Löytyisikö miestä joka iskisi vaimoni vaki panoksi.

Anonyymi-ap

Aisuri olen tykkäisin joku jallittaisi vaimoa luvan kanssa. Tiedän pääsis pukille nopsaankin kun vaimo tiedostaa tykkään ja kiihotun sellaisesta. Puoliso kiimainen pano hommissa joten hyvät kyydit antaa. M 60 N 55v

26

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Missähän päin löytyisi tälläinen himokas nainen ja minkä kokoinen olis ?

• Anonyymi
        UUSI

Kanta- Hämmeessä ollaan. Kokoa 170 ehkä 77-80 rinnat isot c-d nännit hyvät imeä. Pitkät hiukset hyvä peppu naida takaa, tykkää nuolettaa ja laukee useesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kanta- Hämmeessä ollaan. Kokoa 170 ehkä 77-80 rinnat isot c-d nännit hyvät imeä. Pitkät hiukset hyvä peppu naida takaa, tykkää nuolettaa ja laukee useesti.

Wau mikä herkku kyl panisin. Ukm 62v

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Metsäretki kiinnostaa tissi ja peppumiestä ja etukäteen sovittu . Metsässä lehestyminen on helppoa ja kiihottavaa. Varmaan ehdottais jossain vaiheessa lähteä kahville lähellä partiska olevaan matkailuautoon.

• UUSI

Mistäpäin olette (aloittaja)?
      Vakkarijuttua haen

• UUSI

Mikäli pks, niin tutustuisin teihin hyvin mielellään.

• Anonyymi
        UUSI

Kanta- Hämeessä olemme. Etsimäni miehen täytyis olla pitkäjänteinen avustan missä vaimon tapaa esim.marja metsä hyväpaikka päästä juttelee. Aidosti voisi ilmaista kiinnostunut seksuaallisesti, tiedän vaimo kertoisi minulle jolloin kannustan kokeilee ja nauttimaan. Pääpirteittän tälläinen kuvio, säätelen asioita kotona siihen tapaan et eka yhdyntä onnistuu. Jonka jälkeen kaikki menee omalla painolla, aisurina saan nauttia itsekkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kanta- Hämeessä olemme. Etsimäni miehen täytyis olla pitkäjänteinen avustan missä vaimon tapaa esim.marja metsä hyväpaikka päästä juttelee. Aidosti voisi ilmaista kiinnostunut seksuaallisesti, tiedän vaimo kertoisi minulle jolloin kannustan kokeilee ja nauttimaan. Pääpirteittän tälläinen kuvio, säätelen asioita kotona siihen tapaan et eka yhdyntä onnistuu. Jonka jälkeen kaikki menee omalla painolla, aisurina saan nauttia itsekkin.

Marja metsässä voisi jo vähän kokeilla vaimoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marja metsässä voisi jo vähän kokeilla vaimoa?

Kova marjastaa vapaalla helppo tutustua mielestäni metsässä. Tietenkin jutella kivoja kun tykkää keskustella, tiedän mis marjastaa lähinnä iltaisin. Itse vihjailisin olemme kuin sala pari täällä luonnon helmassa. Pyytäisin vaihdetaanko puh.numeroita voidaan sopia marja reissu vähän kaummas. Vaimo tietää en tykkää marjastaa, vielä jos samalla autolla pääsee menee, ottaa kahvit mukaan silloin voisi lähennellä aidosti uskon ei pistäisi vastaan jos rauhallinen paikka missä yhtyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kova marjastaa vapaalla helppo tutustua mielestäni metsässä. Tietenkin jutella kivoja kun tykkää keskustella, tiedän mis marjastaa lähinnä iltaisin. Itse vihjailisin olemme kuin sala pari täällä luonnon helmassa. Pyytäisin vaihdetaanko puh.numeroita voidaan sopia marja reissu vähän kaummas. Vaimo tietää en tykkää marjastaa, vielä jos samalla autolla pääsee menee, ottaa kahvit mukaan silloin voisi lähennellä aidosti uskon ei pistäisi vastaan jos rauhallinen paikka missä yhtyä.

