit pitää metelistä huolen.
Eli oot vielä ihan teini?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan perheauto siis! Alla Driftingpaketti 18" kiekoilla ja pakoputki paskana, niin antaa sporttiauton soundit! Sikäli nyt mitään kuulee, kun koko takakonttin täyttävä ground zeron subbari Sonyn xplodit pitää metelistä huolen.
No on se näkönsä puolesta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ääntä lähtee muttei kulje mihinkään. Tehot löytyy vasta 7000 kierroksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ääntä lähtee muttei kulje mihinkään. Tehot löytyy vasta 7000 kierroksessa
Juuri näin. Laiskahan tuo on kulkemaan.
- Anonyymi
Minä olen eläkeläismummo ja kannatan mopomiittinkiä ehdottomasti. Jos olis fyffee, niin ostaisin itte mopon ja kurauttaisin sillä paikanpäällä. Kävin 13 vuotiaasta liki 70 ikään töissä, mutta mopo jäi haaveiluasteelle. Nuoret kaikki mopoja rassaamaan ja sitten kaupungille päristelemään. Eläköön nuoruus ja mopoilu!
- Anonyymi
Osta jo rollaattori ja keuli sillä saattokotiin.
- Anonyymi
Taas piti lahjoittaa pojanpojalle rippisyntylahjaksi 500 euroa, sanoin että näitä ei sitten tuhlata naisiin ja mopoihin.
-👵🏻-- AnonyymiUUSI
Mulla kun ei ole lapsia eikä siis lapsen lapsiakaan niin saan käyttää kaikki rahat itse🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kun ei ole lapsia eikä siis lapsen lapsiakaan niin saan käyttää kaikki rahat itse🙂
Yksi pojanpojistani keuli mopomiittiin ja nyt hän koisaa Lepokankaalla
-👨🦳- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksi pojanpojistani keuli mopomiittiin ja nyt hän koisaa Lepokankaalla
-👨🦳-Onnittelut! Niin sitä pitää. Nyt on pojanpoika paikassa mihin kuuluukin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut! Niin sitä pitää. Nyt on pojanpoika paikassa mihin kuuluukin.
Isältään karkasi mopo pojan kasvatuksessa
-👨🦳-
- AnonyymiUUSI
https://yle.fi/a/74-20170158
Kas kummaa, Rovaniemen mopomiitissä poliisi sakottanut myös mopojonneja jotka polttaneet kumia!
Näin sitä pitää. Valtion kassaan ropisee mukavasti euroja kun vaan ahkerasti poliisi sakottaa.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819