Aisuri olen tykkäisin joku jallittaisi vaimoa luvan kanssa. Tiedän pääsis pukille nopsaankin kun vaimo tiedostaa tykkään ja kiihotun sellaisesta. Puoliso kiimainen pano hommissa joten hyvät kyydit antaa. M 60 N 55v
Löytyisikö miestä joka iskisi vaimoni vaki panoksi.
107
1637
Vastaukset
- Anonyymi
Missähän päin löytyisi tälläinen himokas nainen ja minkä kokoinen olis ?
- Anonyymi
Kanta- Hämmeessä ollaan. Kokoa 170 ehkä 77-80 rinnat isot c-d nännit hyvät imeä. Pitkät hiukset hyvä peppu naida takaa, tykkää nuolettaa ja laukee useesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanta- Hämmeessä ollaan. Kokoa 170 ehkä 77-80 rinnat isot c-d nännit hyvät imeä. Pitkät hiukset hyvä peppu naida takaa, tykkää nuolettaa ja laukee useesti.
Wau mikä herkku kyl panisin. Ukm 62v
Anonyymi kirjoitti:
Metsäretki kiinnostaa tissi ja peppumiestä ja etukäteen sovittu . Metsässä lehestyminen on helppoa ja kiihottavaa. Varmaan ehdottais jossain vaiheessa lähteä kahville lähellä partiska olevaan matkailuautoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpais kyllä m57v
Mistäpäin olette (aloittaja)?
Vakkarijuttua haen- Anonyymi
Kanta- Hämeessä olemme. Etsimäni miehen täytyis olla pitkäjänteinen avustan missä vaimon tapaa esim.marja metsä hyväpaikka päästä juttelee. Aidosti voisi ilmaista kiinnostunut seksuaallisesti, tiedän vaimo kertoisi minulle jolloin kannustan kokeilee ja nauttimaan. Pääpirteittän tälläinen kuvio, säätelen asioita kotona siihen tapaan et eka yhdyntä onnistuu. Jonka jälkeen kaikki menee omalla painolla, aisurina saan nauttia itsekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanta- Hämeessä olemme. Etsimäni miehen täytyis olla pitkäjänteinen avustan missä vaimon tapaa esim.marja metsä hyväpaikka päästä juttelee. Aidosti voisi ilmaista kiinnostunut seksuaallisesti, tiedän vaimo kertoisi minulle jolloin kannustan kokeilee ja nauttimaan. Pääpirteittän tälläinen kuvio, säätelen asioita kotona siihen tapaan et eka yhdyntä onnistuu. Jonka jälkeen kaikki menee omalla painolla, aisurina saan nauttia itsekkin.
Marja metsässä voisi jo vähän kokeilla vaimoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marja metsässä voisi jo vähän kokeilla vaimoa?
Kova marjastaa vapaalla helppo tutustua mielestäni metsässä. Tietenkin jutella kivoja kun tykkää keskustella, tiedän mis marjastaa lähinnä iltaisin. Itse vihjailisin olemme kuin sala pari täällä luonnon helmassa. Pyytäisin vaihdetaanko puh.numeroita voidaan sopia marja reissu vähän kaummas. Vaimo tietää en tykkää marjastaa, vielä jos samalla autolla pääsee menee, ottaa kahvit mukaan silloin voisi lähennellä aidosti uskon ei pistäisi vastaan jos rauhallinen paikka missä yhtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova marjastaa vapaalla helppo tutustua mielestäni metsässä. Tietenkin jutella kivoja kun tykkää keskustella, tiedän mis marjastaa lähinnä iltaisin. Itse vihjailisin olemme kuin sala pari täällä luonnon helmassa. Pyytäisin vaihdetaanko puh.numeroita voidaan sopia marja reissu vähän kaummas. Vaimo tietää en tykkää marjastaa, vielä jos samalla autolla pääsee menee, ottaa kahvit mukaan silloin voisi lähennellä aidosti uskon ei pistäisi vastaan jos rauhallinen paikka missä yhtyä.
Olishan se kiva ihailla miten vaimo peppu pystyssä touhuumassa. Säikähtäisikö kosketusta kesken marjastuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se kiva ihailla miten vaimo peppu pystyssä touhuumassa. Säikähtäisikö kosketusta kesken marjastuksen?