Olishan se kiva ihailla miten vaimo peppu pystyssä touhuumassa. Säikähtäisikö kosketusta kesken marjastuksen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olishan se kiva ihailla miten vaimo peppu pystyssä touhuumassa. Säikähtäisikö kosketusta kesken marjastuksen?

Jos pääsyt juttelee vähän tutustuu sanois sulla hyvä peppu, sit koskettais sanois haluisin pitää hyvänä. Tulisin taakse painautuisin kiinni vetäisin hitaasti legginsit alemmas, samalla laskisin omat housut. Voihan olla aluksi sanoisi ei täällä, kalun jos pääsee painaa huulille varmaan saisi painaa sisään. Tietenkin olen kertonut kotona saatat tavata kiimasen miehen metsässä, sanois varmaan mulle tykkäisit varmaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pääsyt juttelee vähän tutustuu sanois sulla hyvä peppu, sit koskettais sanois haluisin pitää hyvänä. Tulisin taakse painautuisin kiinni vetäisin hitaasti legginsit alemmas, samalla laskisin omat housut. Voihan olla aluksi sanoisi ei täällä, kalun jos pääsee painaa huulille varmaan saisi painaa sisään. Tietenkin olen kertonut kotona saatat tavata kiimasen miehen metsässä, sanois varmaan mulle tykkäisit varmaan.

Itse laskea vaimon housut ja laskeutua antamaan kieltä rouvalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse laskea vaimon housut ja laskeutua antamaan kieltä rouvalle.

Nyt pitäisi vaan löytää sellainen mies joka valmis vähän tekee töitä päästäkseen vaimoni vakkariksi. M 60v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pitäisi vaan löytää sellainen mies joka valmis vähän tekee töitä päästäkseen vaimoni vakkariksi. M 60v

Olisinpa lähempänä aisurin vaimoa sais surutta naida. Lueskelin hyvin kerrottu vois puoliväkisin ottaa metsäs.

• Anonyymi
        UUSI
        Elämäniloinen kirjoitti:

Mikäli pks, niin tutustuisin teihin hyvin mielellään.

Hei minä olen pks, mutta olen kylläkin 19v jos se siis haittaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei minä olen pks, mutta olen kylläkin 19v jos se siis haittaa

Voidaan tutustua, treffien puolelta löydät mut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa eipä välttis ole noi helppoa joskus aikoinaan työmaal yks sälli sano mesun pillua päässeensä sormella koittaan mu vie jäi ilma ite en ois kehdannu edes mainita pitää ol jo miehes vikaa jos vie tos kohti jää ilima

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa eipä välttis ole noi helppoa joskus aikoinaan työmaal yks sälli sano mesun pillua päässeensä sormella koittaan mu vie jäi ilma ite en ois kehdannu edes mainita pitää ol jo miehes vikaa jos vie tos kohti jää ilima

Kyllä täytyy uskaltaa ottaa jos metsässä vaimo yksin ja pääsee juttelee, vaimon mukaan lähtiessä vihjaileviin juttuhin. Kotona olen pohjustanut asian et halukas mies voi haluta naida mättäällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täytyy uskaltaa ottaa jos metsässä vaimo yksin ja pääsee juttelee, vaimon mukaan lähtiessä vihjaileviin juttuhin. Kotona olen pohjustanut asian et halukas mies voi haluta naida mättäällä.

