🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin kuitenkin sadepäivien varalle kolmella halpispokkarilla ja kahdella risikkolehdellä. Kuvittelin, että pystyn lukemaan kirjat juonen takia, jos ne vaikka ovat huonosti kirjoitettu. Olivathan ne kahden euron kirjoja prismasta. Loppujen lopuksi sain yhden niistä vaivalla luettua loppuun, vaikka siinäkin oli paljon sellaista mistä en pitänyt.
Yksi kirja jäi kesken, kun siinä elettiin nykyhetkessä ja sata vuotta sitten tapahtuneessa. Ne olisin vielä kestänyt, mutta kun siihen tuli vielä mukaan aave, joka seurasi nykyihmisten elämää ja muisteli sekin menneisyyttä. Toinen kesken jäänyt kirja sisälsi liikaa väkivaltaa ja ihmisiä kuoli ja sitten ei olleetkaan kuolleet. Siinä ei ollut mitään dekkarimaista. Ristikkolehdet ovat jo täynnä ja ostin eilen lisää.
Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Minä myös tykkään lukea,sain joululahjaksi kirjoja.
- Anonyymi
Lukeminen on hyvä harrastus. Äänikirjoja en voisi kuunnella, kun ääneen lukeminen kestää kauemmin kuin lukeminen. Tosin Tove Janssonin Muumipapan urotyöt Lasse Pöystin lukemana oli sellainen kirja, jota itsekin tykkäsin kuunnella pitkillä automatkoilla kun sitä jälkeläiselle soitettiin.
Anonyymi kirjoitti:
Lukeminen on hyvä harrastus. Äänikirjoja en voisi kuunnella, kun ääneen lukeminen kestää kauemmin kuin lukeminen. Tosin Tove Janssonin Muumipapan urotyöt Lasse Pöystin lukemana oli sellainen kirja, jota itsekin tykkäsin kuunnella pitkillä automatkoilla kun sitä jälkeläiselle soitettiin.
Taas se kirjautuminen hävisi johonkin sillä kohtaa kun ties kuinka monetta kertaa kysyttiin evästeistä. Tää oli siis multa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Taas se kirjautuminen hävisi johonkin sillä kohtaa kun ties kuinka monetta kertaa kysyttiin evästeistä. Tää oli siis multa.
Hyvää yötä juuri sinulle.🤓
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä juuri sinulle.🤓
Hyvää huomenta. Satelee taas. Vaikka valitankin sateesta, niin salaa olen mielissäni Suomen kesäsäästä. Viime kesänä oli liian kuumaa.🥵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801