Areena ei muista minua

Anonyymi-ap

Siis otsikon aiheesta. Mistä voi johtua, ettei areena muista tunnustani ja näytä sarjojen kohdalla mikä jaksonumero on seuraavaksi näkemättä. Siitähän digimuistista ne ovat meuhkanneet juuri areenan kohdalla niillä "älä aloita aina alusta"-mainoksilla. Areena tarjoaa sarjan ekaa jaksoa, vaikka olen nähnyt jo aiemmat vaikka kuusi. Miksi dissaat mut, areena!

5

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä laitteella katselet? Et ole rekisteröitynyt?

• Anonyymi

Läppäriltä ja olen rekisteröitynyt. Areenan muisti toimii satunnaisesti, joskus se näyttää oikean jakson ja toisinaan alkaa alusta jaksosta yksi. Ärsyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läppäriltä ja olen rekisteröitynyt. Areenan muisti toimii satunnaisesti, joskus se näyttää oikean jakson ja toisinaan alkaa alusta jaksosta yksi. Ärsyttävää.

Itse en ole rekisteröitynyt joten en tiedä, jaksot voi valita itse jos muistaa mihin jäi, viimeksi tuli katsottua putkeen kaikki jaksot ohjelmasta " Toisten rahat" koukuttava ohjelma, taitaa liittyä suomeenkin, pankit olivat suurin hyötyjä yhteisöveron laskusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole rekisteröitynyt joten en tiedä, jaksot voi valita itse jos muistaa mihin jäi, viimeksi tuli katsottua putkeen kaikki jaksot ohjelmasta " Toisten rahat" koukuttava ohjelma, taitaa liittyä suomeenkin, pankit olivat suurin hyötyjä yhteisöveron laskusta.

Oli todella hyvä sarja. Ja kun perustuu oikeaan tapahtumaan, oli se järkyn iso kuppaus. Tuskin viimeinen sitä lajia. Katson yleensä vain areenaa nykyisin ja valitsen mitä katson. Ylellä on ihan eri tason ohjelmat siellä kuin telkun lineaarisessa ohjelmassa.

• Anonyymi

Tuo ongelma voi johtua siitä, että selaimet pyrkii oletusarvoisesti näyttämään joitakin sivuja välimuistista (cache) eivätkä nouda uusinta tietoa verkosta YLEn palvelimelta.

Itselläni ainakin Edgessä joudun välillä pakottamaan päivityksen. Kokeile sinäkin seuraavalla kerralla kun menet areenaan, niin paina kolmen näppäimen kombo eli

Ctrl + Shift + R

Kirjautuneena ollessa tuo ainakin itselläni päivittää aina sen oikean jakson missä kohtaa sarjaa edellinen katseluni päättyi. (Suomessa tuo Shift tunnetaan myös nimellä Vaihto.)

Mikäli taas joudut kirjautumaan aina uudelleen, niin syynä lienee selaimeesi laitettu asetus, joka poistaa evästeet suljettuasi selaimen/laitteen tai tietyn ajan jälkeen.
      Ilman evästeiden päällä olemista selain ei voi tietää kenen YLE-tiliä käytetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      87
      6086
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      498
      4366
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2943
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      130
      1187
    5. 38
      1022
    6. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      814
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      48
      811
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      98
      767
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      741
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      738
    Aihe