Mulla kiinnostaisi tilata vaimolle kotikäynnille mieshieroja. Olenkin nähnyt kun ilmottelee hieroja palveluitaan. Eli saisi vaimo kokovartalo hieronnan ja jumeista eroon. Lisäksi jos se sattuisi johtamaan johonkin olisi bonusta molemmille. Itse voisin olla vaikka toisessa huoneessa hiljaa ja antaa hierojan ymmärtää että ovat vaimoni kanssa kahden. Olisi kiihottavaa kuunnella ja vielä kun pääsisi tirkistelemään salaa. Onko muilla tällaisesta kokemusta?
Vaimolle mieshieroja
5
550
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin asutte? Täälä olis 42v koulutettu mies hieroja
- Anonyymi
Kokemus on kun salaa katselin..
Tosin tiesin että vaimo sä alasti hieroja lla.
Jakoi liian monelle erottiin - Anonyymi
No fantasiansa kullakin ihan näi uteliaisuudesta miksi olet edes vaimosi kanssa kaipa tuotakin voisi tehdä joutessaan josko olisin hieroja ammatiltani siitä ny ei tietääkseni voi sanoa kukaan muu kuin poitsuni äiti osaanko antaa kokovartalo hieronnan ja viimeksi tapailemani nainen osaanko edes hartioita hieroa ja muistaakseni hieroin hänen selkäänsäkin siinä pitää si taas jo ol hieronta öljyä vähintään saattaa muutoi tuntua ilkiältä jos ei osaa hieroa
- Anonyymi
Jos satutte asustelemaan p- pohjanmaalla niintäältä löytyisi.Treffien puolella jusa 65.
- Anonyymi
Tuskin täältä kannattaa mitään etsiä eikä ole tarkoituskaan. Kiinnostaisi vaan kuulla onko muilla ollu vastaavanlaisesta kokemusta. Taidan olla aisankannattaja vaikka asian kieltäny itseltäni. Mutta tällainen voisi olla kiihottavaa kuunnella viereisestä huoneesta ”salaa”.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132