Miksi vetäydyt ja lähestyt ja vetäydyt ja lähestyt?
Et ollut mies varma musta
75
636
Vastaukset
- Anonyymi
Just siks
- Anonyymi
Miksi lähestyt?
- Anonyymi
Kuuma kylmä käypähoitosuositusta yritin noudattaa.
- Anonyymi
Se on varmin tapa karkoittaa toinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin aiemmin raidia, muttei ollut mitään vaikutusta.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäTshh🤭tirsk🤣hahahaha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras tapa ois sanoa vaan suoraan. Miksei ihmisillä oo sydäntä olla ihminen toiselle???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras tapa ois sanoa vaan suoraan. Miksei ihmisillä oo sydäntä olla ihminen toiselle???
Samaa mieltä. Vetäytymisestä ei ole mitään tervettä.
- Anonyymi
😄🤭 minä sulle kylmä-kuumat näytän. Höppänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄🤭 minä sulle kylmä-kuumat näytän. Höppänä.
Niin olet jo tehnyt. Jäädyin vain lisää. 🥹 Tule oikeasti mun luo, että käy näin 🫠.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Vetäytymisestä ei ole mitään tervettä.
Mitä muuta voi tehdä, jos nainen ei järjestä aikaa tapaamiselle? 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Meillä toisin päin. Ei miehellä ole aikaa kuin flirttailla hupinaan ja pitää toista päivänsä piristyksenä tai toisen tunteita pelinä.. 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pyytänyt treffeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Meillä toisin päin. Ei miehellä ole aikaa kuin flirttailla hupinaan ja pitää toista päivänsä piristyksenä tai toisen tunteita pelinä.. 😟
Ohi.. kuulostat ihan yleiseltä syyttäjältä! 🤣 Me juttelemme jatkossa asianajajani välityksellä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee sitä just siks että nauttii kiusanteosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pyytänyt treffeille?
En ole, mutta olen tiedustellut mitä hän tekee viikonloppuna tai kesälomalla jne niin aina on sovittuna jotain menoa. Turhaan sitten edes kysy tapaamista. 😥 pitkään ollut sama homma. En tiedä mitä minussa on vikana sellaista, ettei halua nähdä edes ystävänä, jos ei enempää halua. 😥Tietää kuitenkin, että tykkään hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, mutta olen tiedustellut mitä hän tekee viikonloppuna tai kesälomalla jne niin aina on sovittuna jotain menoa. Turhaan sitten edes kysy tapaamista. 😥 pitkään ollut sama homma. En tiedä mitä minussa on vikana sellaista, ettei halua nähdä edes ystävänä, jos ei enempää halua. 😥Tietää kuitenkin, että tykkään hänestä.
Kun hän ei halua viettää sun kanssa aikaa , ei edes kaverinakaan. Usko jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri noin, vaikka eipä sillä ollut mitään merkitystä, koska ihan sama mitä tietty henkilö olisi tehnyt tai jättänyt tekemättä, ei olisi muuttanut mielipidettäni siitä että en haluaisi koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi olenkin jättänyt rauhaan. Ymmärän kyllä, jos nainen ei halua minua elämäänsä. 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tosiaan uskoa, että se on juuri noin kuin tuossa kirjoituksessa kerrottiin! Et voi pakottaa ketään välittämään itsestäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi olenkin jättänyt rauhaan. Ymmärän kyllä, jos nainen ei halua minua elämäänsä. 😥
Oon nainen ja kirjoitan miehestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan. Naiset on monesti sen verran tyhmiä, ettei ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet jo tehnyt. Jäädyin vain lisää. 🥹 Tule oikeasti mun luo, että käy näin 🫠.
Tulisin heti, kun olisin varma, että se tyyppi ole sä, oikea. Asialle tulisi varmuus, olis selvää pässinlihaa, loppuis tämä soutaminen ja onkiminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee sitä just siks että nauttii kiusanteosta
Inhottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.. kuulostat ihan yleiseltä syyttäjältä! 🤣 Me juttelemme jatkossa asianajajani välityksellä. 😂
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin heti, kun olisin varma, että se tyyppi ole sä, oikea. Asialle tulisi varmuus, olis selvää pässinlihaa, loppuis tämä soutaminen ja onkiminen.
