Sillä se mikä kelpasi muille, ei kelvannut minulle.
Se mikä riitti muille, ei riittänyt minulle.
Se minkä rakensit, sen hajoitin.
Eikä loitsusi tehonneet, eikä kyyneleesikään.
Ja vaikka polvillasi anoit, en heltynyt.
Sillä tietyt rajat ylittäessä sieltä ei ole enää paluuta.
Vaikka katuisit ja vannoisit, se ei enää merkitsisi mitään.
:/
Nainen, menetitkö otteesi
33
374
Vastaukset
- Anonyymi
Huoria panet24/7
- Anonyymi
Oliko tuo ylistys vai loukkaus?
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo ylistys vai loukkaus?
:/Rumia sellaisia 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumia sellaisia 🤮
Ihan kauniita ovat.
- Anonyymi
Ehkä muutuin vain kaltaiseksesi ja nyt on sinun vuorosi niittää mitä kylvit.
Kuin se Karma jota ylistit olisi kääntynyt sinua vastaan.
Se on joillekin helppoa, jalat vaan auki ja joku on aina tulossa. Jos tuota tekee viikosta toiseen tuntemattomien kanssa on jotain vikaa korvien välissä.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! Ällöttää ajatellakin jonkun toimivan noin ja taudit jatkaa leviämistään!
- Anonyymi
Ei mua kiinnosta narsisti enää. Kyllä susta pääsee yli.. Ja ne muutkin pääsee joita liehittelet. Olet naistenmies.
- Anonyymi
Niin varmaan on, kaipaa ihailua naisilta. Ehkä siksi että on niin rikkinäinen ja ihailu saa ainakin hetken ajan elämän tuntumaan paremmalta! Mene ja tiedä onko se noin!
- Anonyymi
Tasottomia lutkia.
- Anonyymi
Minä olisin voinut kirjoittaa juuri noin tiettyyn henkilöön liittyen!
- Anonyymi
Miksi sun pitää jakaa näitä mielenterveyden ongelmiasi koko Suomelle täällä?
- Anonyymi
En ole onneksi KOSKAAN ITKENYT MIESTEN PERÄÄN ENKÄ ANELLUT TAKAISIN.
He ovat itse tulleet ja luvanneet kaiken, mutta TOTUUS ON SE, ETTÄ HEIDÄN LUPAUKSET OLIVAT PASKAA JA HEITÄ VIELÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!- Anonyymi
TUOLLAISTEN PASKAN LUPAAJA MIESTEN KUNNIAKSI KYLLÄ OLI SUURI KUNNIA SEKÄ ILO PÄÄSTÄ VANKILAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA!
MINÄ OLEN SENTÄÄN MIELELLÄNI KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA TUOLLAISTEN PASKAN TÄRKEIDEN KUNNIOIDEN PUOLESTA!
MINÄ OLEN SENTÄÄN NAINEN JOKA SAA SENTÄÄN MIEHELTÄ TUKEA, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN SAMAA MIELTÄ MINUN KANSSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUOLLAISTEN PASKAN LUPAAJA MIESTEN KUNNIAKSI KYLLÄ OLI SUURI KUNNIA SEKÄ ILO PÄÄSTÄ VANKILAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA!
MINÄ OLEN SENTÄÄN MIELELLÄNI KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA TUOLLAISTEN PASKAN TÄRKEIDEN KUNNIOIDEN PUOLESTA!
MINÄ OLEN SENTÄÄN NAINEN JOKA SAA SENTÄÄN MIEHELTÄ TUKEA, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN SAMAA MIELTÄ MINUN KANSSA.Eroissa kyllä minä en ole syyllinen siihen, että ERO ON TULLUT.
Kyllä se KÄÄRME ON IHAN ITSE ALKANUT LUOMAAN NAHKAANSA, KUN HÄN KUVITELLUT OLEVANSA VARMA, ETTÄ MINÄ PYSYN HELLAN JA NYRKIN VÄLISSÄ.
MITÄÄN MUUTA EI OLE TAPAHTUNUT, KUN SE ETTÄ HELLA JA NYRKKI OVAT VAIHTUNEET!
EI OLE ENÄÄN EDES SITÄ HELLAA JONKA VÄLIIN VOI NYRKIN KANSSA VOI AHTAA NIIN ALETTIIN TEKEMÄÄN RIKOSILMOITUKSIA HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA.