Jos pääsyt juttelee vähän tutustuu sanois sulla hyvä peppu, sit koskettais sanois haluisin pitää hyvänä. Tulisin taakse painautuisin kiinni vetäisin hitaasti legginsit alemmas, samalla laskisin omat housut. Voihan olla aluksi sanoisi ei täällä, kalun jos pääsee painaa huulille varmaan saisi painaa sisään. Tietenkin olen kertonut kotona saatat tavata kiimasen miehen metsässä, sanois varmaan mulle tykkäisit varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pääsyt juttelee vähän tutustuu sanois sulla hyvä peppu, sit koskettais sanois haluisin pitää hyvänä. Tulisin taakse painautuisin kiinni vetäisin hitaasti legginsit alemmas, samalla laskisin omat housut. Voihan olla aluksi sanoisi ei täällä, kalun jos pääsee painaa huulille varmaan saisi painaa sisään. Tietenkin olen kertonut kotona saatat tavata kiimasen miehen metsässä, sanois varmaan mulle tykkäisit varmaan.
Itse laskea vaimon housut ja laskeutua antamaan kieltä rouvalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse laskea vaimon housut ja laskeutua antamaan kieltä rouvalle.
Nyt pitäisi vaan löytää sellainen mies joka valmis vähän tekee töitä päästäkseen vaimoni vakkariksi. M 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitäisi vaan löytää sellainen mies joka valmis vähän tekee töitä päästäkseen vaimoni vakkariksi. M 60v
Olisinpa lähempänä aisurin vaimoa sais surutta naida. Lueskelin hyvin kerrottu vois puoliväkisin ottaa metsäs.
- Anonyymi
Elämäniloinen kirjoitti:
Mikäli pks, niin tutustuisin teihin hyvin mielellään.
Hei minä olen pks, mutta olen kylläkin 19v jos se siis haittaa
Anonyymi kirjoitti:
Hei minä olen pks, mutta olen kylläkin 19v jos se siis haittaa
Voidaan tutustua, treffien puolelta löydät mut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa eipä välttis ole noi helppoa joskus aikoinaan työmaal yks sälli sano mesun pillua päässeensä sormella koittaan mu vie jäi ilma ite en ois kehdannu edes mainita pitää ol jo miehes vikaa jos vie tos kohti jää ilima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa eipä välttis ole noi helppoa joskus aikoinaan työmaal yks sälli sano mesun pillua päässeensä sormella koittaan mu vie jäi ilma ite en ois kehdannu edes mainita pitää ol jo miehes vikaa jos vie tos kohti jää ilima
Kyllä täytyy uskaltaa ottaa jos metsässä vaimo yksin ja pääsee juttelee, vaimon mukaan lähtiessä vihjaileviin juttuhin. Kotona olen pohjustanut asian et halukas mies voi haluta naida mättäällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täytyy uskaltaa ottaa jos metsässä vaimo yksin ja pääsee juttelee, vaimon mukaan lähtiessä vihjaileviin juttuhin. Kotona olen pohjustanut asian et halukas mies voi haluta naida mättäällä.
