Eikä toivottavasti nähdä enää ikinä.
Muutan muualle
31
465
Vastaukset
- Anonyymi
Muille maille vierahille?
- Anonyymi
Ei hätää. En kerro.
- Anonyymi
Monta sukupuolitautia sulla mies on?🤮
- Anonyymi
👋👋
- Anonyymi
No sekin vielä. Mä toivon, että sinä elät onnellisena ❤️
- Anonyymi
Esitä tuo toive joulupukille🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitä tuo toive joulupukille🤭
Kukaan ei halua, että joulupukki kuolisi? Näin haluan ainakin itse uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua, että joulupukki kuolisi? Näin haluan ainakin itse uskoa.
Tämä oli puhdas sivu huomautus, en ole kommentoinut mitään tähän ketjuun, uteliaana vain tulin lukemaan kommentteja. Tähän oli pakko reagoida.
- Anonyymi
Toivottavasti ei.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, en ole koskaan halunnut tutustua sinuun! Elämäni olisi ollut aivan erilaista ja hyvää, jos olisin saanut tehdä töitä itselle mieluisassa vakituisessa tyäpaikassa!
- Anonyymi
liittykö nämä jotenkin H kirjaimeen, naiseen? menisi nämä sekaannukset pois.
- Anonyymi
Toivottavasti myös lopetat kirjoittelusi, vähän tosin epäilen.
- Anonyymi
Samoin, mäkin muutan. Toivottavasti ei olla taas naapureita😂🤭
- Anonyymi
Sitä todella toivon ettemme enää koskaan näe toisiamme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä todella toivon ettemme enää koskaan näe toisiamme!
xD
- Anonyymi
Nyt meni pokka :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni pokka :D
Pokka pitää ainakin niin kauan kun mä lähetän sut maata kiertävälle 🤭
- Anonyymi
Muuttaisit käytöstapojasi. Ei ole normaalia tuollainen.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Yksikään tasapainoinen ihminen ei toimisi koskaan noin!
- Anonyymi
En tiedä kuka sinä olet, mutta joku 40+ mies kertoi jo vuosia sitten muuttavansa toiseen maahan. Toivottavasti hän löytää sellaisen maan jossa viihtyy.
- Anonyymi
Toivottavasti Mies löytää sen uuden onnen. ja rakkauden jostain mihin sitten ikinä meneekin .
Kun minä en sitä voinut olla.
Toivon hänelle kaikkea hyvää.
Mulle jäi pohjaton suru johon ei auta yhtään mikään.
Joku muu nainen sivusta.
- Anonyymi
😥😥💔
- Anonyymi
luulet et mua kiinnostaa?🤣 mene mene 😆
- Anonyymi
Mene edeltä, kyllä se jää kantaa 🤭🤗❤️😂
- Anonyymi
Minullakin olisi muuttohaluja, mutta se ei käy ihan tuosta noin vain. Asun nyt kaupungin keskustassa, mutta kaipaisin enemmän luonnonläheisyyttä ja sitä, että verhot voi avata joutumatta miettimään näkeekö vastapäisessä talossa asuva yöpaitasi. Ihanne olisi hyvien yhteyksien päässä isoista teistä ja keskustasta, myös meri saisi olla lähellä. Onko ehdotuksia?
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutua ajattelin, lähinnä kuitenkin Espoota jostain länsiväylän varrelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseutua ajattelin, lähinnä kuitenkin Espoota jostain länsiväylän varrelta.
Metron varrelle.
- Anonyymi
Muuttolintuko olet😂vai katuhaukka 🤭🤗❤️
- Anonyymi
Sähän muutit jo kauan sitten. Ootko tulossa takaisin?
- Anonyymi
Hyvä!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772