KYLLÄ NAISET OSAAVAT MYÖS TAIDON, MUTTA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA JA VAIKKA EN OLE EDES MIEHISTÄ KIINNOSTUNUT/ HE OVAT MIEHINÄ SELLAISIA, ETTÄ EN ALKAIS HEIDÄN VAIMOKSI VAIKKA MAKSAISIVAT.
MINÄ VALIKOIN MIELUMMIN VANKEUTTA, MUTTA JOS HE HALUAVAT VANKEUTTA MINULLE NIIN MINÄ SANO, ETTÄ: MIELUMMIN OTAN KUULAN KALLOON JA PIDÄT KANSSA HUOLEN, ETTÄ HENKI LÄHTEE NIIN EI TARVI KENENKÄÄN ARMOILLE JÄÄDÄ VAAN SAAVAT KUNNIAA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroissa kyllä minä en ole syyllinen siihen, että ERO ON TULLUT.
Kyllä se KÄÄRME ON IHAN ITSE ALKANUT LUOMAAN NAHKAANSA, KUN HÄN KUVITELLUT OLEVANSA VARMA, ETTÄ MINÄ PYSYN HELLAN JA NYRKIN VÄLISSÄ.
MITÄÄN MUUTA EI OLE TAPAHTUNUT, KUN SE ETTÄ HELLA JA NYRKKI OVAT VAIHTUNEET!
EI OLE ENÄÄN EDES SITÄ HELLAA JONKA VÄLIIN VOI NYRKIN KANSSA VOI AHTAA NIIN ALETTIIN TEKEMÄÄN RIKOSILMOITUKSIA HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA.
KYLLÄ NAISET OSAAVAT MYÖS TAIDON, MUTTA HEITÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA JA VAIKKA EN OLE EDES MIEHISTÄ KIINNOSTUNUT/ HE OVAT MIEHINÄ SELLAISIA, ETTÄ EN ALKAIS HEIDÄN VAIMOKSI VAIKKA MAKSAISIVAT.
MINÄ VALIKOIN MIELUMMIN VANKEUTTA, MUTTA JOS HE HALUAVAT VANKEUTTA MINULLE NIIN MINÄ SANO, ETTÄ: MIELUMMIN OTAN KUULAN KALLOON JA PIDÄT KANSSA HUOLEN, ETTÄ HENKI LÄHTEE NIIN EI TARVI KENENKÄÄN ARMOILLE JÄÄDÄ VAAN SAAVAT KUNNIAA!KUKAPA MUU NÄIN ÄLYKÄS JA ROHKEA NAINEN ON, KUN EX-ROUVA HOLMA!
MUNATON MIES ALKO JO NAIMISISSA, KUN OLTIIN VITTUILEMAAN EX-VAIMONSA KANSSA JOKA ON VENÄLÄINEN.
MINÄ VEDIN MIESTÄ TURPAAN JA SANOIN, ETTÄ: NYT ON AIHETTA ALKAA MIETTIMÄÄN KENEN KANSSA OLET NAIMISISSA JA KENEN LAPSEN ISÄ SINÄ OLET!
SAMAA ON JATKUNUT UUDEN VAIMON KANSSA JA MINÄ OLEN SENTÄÄN ANTANUT KUNNIAA HEILLE, KOSKA TODISTEET RIITTÄÄ SIIHEN, ETTÄ VENÄLÄISTEN IHMISARVO ON SUUREMPI MITÄ MINUN SEKÄ LAPSEN JONKA ISÄ HÄNEN PITÄISI OLLA.
HÄNEN VAIMONSA ON SENTÄÄN MIEHENSÄ KANSSA SAMAA MIELTÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUKAPA MUU NÄIN ÄLYKÄS JA ROHKEA NAINEN ON, KUN EX-ROUVA HOLMA!
MUNATON MIES ALKO JO NAIMISISSA, KUN OLTIIN VITTUILEMAAN EX-VAIMONSA KANSSA JOKA ON VENÄLÄINEN.
MINÄ VEDIN MIESTÄ TURPAAN JA SANOIN, ETTÄ: NYT ON AIHETTA ALKAA MIETTIMÄÄN KENEN KANSSA OLET NAIMISISSA JA KENEN LAPSEN ISÄ SINÄ OLET!
SAMAA ON JATKUNUT UUDEN VAIMON KANSSA JA MINÄ OLEN SENTÄÄN ANTANUT KUNNIAA HEILLE, KOSKA TODISTEET RIITTÄÄ SIIHEN, ETTÄ VENÄLÄISTEN IHMISARVO ON SUUREMPI MITÄ MINUN SEKÄ LAPSEN JONKA ISÄ HÄNEN PITÄISI OLLA.