Tuli mieleen viime elokuu lukiessa tätä keskusteluu. Käyn marjastaa yksin kun eläkkeellä niin aikaa. Katsoin rouvan mittoja sskettiin tapasin useempana päivänä Ryttylän metsäs mittoihin sopivan rouvas ihmisen. Juteltiin kun tavattiin ol ilonen, kerto mies ei tykkää marjoi poimii. Kattelin en kiellä miten hyvä takamus kun kumaras keräs marjoja. Rintava oli hänkin kun aika avonainen paita päällä lämmin ilta myös. Laskettiin leikkii rouvan kaa muistan ku totes onneksi mies kaverina vaikka vieras. Illalla luin tätä ketjuu runkkasin kyseisel naiselle kun tajusin oisin voinut olla rohkeempi metsäs. Ajoi hienol autol jäi mieleen. T. Yksin asuva eläkeläinen 69v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen viime elokuu lukiessa tätä keskusteluu. Käyn marjastaa yksin kun eläkkeellä niin aikaa. Katsoin rouvan mittoja sskettiin tapasin useempana päivänä Ryttylän metsäs mittoihin sopivan rouvas ihmisen. Juteltiin kun tavattiin ol ilonen, kerto mies ei tykkää marjoi poimii. Kattelin en kiellä miten hyvä takamus kun kumaras keräs marjoja. Rintava oli hänkin kun aika avonainen paita päällä lämmin ilta myös. Laskettiin leikkii rouvan kaa muistan ku totes onneksi mies kaverina vaikka vieras. Illalla luin tätä ketjuu runkkasin kyseisel naiselle kun tajusin oisin voinut olla rohkeempi metsäs. Ajoi hienol autol jäi mieleen. T. Yksin asuva eläkeläinen 69v
Häh selvästi rouva halus kyrpääsi kun tul samaan paikkaan uudelleen. Varmaan käänti takapuolen tarkoituksella et kiihotut, oisit ottanu hellästi käsien väliin sanonut halun naida sua. Väittäisin olis laskenut leikkii tässä mättäälläkö, housut hitaasti ales olisit menny polvillesi alkanut nuolee varatun pillua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh selvästi rouva halus kyrpääsi kun tul samaan paikkaan uudelleen. Varmaan käänti takapuolen tarkoituksella et kiihotut, oisit ottanu hellästi käsien väliin sanonut halun naida sua. Väittäisin olis laskenut leikkii tässä mättäälläkö, housut hitaasti ales olisit menny polvillesi alkanut nuolee varatun pillua.
Kaks piippunen juttu uskaltaako tarrata kiinni tosta vain. Kyllä tossa perää jos rouva tulee aina uudelleen viereen kerää marjoja. Vihjailee onneksi vieras mies kaverina, itte olisin heittänyt mieluusti tuuraan miestäs. Olisin odottanut mitä vastaa jos vähänkin seksistinen vastaus, vinkki rouva haluu vierasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuit aika varmasti vaimooni, kävi an marjastamassa kyseisessä kohteessa. Vaistosin tavannut miehen, laittautui kireesiin housuihin ja pusero avonainen kuten kerroit. Olin aivan varma sai vierasta, runkkasin usein kotona kun marjassa oli. Mietin etkö uskalla kertoo et panit vaimooni, meni heti suihkuun kotio tullessa näin kun suihkutti pitkään vettä pimsaan. Voit kertoo avoimesti täällä, kunhan nimeä ja auton merkkii paljasta kaikille. T. Aisuri ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuit aika varmasti vaimooni, kävi an marjastamassa kyseisessä kohteessa. Vaistosin tavannut miehen, laittautui kireesiin housuihin ja pusero avonainen kuten kerroit. Olin aivan varma sai vierasta, runkkasin usein kotona kun marjassa oli. Mietin etkö uskalla kertoo et panit vaimooni, meni heti suihkuun kotio tullessa näin kun suihkutti pitkään vettä pimsaan. Voit kertoo avoimesti täällä, kunhan nimeä ja auton merkkii paljasta kaikille. T. Aisuri ukm 60v
Väittäisin leski pannut vaimoos, vihjas vähän viestis mut sähän vaistositkin. T. Ukm Kuopiosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väittäisin leski pannut vaimoos, vihjas vähän viestis mut sähän vaistositkin. T. Ukm Kuopiosta
Aivan selvästi! Uskoisin samasta ruovasta nautti mies usein asunto autos yks lammen parkissa iltaisin. Lenkeilen lenkki polulla iltaisin, sopii mittoihin rouva näin uimas tän miehen kans. Hyvät muodot oli
- Anonyymi
Jos olis nuorempi vaimo jollakin Kuopion seudulta niin olis upee kiihoittaa sellaista seksikn.
- Anonyymi
Kanta-Hämeestä 59v. UKM kiinnostunut ! Kuinka saan teihin yhteyttä? Sopii esim. Tapaaminen huoltiksella, jos haluatte nähdä minut ennen toimintaa!
- Anonyymi
Hyvältä kuulostat ja plussaa olet ukm. Luit varmaan haen miestä joka iskee vaimon hän tule tietää olen järjestänyt asian. Pidän puutteessa joten tarttee miestä panee.
- Anonyymi
Misäs asustatte.Jos lähellä niin voitais toteuttaa vaikka jo tänäänkin.Ajelisin kyllä pikkumatkankin asuntoautolla.Olen 60 ok kok.ja näköinen eronnut mies.Itse asustelen pohj. satakunnassa.
