Mun sydän on rikki. Voisitko hoitaa? Miten se pitää ottaa onko se niinkuin mun takia rikki 🤔
Eräs mies sanoi
7
160
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ny noin tyhmään ansaan mene.
- Anonyymi
Haluaa susta laastarin
- Anonyymi
Jotkut liitot on tuollaisia. 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Ehkä syyllistää näin naista, joka hänet "rikkoi" ja kokee, että joku mieleinen nainen on potentiaalinen hänet ehjäämään? Oletko sinä hänen valittu ja oletko kuinka valmis kantamaan vastuun hänestä, ehjätäksesi hänet?
Vastuu voi olla suuri, jos epäonnistut hänen kohdalla? Tuskin kuitenkaan sinua syyllistää epäonnistumisesta, jos olet ollut hänen suhteen ymmärtäväinen ja tarjonnut niitä onnistumisen elämyksiä hyvällä tavalla? Aitous on hyve ja se syntyy sydämestä.
Oma visio tällainen, voin olla väärässäkin? Kun en tunne tapausta. Onnea sinulle, jos koet, että toinen on ehjäämisen arvoinen ja sinulle merkityksellinen (tunne). Hyvä muistaa myös riskit, että jokainen arpa ei voita. Ja luottamuksen menettäminen voi rikkoa enempi ihmistä?- Anonyymi
Itse en tällai siirtäisi vastuuta toiselle, mut hyvät keskustelut olisivat aina paikallaan ja sillai itsensä rakentaminen uudestaan paremmaksi ihmisenä voisi olla mahdollista? Luottamuksen kautta voi kaikenlaista hyvää syntyä? Itse kysyisin vain itseltä ensin, kuka on luottamuksen arvoinen?
- Anonyymi
Ehjäämään? Osaatko puhua tai kirjoittaa ollenkaan?
- Anonyymi
Red flags! Ole varovainen tuonkaltaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038