HÄNEN VAIMONSA ON SENTÄÄN MIEHENSÄ KANSSA SAMAA MIELTÄ.MINÄ EN TUOLLAISTEN FACEBOOK KUNNIALLISTEN KAVERI HALUA OLLA, KOSKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HE KAIKKI OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ VENÄLÄISIÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!
MIELUMMIN OTAN VANKEUTTA, KOSKA MINÄ EN ARVOSTA VENÄLÄISTEN TEKOJA!
SUOMALAISET TAPETTIIN PETSAMOSSA JA KARJALASSA, KOSKA HE OVAT PUHUNEET SUOMEA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ EN TUOLLAISTEN FACEBOOK KUNNIALLISTEN KAVERI HALUA OLLA, KOSKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HE KAIKKI OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ VENÄLÄISIÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA!
MIELUMMIN OTAN VANKEUTTA, KOSKA MINÄ EN ARVOSTA VENÄLÄISTEN TEKOJA!
SUOMALAISET TAPETTIIN PETSAMOSSA JA KARJALASSA, KOSKA HE OVAT PUHUNEET SUOMEA!SUOMALAISET OVAT SENTÄÄN PUHUNEET SUOMEN JA RUOTSIN LISÄKSI SUOMESSA LAPIN KIELTÄ, KVEENIN KIELTÄ, MEÄN KIELTÄ, HURRIA JA VENÄTTÄÄ.
SUOMI ON OLLUT AINA KANSAINVÄLINEN ALUE JOKA ON PERUSTUNUT KAUPAN KÄYNTIIN SEKÄ TUONTIIN JA VIENTIIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUOMALAISET OVAT SENTÄÄN PUHUNEET SUOMEN JA RUOTSIN LISÄKSI SUOMESSA LAPIN KIELTÄ, KVEENIN KIELTÄ, MEÄN KIELTÄ, HURRIA JA VENÄTTÄÄ.
SUOMI ON OLLUT AINA KANSAINVÄLINEN ALUE JOKA ON PERUSTUNUT KAUPAN KÄYNTIIN SEKÄ TUONTIIN JA VIENTIIN.SAIKKAAMINEN ON SENTÄÄN PALJON MUUTAKIN, KUN TEEN JUONTIA NIIN, KUIN MEILLÄ RUUKATTIIN SANOA. RUUKATA ON HIENOSTI SANOTTUNA PRUUKATA.
TÄÄLLÄ LAPISSA PUHUTAAN VAIKKA SIANSAKSAA JOS EIVÄT MUUTA ENÄÄN KEKSI!
SIANSAKSAA OSAA SENTÄÄN KAIKKI, MUTTA YMMÄRTÄMISEN KANSSA VOI OLLA VOI OLLA VAIKEUKSIA!
SKÄPöDö Sgilhgu Ihytiöhf 🙉
- Anonyymi
Haluisit mua edelleenki nään sen katseesta mutta ehei ei koskaan.
- Anonyymi
Mitä sinulla olisi sellaista tarjottavaa, jota muilla ei olisi?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulla olisi sellaista tarjottavaa, jota muilla ei olisi?
:/Kyllä sä tiiät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä tiiät
Koitan miettiä, mutta ei tule mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Koitan miettiä, mutta ei tule mieleen.
:/Taidan nussia heti kun muutan 😂 et voi vaikuttaa siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan nussia heti kun muutan 😂 et voi vaikuttaa siellä.
Mutta eihän sellaisessa olisi mitään tavoittelemisen arvoista.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän sellaisessa olisi mitään tavoittelemisen arvoista.
:/Sinusta on. Teen niinkuin sinä. Olen vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta on. Teen niinkuin sinä. Olen vapaa.
Etpä taida olla.
- Anonyymi
Vai semmosta sitten .....
Mut hyvä tai kiva et tää tuli vastaan....
Tietää mitä sä oikeesti must ajattelet.
Tosin mä en kyllä ymmärrä mistä sä syytät ees.
Muuten, kerrotko mistä helv*tin muista sä niiku selität.- Anonyymi
Ehkä se ei sitten ollut sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei sitten ollut sulle.
:/Ehkä se ei voi sinänsä ollakaan, vaik siinä onkin jollain tapaa jotain meiän kahden keskusteluihin viittaavaa.
- Anonyymi
Blaaaaaaaa Blaaaaaaaa Blaaaaaaaa. Saan parempaa.
T. Nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782