Tuli mieleen viime elokuu lukiessa tätä keskusteluu. Käyn marjastaa yksin kun eläkkeellä niin aikaa. Katsoin rouvan mittoja sskettiin tapasin useempana päivänä Ryttylän metsäs mittoihin sopivan rouvas ihmisen. Juteltiin kun tavattiin ol ilonen, kerto mies ei tykkää marjoi poimii. Kattelin en kiellä miten hyvä takamus kun kumaras keräs marjoja. Rintava oli hänkin kun aika avonainen paita päällä lämmin ilta myös. Laskettiin leikkii rouvan kaa muistan ku totes onneksi mies kaverina vaikka vieras. Illalla luin tätä ketjuu runkkasin kyseisel naiselle kun tajusin oisin voinut olla rohkeempi metsäs. Ajoi hienol autol jäi mieleen. T. Yksin asuva eläkeläinen 69v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli mieleen viime elokuu lukiessa tätä keskusteluu. Käyn marjastaa yksin kun eläkkeellä niin aikaa. Katsoin rouvan mittoja sskettiin tapasin useempana päivänä Ryttylän metsäs mittoihin sopivan rouvas ihmisen. Juteltiin kun tavattiin ol ilonen, kerto mies ei tykkää marjoi poimii. Kattelin en kiellä miten hyvä takamus kun kumaras keräs marjoja. Rintava oli hänkin kun aika avonainen paita päällä lämmin ilta myös. Laskettiin leikkii rouvan kaa muistan ku totes onneksi mies kaverina vaikka vieras. Illalla luin tätä ketjuu runkkasin kyseisel naiselle kun tajusin oisin voinut olla rohkeempi metsäs. Ajoi hienol autol jäi mieleen. T. Yksin asuva eläkeläinen 69v

Häh selvästi rouva halus kyrpääsi kun tul samaan paikkaan uudelleen. Varmaan käänti takapuolen tarkoituksella et kiihotut, oisit ottanu hellästi käsien väliin sanonut halun naida sua. Väittäisin olis laskenut leikkii tässä mättäälläkö, housut hitaasti ales olisit menny polvillesi alkanut nuolee varatun pillua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Häh selvästi rouva halus kyrpääsi kun tul samaan paikkaan uudelleen. Varmaan käänti takapuolen tarkoituksella et kiihotut, oisit ottanu hellästi käsien väliin sanonut halun naida sua. Väittäisin olis laskenut leikkii tässä mättäälläkö, housut hitaasti ales olisit menny polvillesi alkanut nuolee varatun pillua.

Kaks piippunen juttu uskaltaako tarrata kiinni tosta vain. Kyllä tossa perää jos rouva tulee aina uudelleen viereen kerää marjoja. Vihjailee onneksi vieras mies kaverina, itte olisin heittänyt mieluusti tuuraan miestäs. Olisin odottanut mitä vastaa jos vähänkin seksistinen vastaus, vinkki rouva haluu vierasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustuit aika varmasti vaimooni, kävi an marjastamassa kyseisessä kohteessa. Vaistosin tavannut miehen, laittautui kireesiin housuihin ja pusero avonainen kuten kerroit. Olin aivan varma sai vierasta, runkkasin usein kotona kun marjassa oli. Mietin etkö uskalla kertoo et panit vaimooni, meni heti suihkuun kotio tullessa näin kun suihkutti pitkään vettä pimsaan. Voit kertoo avoimesti täällä, kunhan nimeä ja auton merkkii paljasta kaikille. T. Aisuri ukm 60v

• Anonyymi
      UUSI

Jos olis nuorempi vaimo jollakin Kuopion seudulta niin olis upee kiihoittaa sellaista seksikn.

• Anonyymi
      UUSI

Kanta-Hämeestä 59v. UKM kiinnostunut ! Kuinka saan teihin yhteyttä? Sopii esim. Tapaaminen huoltiksella, jos haluatte nähdä minut ennen toimintaa!

• Anonyymi
        UUSI

Hyvältä kuulostat ja plussaa olet ukm. Luit varmaan haen miestä joka iskee vaimon hän tule tietää olen järjestänyt asian. Pidän puutteessa joten tarttee miestä panee.

• Anonyymi
      UUSI

Misäs asustatte.Jos lähellä niin voitais toteuttaa vaikka jo tänäänkin.Ajelisin kyllä pikkumatkankin asuntoautolla.Olen 60 ok kok.ja näköinen eronnut mies.Itse asustelen pohj. satakunnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      160
      3082
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2625
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      35
      1351
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      100
      1324
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      20
      1170
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1069
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      977
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      43
      936
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      926
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      880
    Aihe