Tiedät, että ollaan kaivattu täällä toisiamme pitkään. Tulisit vaan iltakyläään ja yöksikin. Tiedät, että rakastan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sun pitää kysyä suoraan? Naisen pitää tietää onko ne treffit vai vaan hengailua. Tottakai nainen suunnittelee ohjelmaa itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sun pitää kysyä suoraan? Naisen pitää tietää onko ne treffit vai vaan hengailua. Tottakai nainen suunnittelee ohjelmaa itselleen.
Minä olen aina vinkkinä sanonut hänelle, että en tee viikonloppuna mitään, ei ole mitään suunnitelmia, yksin olen kotona, en ole suunnitellut mitään kesälomalla jne. Siitä hän tietää, että olen varannut kaiken ajan tutustumiselle ja hänelle. Olen vielä korostanut sitä, että olen yksin ja ymmärtäisi vihjeen, että kaipaan hänen seuransa. Sitten kysyn mitä hän meinaa tehdä viikonloppuna tai kesälomalla niin aina on kaiken maailman kissanristiäistä suunniteltuna muiden kanssa. Miten minä voin se muuten ottaa, kuin, että hän ei tykkää minusta, ei halua viettää kanssani aikaa, ei halua järjestää aikaa tutustumiselle. Jne.
Minulta yksinäiseltä ja surulliselta mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina vinkkinä sanonut hänelle, että en tee viikonloppuna mitään, ei ole mitään suunnitelmia, yksin olen kotona, en ole suunnitellut mitään kesälomalla jne. Siitä hän tietää, että olen varannut kaiken ajan tutustumiselle ja hänelle. Olen vielä korostanut sitä, että olen yksin ja ymmärtäisi vihjeen, että kaipaan hänen seuransa. Sitten kysyn mitä hän meinaa tehdä viikonloppuna tai kesälomalla niin aina on kaiken maailman kissanristiäistä suunniteltuna muiden kanssa. Miten minä voin se muuten ottaa, kuin, että hän ei tykkää minusta, ei halua viettää kanssani aikaa, ei halua järjestää aikaa tutustumiselle. Jne.
Minulta yksinäiseltä ja surulliselta mieheltäÄlä luovuta. Hän ei välttämättä tajua asiaa heti. Me ihmiset ei tajuta kaikkee. 🥺
Mä tajusin vasta nyt illalla pari juttua mitä esim hän on sanonut..
Minulta onnettomalta naiselta joka suree paskaa elämäänsä joskus. Olen senkin joskus sanonut ja vihjannut viestissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät, että ollaan kaivattu täällä toisiamme pitkään. Tulisit vaan iltakyläään ja yöksikin. Tiedät, että rakastan sua.
Huhuh, nyt meinasi lähteä jalat alta 😯. Onko se oikeasti näin? Ei voi olla? Miksi et laita viestiä? Mitä sä haluat, että teen? Sano salasana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuh, nyt meinasi lähteä jalat alta 😯. Onko se oikeasti näin? Ei voi olla? Miksi et laita viestiä? Mitä sä haluat, että teen? Sano salasana.
Laita vaikka viesti mulle. Ei väliä mitä. Tiedän siitä että tykkäät ja kutsun sut heti kylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäMulla on vain matolääkettä 🤭
Kovemmat tehot, häipyy hetkeksi ja pysyy poissa tarpeiden ajan ja sit taas ilmestyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaikka viesti mulle. Ei väliä mitä. Tiedän siitä että tykkäät ja kutsun sut heti kylään.
No tähän tarvitaan se salasana, ennenkun rohkenen. Boithan laittaa biestin mullepäin. Tiedät että mulla on tunteita sinua kohtaan ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄÄÄH!... ei tuommoista. Epätoivoista. Se ei todellakaan ole kiinnostunut sinusta yhtään. On se hyvä yrittää, itsekin olen yrittänyt vaikka toisella on kiireitä, ja yritin silti uudestaankin... sama tulos edelleen.. Mutta sillä toisella on yhteystietoni ja voi ottaa yhteyttä milloin tahansa jos siltä vaan tuntuu. Olen tehnyt sen mitä voin ja annan sen toisen olla nyt rauhassa.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oisit heti sanonut!.... sitten on ihan eri säännöt: sääntöjä ei ole. Voit tehdä ihan mitä vaan tahdot, ja muuttaa mieltäsi joka päivä. Olet onnekas kun olet syntynyt naiseksi (toivottavasti olet...)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tähän tarvitaan se salasana, ennenkun rohkenen. Boithan laittaa biestin mullepäin. Tiedät että mulla on tunteita sinua kohtaan ❤️
Ohi
- Anonyymi
Noin niitä lapsiakin tehdään🤭
- Anonyymi
Ei tehdä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehdä 😁
Ai ei vai, miten sitten😱
- Anonyymi
Parempi kuin sä. Tajuatko.
