Eilen oli viileä päivä ja mietin mitä puuhailisi. Siivosin ja kokisin vaatekaappeja,. Sitten vastaan tuli omat vanhat puuvillaiset pitkät kalsarit. Pukasin ne päälle ja siihen lisäksi villasukat ja hihatonta paitaa. Kalsarit oli pikkusen liian pienet ja munahan alkoi sitten innostumaan ja pullottamaan. No vedin siitä saman tein kunnon runkut ja mällit kalsareihin.
Oli siisti kokemus ja varmaan kokeilen pian uudelleen. Onkohan muita pitkien kalsareiden mällääjiä? Taidan hankkia toisetkin…
Pitkät kalsarit
5
239
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä yksi lajitoveri - paraikaa pitkät kalsarit päällä - ovat kesän paras asu kotona oleskelussa, kun on ollut viileä kesä kuten kuluva, ainakin tähän asti. Mun pitkät kalsarit on enimmäkseen "munapussilla" varustettuja, jolloin luonnollinen pullotus on mahtavaa ilman erektiotakin. 30 asteen helteellä riittää vähempikin lahkeen pituus, silloin on kiva hengailla alasti ja heilutella kulkusia vapaudesta nauttien.
- Anonyymi
Wow, mistähän tuollaiset voisi hankkia mistä pullotus näkyisi näyttävästi? Noi vois olla kyllä mageet?
- Anonyymi
Pitkät kalsarit, kova kalu ja aamu
runkut aaaaah!- Anonyymi
Kiihottava kuvitella miten muna saa vauhtii! Just itekki pukemassa ja tarkoituksena runkkailla kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottava kuvitella miten muna saa vauhtii! Just itekki pukemassa ja tarkoituksena runkkailla kans.
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257