- Anonyymi
Aisureita erilaisia. 1. Vaimon kanssa tehdään yhdessä. 2. Vaimo käy vieraissa ja kertoo miehelle kuka yhtyi. 3. Vaimo vaistoo ja tiedostaa mies tykkää on vieraiden kanssa mut kerro miehelle. 4. Mies järkkää miehiä iskee vaimon, vaimo antatuu salaa mieheltä.
- Anonyymi
5. ku ei osa kirjoita ku muna kädes
- Anonyymi
Laita viestiä koska nähdään! Esim. Riksun abc, tai valitsemasi paikka! Päästään asiassa eteenpäin! T. UKM 59 lähistöltä. Tai ohjeet missä voin Vaimoasi lähestyä!
- Anonyymi
Olemme mökillä tuumme keskiviikkona. Kiva kuulla olet valmis tälläiseen, mitään menetä yrittämästä päästä varattua panee kunnolla. Kaikki keinot yhdessä mietitään ja toteutetaan luottamuksella. Hyvältä tuntuu näin aisurista. M 60v
- Anonyymi
Laitan vielä. Minua ei haittaa vaikka tuntisimme näöltä päin vastoin, kunhan molemmat asian takana seistään. Juuri katselin kun vaimo peseytyi ja kyyristyi pillu vähän auki, alkoi itselläni ottaa eteen kun fantasioin kyrpäsi jyystäis pesää. Pitää karvattomana aina, tyydyttää sauvalla aina kun yksin jää kotio. Parasta itselleni kun tiedän sulta aina kun yhdyt hänen kanssaan, kiihottavaa kun vaimmo tulee kotio kertoo oli kuntoilemassa tekipä hyvää.
- Anonyymi
Hyvä diili teillä! T. Kateellinen ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä diili teillä! T. Kateellinen ukm
Mielestäni myös, vielä kun ukm kyseessä pitkässä suhteessa kaipaa piristystä, piristää suhdetta kotonakin. Piristystä ja hekumaa tuo aluksi kun piirittää toisen vaimoa, tietää piiritettävästä kaiken, eritoten nainen tykkää kyrvästä ja suuhoidosta yli kaiken. Paras palkinto saa vaki panon itseellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni myös, vielä kun ukm kyseessä pitkässä suhteessa kaipaa piristystä, piristää suhdetta kotonakin. Piristystä ja hekumaa tuo aluksi kun piirittää toisen vaimoa, tietää piiritettävästä kaiken, eritoten nainen tykkää kyrvästä ja suuhoidosta yli kaiken. Paras palkinto saa vaki panon itseellen.
Tossa täytyy olla malttia piirityksessä jotta rouva valmis ekaan panoon. Tietenkin sit kun pääsee astuu, tärkee saada rouvalle useempi orgasmi. Yrittää ettei itte heti purkaudu pilluun vaan keskittyy panemaan kunnolla pidempään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan vielä. Minua ei haittaa vaikka tuntisimme näöltä päin vastoin, kunhan molemmat asian takana seistään. Juuri katselin kun vaimo peseytyi ja kyyristyi pillu vähän auki, alkoi itselläni ottaa eteen kun fantasioin kyrpäsi jyystäis pesää. Pitää karvattomana aina, tyydyttää sauvalla aina kun yksin jää kotio. Parasta itselleni kun tiedän sulta aina kun yhdyt hänen kanssaan, kiihottavaa kun vaimmo tulee kotio kertoo oli kuntoilemassa tekipä hyvää.
Itse en pystyis tohon et vaimoa hellii vieras halukas mies, kun mietinkin miten vaimoni vastais tunteisiin. Molempien vartalot notkuis naidessa, suutelisivat kimaisena toisiaan sanoisiva heliä sanoja kun nauttiivat toisistaan.
Tiedostan viieras panee tulisemmin kuin oma mies. T. Arkis mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en pystyis tohon et vaimoa hellii vieras halukas mies, kun mietinkin miten vaimoni vastais tunteisiin. Molempien vartalot notkuis naidessa, suutelisivat kimaisena toisiaan sanoisiva heliä sanoja kun nauttiivat toisistaan.