- Anonyymi
Minä? Hihittäjä? En ole!
- Anonyymi
En tiedä varmaks sun tunteita
- Anonyymi
Nähtiinkö tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö tänään?
Juu nähtiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu nähtiin
Saako kysyy missä näitte? Mulla vähä tämmöne tilanne. 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyy missä näitte? Mulla vähä tämmöne tilanne. 🫣
Siellä missä muutenkin nähdään ainoastaan, 5 päivää viikossa 😉🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä muutenkin nähdään ainoastaan, 5 päivää viikossa 😉🤣
Juu, töissä mekin nähdään.. Ja laulellaan. 🏈🫵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pallo hänellä vai mikä homma?
/Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen lauluja lauletaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen lauluja lauletaan?
Ei toistaiseksi omia ainakaan. 😂 Kaikkee pitää matkia mitä radiosta kuulee.
- Anonyymi
Oon susta kiinnostunut mutta noi sun puuhailut (IRL) kyllä hirvittää vähän
- Anonyymi
Mitkä puuhailut? :o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä puuhailut? :o
Haluut sä jonkun listan vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluut sä jonkun listan vai?
Joo, laita vikalista. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, laita vikalista. 😂
Ei voi laittaa tähän mutta lähteet kyllä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi laittaa tähän mutta lähteet kyllä löytyy
Jaa nuoruudenlähteet vai?
- Anonyymi
Ei tarvi huovata jos ei oo peliä
- Anonyymi
Kelpaako pik¤pan¤t vai ei..
- Anonyymi
Treffailen avioliittoa varten. En tarjoa.
- Anonyymi
On epävarma siitä, että kiinnostaako sinua. Yksi sana voi saada epävarmuuden tunteen aikaiseksi. Seuraavalla kerralla vetäytyy. On tietysti paljon muitakin mahdollisia syitä.
- Anonyymi
Mikään ei ole seksikkäämpää ku mies joka tietää mitä haluaa ja näyttää sen.
- Anonyymi
En kai mä nyt ihan daijukaan oo t gubbe
- Anonyymi
Mielenviikainen henkilö kyseessä siis epävakaa. Terve ja tunteva on suora ja rehellinen, eikä pelaa .
- Anonyymi
Olen joltain osin pragmaatikko
- Anonyymi
Älkää antako kenenkään pelata terveydellänne. Tuollaisesta lähtee järki, jos on todella rakastunut. Toipuminen hyvin epävarmaa.
- Anonyymi
Leikkii sulla kattoo koska saa sut polttamaan pärees mä testaan senkin heti todennäköisyys että nainen kostaa petyämällä on korkea kun ei tiedä kuinka muutoin saa satutettua
- Anonyymi
Minusta hyvin heikko Itsetuntoisen ja epävakaan juttuja nuo. Et ole kunnossa.
- Anonyymi
Niin ne varmat mustatkin tekee nussiessaan! Lähestyy, vetäytyy, lähestyy , vetäytyy…. Aaaaaaaaahhhh!!
- Anonyymi
Älä kuvittele kaikkea lähestymiseksi, olet ollut liian pitkään tällä palstalla. Ehkä sinut on todettu pskaksi ihmiseksi, eikä haluta sen enempää.
- Anonyymi
Mitä itse ajattelet, että mistä se johtuu?
- Anonyymi
P.anomiehen liikkeet 🤗🤭❤️
Ite oon kyl nainen - Anonyymi
Koska on halunnut kokeilla muita naisia välissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on halunnut kokeilla muita naisia välissä
Muakin 😂kiitti viime kertasesta
Likapyykit pyörii koneessa 🤭🤗
- Anonyymi
Tein niin koska epäröin olitko kiinnostunut. En osaa lukea sinua
- Anonyymi
Sotilaallinen taktiikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838