Mitä merkkejä olet huomannut?
Mikä saa sinut uskomaan, että kaivattusi olisi sinusta kiinnostunu?
54
622
Vastaukset
- Anonyymi
En avaa niitä tänne sellaisenaan.
- Anonyymi
Olisit jättänyt sitten vastaamatta. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit jättänyt sitten vastaamatta. 😂
No vähän voin.
Katseet, kosketukset, äänensävy, teot, eleet.. Silmät ja kehonkieli paljastaa paljon.
En tiedä onko kyse todella vain seksuaalisesta halusta vai syvemmästä. Osa käytöksestä tulkittavissa toisin ja osa toisin. 50/50.
Ehkä sitä epäilee myös itseään ja oma epävarmuus sekä absurdi tilanne tekee tulkinnasta vaikeaa ja raskasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän voin.
Katseet, kosketukset, äänensävy, teot, eleet.. Silmät ja kehonkieli paljastaa paljon.
En tiedä onko kyse todella vain seksuaalisesta halusta vai syvemmästä. Osa käytöksestä tulkittavissa toisin ja osa toisin. 50/50.
Ehkä sitä epäilee myös itseään ja oma epävarmuus sekä absurdi tilanne tekee tulkinnasta vaikeaa ja raskasta.Sama. Ihan koka kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ihan koka kohtaan.
Lienee yleinen ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee yleinen ongelma.
Niinpä. Joku kun ratkaisisi tämän…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee yleinen ongelma.
Ei ole merkkejä on siis robotti
- Anonyymi
Liian pitkiä katseita.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Miksi et vatsaa mitenkään siihen, jos pidät häntä kaivattunasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vatsaa mitenkään siihen, jos pidät häntä kaivattunasi?
Olen vastannut. Se ei vie mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vastannut. Se ei vie mihinkään.
Sano sille jotain. Iske silmää. Anna joku merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sille jotain. Iske silmää. Anna joku merkki.
Pyysin ulos. Sain pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin ulos. Sain pakit.
Ohi
- Anonyymi
Katse. Voiskohan se syödä mut?
- Anonyymi
imeksisi patonkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
imeksisi patonkia
Kauniisti kuvailet mun tasapaksua vartaloa, ihan huvituttaa.
- Anonyymi
Oikeassa elämässä pari sanallista "lipsahdusta". Kaikki muu on kuvitelmaa... 😞
- Anonyymi
Ehkä lipsahdukset paljasti todelliset ajatukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä lipsahdukset paljasti todelliset ajatukset.
Ah, yes. When you say one thing, but mean your mother.
- Anonyymi
no näyttihän se siltä et haluu multa vähän muutakin kun morjestelua.
- Anonyymi
Katse, joka sai sydämen liekkeihin.. mutta ne taiskin olla pelkästään omia tuntemuksia
- Anonyymi
Kannattaisiko tehdä jotain, jos näet miten hän katsoo.
- Anonyymi
Mistä tiedät?😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?😲
Liian kauan aikaa mennyt ja siinä kaikennäköistä, että tuskin mitään enää tapahtuu hänen suunnaltaan
- Anonyymi
Tunne. Ainutlaatuinen tunne. Ja pari muuta juttua..
- Anonyymi
Olen lukenut kaiken hänen silmistään.
- Anonyymi
Ja ilmeistä varmaan myös
- Anonyymi
Katse, joka on samaan aikaan epävarma ja päättäväinen. Haluaa katsoa, vaikka toisaalta selkeästi jännittää.
- Anonyymi
Kuvailit minua täydellisesti. 🤗😘🥰. Tykkään sinusta. Haluaisin sinusta naisen itselleni. Muuta en tarvitse elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailit minua täydellisesti. 🤗😘🥰. Tykkään sinusta. Haluaisin sinusta naisen itselleni. Muuta en tarvitse elämääni.
Jos asiat olisikin näin helppoja. Kuvaukseni vaan sopii todennäköisesti kaikkiin ihastuneisiin. Se tunne, kun vatsa on ylösalaisin, pelottaa katsoa ja samaan aikaan tulee hyvä olo, koska toinen on niin puoleensavetävä kaikin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asiat olisikin näin helppoja. Kuvaukseni vaan sopii todennäköisesti kaikkiin ihastuneisiin. Se tunne, kun vatsa on ylösalaisin, pelottaa katsoa ja samaan aikaan tulee hyvä olo, koska toinen on niin puoleensavetävä kaikin puolin.
Se on aika kuormittavaa henkisesti, kun tällaisen kohtaamisen jälkeen pysätyy tuntuu kuin olisi tuplatreenit takana. Tyhjä ja iloinen olo.
- Anonyymi
Ei oikeestaan mikään unohda
- Anonyymi
Stondiksen aina nähdessään.
- Anonyymi
Hän nainen käy katsomassa usein minun face profiilia.
- Anonyymi
Mistä sen tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen tiedät
Ei sitä mistään tiedä 🤣
- Anonyymi
En ole huomannut mitään merkkejä, enkä ole niitä odottanutkaan koskaan!
- Anonyymi
Mutta kaipaat silti?
- Anonyymi
On psyykelle mukavempi elää haaveessa kuin uskoa, että kukaan ei tykkää. :)
- Anonyymi
No joskus on ollut tiettyjä tunnisteita täällä, mutta vahvasti epäilen niitä. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Voi pian ollakin oikea 🤭
- Anonyymi
Ei mikään. Tiedän, ettei hän ole kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Olihan niitä: Alkuun paljon nopeita katseita. Jos huomasin, käänsi katseen nopeasti pois. Myöhemmin suorastaan intensiivistä tuijotusta. Piti jo itse kääntää katse pois, kun en kestänyt sitä. Keksi tekosyitä koskea. Kerran veti melkein syliin asti. Toisteli nimeäni usein. Useampi kysyi minulta mistä hän tietää/muistaa minun nimeni (siellä oli todella paljon ihmisiä). Alkoi käyttäytymään jotenkin itselleen epätyypillisesti: muuttui puheliaaksi ja vitsaili paljon ja rehenteli. Semmosta.
- Anonyymi
Kaipaatko kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko kuitenkin?
Kaipaan. Mutta erinäisten olosuhteiden pakosta olen joutunut tekemään päätöksen, etten edistä suhdetta mitenkään.
- Anonyymi
Kaikenlaista. Jäin vain miettimään, että mikä tilanteemme olisi nyt, jos en olisi ehdottanut tapaamista.
- Anonyymi
Siitä, että kahvi ☕️maistuu hyvältä ja parista muusta jutusta.
Mutta koska palstaharha, niin ei voi olla varma ennenkuin toisin todistetaan.
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 - Anonyymi
Kyllä se näkyi katseista ja kaikesta hermoilusta ym.
- Anonyymi
Luulen että on jo rakastunut, molemmat ollaan ja se tästä tekeekin ihan älytöntä. Tämän tiedän varmaksi koska on siitä jollekin kertonut.
- Anonyymi
Ei mikään. Yksipuoleisia kiinnostuksia ollut koko elämä eikä tämä poikkeusta tee.
- Anonyymi
Hienovarainen koskettelu, flirtti, katse, hymy, huumori 😊
- Anonyymi
Viestit sydämillä höystettynä lisäksi ❤️
- Anonyymi
Ei siitä kukaan tolkkua ota. Tulee vääriin hetkiin sisään valmistautumattomana. Sanoo väärät sanat. Ei opi virheistä. Toistaa kaiken. Ei kadu mitään. Ei osaa pyytää anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057