Tiedostan viieras panee tulisemmin kuin oma mies. T. Arkis miesAisurina juuri kiihotun mitä kerroit, meillä jokaisella oma tapa nauttia saada lisä virtaa suhteeseen. Tässähän pidä olla mustasukkainen tai omistus haluinen kun vieras nautti vaimosta ja päin vastoin. Ainaskin jos tapailee samaa miestä säännöllisesti, kiintymys ja tunteetkin silloin mukana. Syvä ystävyys sanoisin kyseessä, oikeita ystäviä yleensä ihmisillä vähän. Suutelu ja toistensa vartaloista nauttiminen kuuluu yhdyntään kuten molempien orgasmi. M 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisurina juuri kiihotun mitä kerroit, meillä jokaisella oma tapa nauttia saada lisä virtaa suhteeseen. Tässähän pidä olla mustasukkainen tai omistus haluinen kun vieras nautti vaimosta ja päin vastoin. Ainaskin jos tapailee samaa miestä säännöllisesti, kiintymys ja tunteetkin silloin mukana. Syvä ystävyys sanoisin kyseessä, oikeita ystäviä yleensä ihmisillä vähän. Suutelu ja toistensa vartaloista nauttiminen kuuluu yhdyntään kuten molempien orgasmi. M 60v
Pitääkö paikkansa aisuri pitää vaimon puutteessa kotona , harrastaa vähän tai ei laisinkaan yhdyntää. Jolloin vaimon pakko etsii vierasta. T. Olen kuullu tälläistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö paikkansa aisuri pitää vaimon puutteessa kotona , harrastaa vähän tai ei laisinkaan yhdyntää. Jolloin vaimon pakko etsii vierasta. T. Olen kuullu tälläistä
Kyllä pitää.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!
- Anonyymi
Oletko ukm 59v aika hyvin avasin sivun juuri.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Hyvä! Uskaltanut kirjoittaa kun varma ollut.Eka tapaa
Voidaan tavata abc:llä tehdään suunnitelma tuon valokuvia jopa paljastavia jos tykkäät kiihottaa itseäsi, lisäähän se mielen kiintoa vaimoon.Eka kohtaaminen tartte kestää kauaa, kunhan oikeat sanat ja kehonkieli jää vaimon mieleen. Sit alat törmäilee sovitusti, lisäät iskua et vaimo vaistoo haluat häntä seksuaallisesti. Mitäänhän tartte peljätä vaimo tottunut ja tykkää kun vieras kiinnostunut. Olemme lomilla jonkun aikaa teen asioita tän eteen, uskoisin elokuun lopussa valmis sinulle. Jatkohan kiinni miten hyvin tyydytät eka kerralla, suu hoidosta tykkää yli kaiken saa perättäisiä purkaksia koko ajan. Kerron tarkemmin kun tavataan, oletko minkä kokoinen.
- Anonyymi
Tällainen iso nallekarhu, 186cm reilu 100kg!
- Anonyymi
Vaimolla pieni masu myös nykyään, itse tykkään vaikka joskus mainitsee. Kapee peppu mut tyrkky kannikat, takaa naidessa saa hyvin jalkojen väliin ja tyrkky pehvaa vasten hyvä naida lujaakin. Rinnat isot ja nännit hyvät imeä kun pääset halimaan kantsii rintoihin keskittyä aluksi. Koostasi hyötyä jos yrittää muuttaa mieltään yks kaks, olette molemmat maassa otat kunnolla kiinni housut pois ja kalu pilluun, pari työntöä on täysillä mukana. Suunnitellaan missä teet eka panon jos lähtee vaikka marja metsään, otat vähän kuin väkisen sehän myös kiihottaa. Juuri vaimo tuli saunasta loikoilee alasti sohvalla, näen silmissä miten on allasi ja nauttii kyrvästäsi. Uskon halut tosissaan päästä nauttii.
- Anonyymi
Pakko kertoo. Vaimo kysyi miksi katsot tolleen, sanoin kuvittelin ison yli satakiloisen panemassa sua takaapäin. Vastas wau tuntuis varmaan hyvältä koskaan saanut niin isoa miestä. Sanoin kantsii pitää silmät auki kun kodalle osuu, isket sellaisen, tuumas täytyypä alkaa katsella. Jatkoi täällä muita kuin sinä tekee mieli munaa saanko.
