Minun ongelma

Anonyymi-ap

ei ollut moneen vuoteen, ettenkö olisi ymmärtänyt kaikkea, koska todella olin ymmärtänyt! Myös sen ymmärsin jo monia vuosia sitten, ettei hänen luonteensa ole sellainen josta voisin pitää! Siksi varmaan hänestä tuntui että katsoin häntä jotenkin vihaisesti! Kaikki kautta rantain häneen kertomisen olisi pitänyt loppua jos kuusi vuotta sitten, koska olin jo silloin päättänyt, etten halua olla hänen kanssaan missää tekemisissä! Jos olisitte lopettaneet sen jo silloin, olisin saanut elää rauhassa ja tehdä töitä rauhassa ja olisin voinut todella hyvin ja kun ihminen voi hyvin, silloin jaksaa alkaa tutustua ihan uusiin ihmisiin! Kunpa alusta asti olisi voinut olla tietty henkilö, jonka kanssa keskustella, niin silloin minulta olisi jäänyt kokematta viimeiset kuusi rankinta vuotta! Olisi ollut iso määrä päiviä olla iloinen ja onnellinen, mutta jostain syystä ette koskaan tajunneet sitä, ettei ymmäryksessäni ollut koskaan mitään vikaa! Se että menetin vakituisen työpaikan varmisti jo alusta asti etten hän voisi koskaan olla ystäväni!

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aliarvioitte rankasti kykyni ymmärtää ja se oli todella suuri virhe ja siitä voisivat ne, jotka ilman lupaani aloittivat projektin korvata edes jonkin summan menettämistäni palkoista! Minä vain halusin niin paljon saada tehdä töitä mieluisassa työpaikassa mieluisten työkaverien kanssa. Oliko se liikaa vaadittu? Minun mielestä ei ollut!

• Anonyymi

Se oli minun viimeinen mahdollisuuteni tehdä töitä vakituisesti ja siksikin olisi ollut tärkeää saada pärjätä omillaan! Minussa on lapsenomaisuutta, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla myös älykäs ja sitä te ette tainneet koskaan ymmärtää. Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet samojen asioiden toistoa ja siksi se on todella turhauttanut! Voi miten paljon inhosinkaan sitä kautta rantain esitystä viimeisten kuuden vuoden aikana. Se aiheutti valtavan paljon henkistä ja fyysistä pahoinvointia! Kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan ja näkemään, sai minut yhtä aikaa sekä surulliseksi ja raivon valtaan, miten minua voitiin kohdella kuin lasta joka ei ymmärrä mistään mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli minun viimeinen mahdollisuuteni tehdä töitä vakituisesti ja siksikin olisi ollut tärkeää saada pärjätä omillaan! Minussa on lapsenomaisuutta, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla myös älykäs ja sitä te ette tainneet koskaan ymmärtää. Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet samojen asioiden toistoa ja siksi se on todella turhauttanut! Voi miten paljon inhosinkaan sitä kautta rantain esitystä viimeisten kuuden vuoden aikana. Se aiheutti valtavan paljon henkistä ja fyysistä pahoinvointia! Kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan ja näkemään, sai minut yhtä aikaa sekä surulliseksi ja raivon valtaan, miten minua voitiin kohdella kuin lasta joka ei ymmärrä mistään mitään!

En voinut olla oma itseni juuri missään, olin vain kohde jolle piti kertoa se tieto, minkä olin ymmärtänyt jo monia vuosia sitten! Miksi hel..tissä kukaan ei voinut ymmärtää minun tilannettani ollenkaan! Keikkatyössäkin aina pakotettiin kuuntelemaan sitä samaa asiaa eri työntekijöiden suulla kuultuna, miksi!`? Todella monta kertaa teki mieli lyödä turpaan jokaista joka avasi suunsa, kertoakseen samaa tietoa yhä uudelleen tiettyyn henkilöön liittyen! Elämä tuntu olevan kuin samaa painajaisunta yhä uudelleen ja uudelleen! Eikä minulla ollut mitään ulospääsyä siitä kaikesta, mutta kuin olla neljän seinän sisällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voinut olla oma itseni juuri missään, olin vain kohde jolle piti kertoa se tieto, minkä olin ymmärtänyt jo monia vuosia sitten! Miksi hel..tissä kukaan ei voinut ymmärtää minun tilannettani ollenkaan! Keikkatyössäkin aina pakotettiin kuuntelemaan sitä samaa asiaa eri työntekijöiden suulla kuultuna, miksi!`? Todella monta kertaa teki mieli lyödä turpaan jokaista joka avasi suunsa, kertoakseen samaa tietoa yhä uudelleen tiettyyn henkilöön liittyen! Elämä tuntu olevan kuin samaa painajaisunta yhä uudelleen ja uudelleen! Eikä minulla ollut mitään ulospääsyä siitä kaikesta, mutta kuin olla neljän seinän sisällä!

Koen tulleeni totaalisen väärin kohdelluksi! Olen nytkin sekä surullinen että vihainen, koska kohteluni oli ala-arvoista viimeisten kuudenkin vuoden ajan! Mitään pahaa en kenellekään halunnut koskaan ja kuitenkin minulta riistettiin se ilo saada tehdä töitä mieluisassa työpaikassa yli viidentoista vuoden ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen tulleeni totaalisen väärin kohdelluksi! Olen nytkin sekä surullinen että vihainen, koska kohteluni oli ala-arvoista viimeisten kuudenkin vuoden ajan! Mitään pahaa en kenellekään halunnut koskaan ja kuitenkin minulta riistettiin se ilo saada tehdä töitä mieluisassa työpaikassa yli viidentoista vuoden ajan!

En voi koskaan kiittää heitä jotka antoivat projektille luvan, koska en koskaan olisi halunnut kokea edes yhtäkään niistä vuosista jotka pilasivat elämäni totaalisesti! Psyykkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti! En usko että kukaan muukaan olisi halunnut kokea mitään vastaavaa koskaan! Olen rikki ja henkisesti lähes loppu! On pakko muuttaa tästä talosta pois, koska tähän taloon liittyy vain syvästi ahdistavia ja stressaavia vuosia! En pääse koskaan tasapainoon jos jään tähän taloon asumaan! Vuosia raadeltu, revitty, haukuttu ja oltu ymmärtämättä sitä kuinka valtavan paljon tuskaa olen joutunut kokemaan.

• Anonyymi

korvauksia projektista odotellessa! 🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2065
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1876
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      327
      1696
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      91
      1231
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1227
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1052
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe