Siis otsikon aiheesta. Mistä voi johtua, ettei areena muista tunnustani ja näytä sarjojen kohdalla mikä jaksonumero on seuraavaksi näkemättä. Siitähän digimuistista ne ovat meuhkanneet juuri areenan kohdalla niillä "älä aloita aina alusta"-mainoksilla. Areena tarjoaa sarjan ekaa jaksoa, vaikka olen nähnyt jo aiemmat vaikka kuusi. Miksi dissaat mut, areena!
Areena ei muista minua
5
76
Vastaukset
- Anonyymi
Millä laitteella katselet? Et ole rekisteröitynyt?
- Anonyymi
Läppäriltä ja olen rekisteröitynyt. Areenan muisti toimii satunnaisesti, joskus se näyttää oikean jakson ja toisinaan alkaa alusta jaksosta yksi. Ärsyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läppäriltä ja olen rekisteröitynyt. Areenan muisti toimii satunnaisesti, joskus se näyttää oikean jakson ja toisinaan alkaa alusta jaksosta yksi. Ärsyttävää.
Itse en ole rekisteröitynyt joten en tiedä, jaksot voi valita itse jos muistaa mihin jäi, viimeksi tuli katsottua putkeen kaikki jaksot ohjelmasta " Toisten rahat" koukuttava ohjelma, taitaa liittyä suomeenkin, pankit olivat suurin hyötyjä yhteisöveron laskusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole rekisteröitynyt joten en tiedä, jaksot voi valita itse jos muistaa mihin jäi, viimeksi tuli katsottua putkeen kaikki jaksot ohjelmasta " Toisten rahat" koukuttava ohjelma, taitaa liittyä suomeenkin, pankit olivat suurin hyötyjä yhteisöveron laskusta.
Oli todella hyvä sarja. Ja kun perustuu oikeaan tapahtumaan, oli se järkyn iso kuppaus. Tuskin viimeinen sitä lajia. Katson yleensä vain areenaa nykyisin ja valitsen mitä katson. Ylellä on ihan eri tason ohjelmat siellä kuin telkun lineaarisessa ohjelmassa.
- Anonyymi
Tuo ongelma voi johtua siitä, että selaimet pyrkii oletusarvoisesti näyttämään joitakin sivuja välimuistista (cache) eivätkä nouda uusinta tietoa verkosta YLEn palvelimelta.
Itselläni ainakin Edgessä joudun välillä pakottamaan päivityksen. Kokeile sinäkin seuraavalla kerralla kun menet areenaan, niin paina kolmen näppäimen kombo eli
Ctrl + Shift + R
Kirjautuneena ollessa tuo ainakin itselläni päivittää aina sen oikean jakson missä kohtaa sarjaa edellinen katseluni päättyi. (Suomessa tuo Shift tunnetaan myös nimellä Vaihto.)
Mikäli taas joudut kirjautumaan aina uudelleen, niin syynä lienee selaimeesi laitettu asetus, joka poistaa evästeet suljettuasi selaimen/laitteen tai tietyn ajan jälkeen.
Ilman evästeiden päällä olemista selain ei voi tietää kenen YLE-tiliä käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761