Aivan kiimassa nyt saisit helposti.
- Anonyymi
Kyllä kuulostaa hyvältä! Olen innokas rintojen hyväilijä!
- Anonyymi
Tykkää siitä. Olet päättänyt isket vaimosi itsellesi keinolla millä hyvänsä. Pitää muistaa useemman kanssa ollut, siksi kerroin voi ottaa vähän väkisin ekalla kertaa. Tykkää ja kiihottuu kun naidessa juttelee rivoja ja kehuu miten kiimanen pillu sulla, saa orgasmin heti.
- Anonyymi
Kysyn runkkaatko usein.
Moi
- Anonyymi
mulatti, iso mulkku, urheilullinen vartalo ja kokemusta pariskuntien kanssa
- Anonyymi
Ok! Kaikenlasia väliinhuutajia täällä!
- Anonyymi
Näitä riittää! Oletko valmis duuniin voit vielä perääntyy.
- Anonyymi
Ei tässä peräännytä! Vaikka ensikertalainen olenkin tälläisessa! Täysillä olen mukana! Loma alkaa muutaman päivän päästä! Koska nähdään?
- Anonyymi
Hei! Vaimo vaihtoi työ vuoroja, tulemme vasta sunnuntaina. Mökkimme täällä venäjän rajalla, haluu ottaa aurinkoo kun upee sää. Maanantaina voitais nähdä jos aikataulut sulle käy.
Teen töitä samalla täällä vaimo rentona kun vähän juominkia välillä ottaa. Kaksi tuntia yöllä annoin kyytiä, itseltä loppui voimat vaimolta ei halut.
Rakasteli ison miehen kanssa kun sain fantasioimaan naidessa, orgasmin määrää mun kanssa koskaan saa. Kokeilin, sanoin kuvittele iso mies ottaa sut ottaa väkisin, hitsi miten huusi nautinnosta. Asutteko maalla vai.. tuonko kuvia samalla, hätäillähän ei tartte saat rauhassa jallittaa vaimooni. Vaimoni kun kertoo nimensä voit alkaa laitella viestejä miten olet mielessäin. Ps. Kyllähän sä tiedät miten naisen tunteisiin ja halut saadaan hyrrää.
- Anonyymi
Lomalla olisi aikaa tutustua! Olen tissimiehiä!
- Anonyymi
Tiedän tykkäät kun kunnon tissit, tykkää kun hyväillään ja nänneillä leikitään. Hyvä lähestyä kun ihailee rintoja, tartte vielä koskeakkaan heti kun mainitsee. Mietin juuri sulla kokemusta tälläisestä ole, varmaan fantasioinut pääsispä naimaan toisen vaimoa. Varattuja rouvia iskevät nuoretkin pojat, oot varmaan tietoinen asiasta.
- Anonyymi
Just huomasin naapuri mökin isäntä istuu laiturilla vaimon kanssa. Usein käy juttelee vaimon kanssa myös kun itse en mökillä. Vaistoon ovat naineet silloin, ihana nähdä kun jutelles koskettaa vaimoa reidestä. Alkaa tässä seisoo itsellä, tästä nautin kun mies vaimoo koskettaa.
- Anonyymi
Kiva nähdä kuva ! Ehdota tapaamisaikaa, kun tulette maisemiin!
- Anonyymi
Mietin mitä kuvia annan yhden minihame päällä, toisen olemme rannassa kuvasin takaa pepun, komlmas kyllä vanhempi seksi asussa läpinäkyvät piksut silloin pieni karvoitus mut itteeni kiihottaa tää kuva. Tiedät varmaan miehen sperman siittiöt naisen sisässä jättää muisti jäljen naiseen, miksi monasti nainen antautuu miehelle uudelleen.
Yksi konsti saada nainen etukäteen herkäksi olisi saada spermaa emättimeen mieheltä jonka tapaa.
Esim. Kerron älä pelästy! Antaisit kortsun jossa spermaa, kun alan vaimon kanssa rakastelee käyn vetää kortsun kaluni päälle, runkaisin vähän aikaa et spermasi kiinnittyy kaluuni, sit voisin yhtyä vaimooni ja imettää kaluuni. Siittiösi pääsisi imeytyy hyvin kalvoille olen lukenut nainen haistaa tuoksun susta, valmis antautuu tiemättä mistä johtuu. Eläin kunnas toimii sama miksi naaras antautuu helpommin jonka kanssa aikaisemmin parittellut. Mökillä jus äsken kävi näin, vaimo ilmoitti lähtee naapurin mökille kahville. Lähtivät polkuu pitkin kävelee, menin mökin toiseen huoneeseen katsoo verhon raosta. Naapuri otti kädestä vaimoo alkoi suutelee, liimautuivat toisiinsa. Hitsi miten kaunista, vaimo kyllä saanut tarpeeksi yöllä ja siittiöt naapurin toimi vaimolla. Näin ja vaistosin laiturilla kun olivat, molemmat haluavat toisiaan. Lepotuoliin pikälleen alan tyydyttää itseeni, tää parasta aisurille.
- Anonyymi
Kerro Vaimollesi, jos haluat isolla miehellä Jatkuva kesä seisokki! Täällä Vaimo pihtaa! Make Meisseli Herra 59. Seisoo kun siellä kiimainen Nainen! PS. 3 kulkusta löytyy!
- Anonyymi
Kerroin yöllä kun kiihotin naidessa, tosi hyvä silloin otat vaikka väkisin. Vaimo palas juuri naapuri tarjonnut konjakkia, rinnat imeksitty punertaviksi tuumas ihana naapuri. Humenna sopineet menee kukkia laittaa uskoin heti.
Pinaiset bikinin pillun kohta tahmee kun spermat vuotaa, hiprakassa itse huomaa hitsi tästä tykkään. - Anonyymi
Arvaa odotanko kun vaimo sun alla ja nait kunnolla.
- Anonyymi
Mä sanoin! Ei mennyt järveen spermat sisällä tekee hyvää. Seljällään terassilla jalat koukussa, upeeta pillu avoinna on se kaunista katseltavaa. Tää naapuri leski mut tosi viriili mies.
- Anonyymi
Sory! Kerroin äsken nyt pitäis yli satakiloisen miehen tulla jalkojesi väliin saisit kunnolla. Tuumas ihanaa ois mistä löytyis sellainen. Sanoin sun täytyy katsella ympärille niitä varmaan riksussakin.Tuumas täytyy pitää silmät auki näin kesällä hormoonit hyrrää tekee koko ajan mieli.
On muuten juhla tuulella vaimo. - Anonyymi
Mikä kolme kulkusta?
- Anonyymi
Lisäkulkunen,sillä toinen niin iso!
- Anonyymi
Aika upee!
- Anonyymi
Tuleeko spermaa normia enemmän.
- Anonyymi
Ihan reilusti!
- Anonyymi
Muista laukeet myös suuhun nielee kaiken.
Yksi asia minkä meinasin kertoo vasta tavatessa mut onhan tänne puhuttu muutakin. Alku aikoina annoin nyrrkki naintia vaimolle, kireet paikat muuten mut elastiset kun kiihottuu. Pari kolme sormee ensin vähän hierontaa, ekan orgasmim aikana menee nyrkki helposti pilluun. Aloitin naimaan ensin ranteeseen saakka. Sitten puoliväliin kyynävartta, fruittaa orgasmissa tosi paineella. Pitää olla vaan kynnet lyhyet, tuntuu kädessä kiihottavalta kuin löysää taikinaa tekis. Kerran sain menee tajun vähäksi aikaa sai niin rajun purkauksen. Olet varmaan nähnyt seksi vilmeissä miten nainen sekoo siitä. Markku tulossa käymään iltaa istuu, vaimo laittautui meikkasi päälle puki lyhyen silkkisen aamu takin. Onneksi huurut vähentyneet näin illaksi, hiton naitavan näköinen vaimo kyllä.
- Anonyymi
Kylläpä olette selvästi seksistä paljon nauttivia! Minulla vääntöä emännän kanssa, ei halua seksiä! Olen sanonut alan käymään muualla, seksi asioissa! Nyt mietintä tästä kotona! Vaihdevuodet, ym.
- Anonyymi
Meillä alku aikana hurjastelua ja vaimolle etsittiin " hierojia" vaimo viikot reissussa usein työn vuoksi. Nykyään emme vuosiin harrastaneet oikeestaan seksiä, olin leikkauksesta pitkään pystynyt yhtymään seisokin vuoksi. Vaimo taasen haluu nussitaan kunnolla, onneksi olen aisuri nautin kun vaimo käy vieraissa. Siitä ei nykyään keskustella, vaimo voi ilman huonoa tuntua harrastaa salilla käyntiä! Nykyään itselläni seisokki kunnossa, nautin kuiteski kun vaistoon vaimo saanut vierasta. Väittäisin pitkässä suhteessa vaimot vaihdevuosien tultua, alkavat inhota itseään miehensä läheisyydessä. Toivotaan onnistut iskee vaimoni itsellesi vakkariksi, itselle mannaa mitä enemmän yhdytte. Oispa likellä joku paikka missä tapaisitte syksyä ajatellen. Minkä kokoinen sun vaimosi, entä rinnat..
- Anonyymi
Onko vaimos vastanut myöntävästi et kävisit vieraissa.
- Anonyymi
Asiasta keskustellaan muutama päivä! Selviää tällä viikolla! 65 kg, b rinnat.
- Anonyymi
Mitä jos vaihdettais minä iskisin vaimos, voisi avata paikkoja vaimoltasi.
- Anonyymi
Katsotaan mihinkä meidän keskustelut kotona menee! Tähän mennessä mikään ei käy! Aika kova sanominen voi tulla, jos salassa käy, ja käryää! Vieläkö siellä naapurissa peitto heiluu?
- Anonyymi
Naapurille tuli vieraita eilen. Käyttekö lavalla tanssimassa?
- Anonyymi
Eipä nykyään!
- Anonyymi
Onpa kiimasta väkeä Kanta-Hämeessä. Oikein porno pitäjä! Kävimme Riihimäen museoissa. Ulkoilutettiin koiraa metsästysmuseon lähellä. Puistossa teltassa hirmu naiminen.
- Anonyymi
Kesä lisää kiimaa!
- Anonyymi
Onko pilua saatavisa? Ahmed
- Anonyymi
Oletko tumma ulkolainen?
- Anonyymi
On iso Jorma 28cm ja musta
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Hyvinge
- Anonyymi
Hyvinkäällä? Oisit aika likellä meitä, oletko täysin terve. T. Pariskunta
- Anonyymi
Misä pilua, tulen heti. Hasse
- Anonyymi
Metsän möllikkä
Mies 55, todella treenattu, laita vaimolle tiedoksi👍👍👍 - Anonyymi
5 naista tänään tyydyttänyt
- Anonyymi
Onko iso ahmed niger iso pilu
- Anonyymi
Kuis panee? Ainakin klämy ja Herra herpes
Oon 44v mies ja asustelen Vantaalla, olisi kiinnostusta löytää mukava pariskunta läheltä vakituisempaan juttuun.
- Anonyymi
Pariskunta Jyskästä tulee Lempivaaraan, kiinnostaako parinvaihto? N. 51 kiimainen punapää, m. Tatuoitu podari, spermanami 53v.
- Anonyymi
Milloin tulette? T. Pari 50+
- Anonyymi
Oletteko siellä juuri nyt? Tänään portilla käytiin mutta kun ravintola oli kiinni ja saunaa ei saanut varattua niin lähdettiin pois. Jos tämä olisi tiedetty niin olisimme jääneet.
Missä tämä ihana rva on?
- Anonyymi
Porvoossa Porvoon mitalla
- Anonyymi
Ensi perjantaina.
- Anonyymi
Voinko panna kakkoseen Ahmed
- Anonyymi
Mun muija saat nussii kakkoseenki ja jos sul kavereita ni kimpassa.
- Anonyymi
Tautiset vetää käteensä
- Anonyymi
Herra 59 harkitsee asuntovaunun hakkimista! Pitäähän se olla jonkinlainen naimavankkuri!
- Anonyymi
Porvoossa 53v. C85 Hyvä peppuinen Nainen vailla seuraa. Olisko Vantaan miehestä kesyttäjäksi?
- Anonyymi
Missä nähään? Mies Vantaalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863619- 252056
- 1951971
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871444PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431414Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841001
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.29935Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69867