Minun ongelma

Anonyymi-ap

ei ollut moneen vuoteen, ettenkö olisi ymmärtänyt kaikkea, koska todella olin ymmärtänyt! Myös sen ymmärsin jo monia vuosia sitten, ettei hänen luonteensa ole sellainen josta voisin pitää! Siksi varmaan hänestä tuntui että katsoin häntä jotenkin vihaisesti! Kaikki kautta rantain häneen kertomisen olisi pitänyt loppua jos kuusi vuotta sitten, koska olin jo silloin päättänyt, etten halua olla hänen kanssaan missää tekemisissä! Jos olisitte lopettaneet sen jo silloin, olisin saanut elää rauhassa ja tehdä töitä rauhassa ja olisin voinut todella hyvin ja kun ihminen voi hyvin, silloin jaksaa alkaa tutustua ihan uusiin ihmisiin! Kunpa alusta asti olisi voinut olla tietty henkilö, jonka kanssa keskustella, niin silloin minulta olisi jäänyt kokematta viimeiset kuusi rankinta vuotta! Olisi ollut iso määrä päiviä olla iloinen ja onnellinen, mutta jostain syystä ette koskaan tajunneet sitä, ettei ymmäryksessäni ollut koskaan mitään vikaa! Se että menetin vakituisen työpaikan varmisti jo alusta asti etten hän voisi koskaan olla ystäväni!

6

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aliarvioitte rankasti kykyni ymmärtää ja se oli todella suuri virhe ja siitä voisivat ne, jotka ilman lupaani aloittivat projektin korvata edes jonkin summan menettämistäni palkoista! Minä vain halusin niin paljon saada tehdä töitä mieluisassa työpaikassa mieluisten työkaverien kanssa. Oliko se liikaa vaadittu? Minun mielestä ei ollut!

• Anonyymi

Se oli minun viimeinen mahdollisuuteni tehdä töitä vakituisesti ja siksikin olisi ollut tärkeää saada pärjätä omillaan! Minussa on lapsenomaisuutta, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla myös älykäs ja sitä te ette tainneet koskaan ymmärtää. Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet samojen asioiden toistoa ja siksi se on todella turhauttanut! Voi miten paljon inhosinkaan sitä kautta rantain esitystä viimeisten kuuden vuoden aikana. Se aiheutti valtavan paljon henkistä ja fyysistä pahoinvointia! Kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan ja näkemään, sai minut yhtä aikaa sekä surulliseksi ja raivon valtaan, miten minua voitiin kohdella kuin lasta joka ei ymmärrä mistään mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli minun viimeinen mahdollisuuteni tehdä töitä vakituisesti ja siksikin olisi ollut tärkeää saada pärjätä omillaan! Minussa on lapsenomaisuutta, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla myös älykäs ja sitä te ette tainneet koskaan ymmärtää. Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet samojen asioiden toistoa ja siksi se on todella turhauttanut! Voi miten paljon inhosinkaan sitä kautta rantain esitystä viimeisten kuuden vuoden aikana. Se aiheutti valtavan paljon henkistä ja fyysistä pahoinvointia! Kaikki se esitys mitä jouduin kokemaan ja näkemään, sai minut yhtä aikaa sekä surulliseksi ja raivon valtaan, miten minua voitiin kohdella kuin lasta joka ei ymmärrä mistään mitään!

En voinut olla oma itseni juuri missään, olin vain kohde jolle piti kertoa se tieto, minkä olin ymmärtänyt jo monia vuosia sitten! Miksi hel..tissä kukaan ei voinut ymmärtää minun tilannettani ollenkaan! Keikkatyössäkin aina pakotettiin kuuntelemaan sitä samaa asiaa eri työntekijöiden suulla kuultuna, miksi!`? Todella monta kertaa teki mieli lyödä turpaan jokaista joka avasi suunsa, kertoakseen samaa tietoa yhä uudelleen tiettyyn henkilöön liittyen! Elämä tuntu olevan kuin samaa painajaisunta yhä uudelleen ja uudelleen! Eikä minulla ollut mitään ulospääsyä siitä kaikesta, mutta kuin olla neljän seinän sisällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voinut olla oma itseni juuri missään, olin vain kohde jolle piti kertoa se tieto, minkä olin ymmärtänyt jo monia vuosia sitten! Miksi hel..tissä kukaan ei voinut ymmärtää minun tilannettani ollenkaan! Keikkatyössäkin aina pakotettiin kuuntelemaan sitä samaa asiaa eri työntekijöiden suulla kuultuna, miksi!`? Todella monta kertaa teki mieli lyödä turpaan jokaista joka avasi suunsa, kertoakseen samaa tietoa yhä uudelleen tiettyyn henkilöön liittyen! Elämä tuntu olevan kuin samaa painajaisunta yhä uudelleen ja uudelleen! Eikä minulla ollut mitään ulospääsyä siitä kaikesta, mutta kuin olla neljän seinän sisällä!

Koen tulleeni totaalisen väärin kohdelluksi! Olen nytkin sekä surullinen että vihainen, koska kohteluni oli ala-arvoista viimeisten kuudenkin vuoden ajan! Mitään pahaa en kenellekään halunnut koskaan ja kuitenkin minulta riistettiin se ilo saada tehdä töitä mieluisassa työpaikassa yli viidentoista vuoden ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen tulleeni totaalisen väärin kohdelluksi! Olen nytkin sekä surullinen että vihainen, koska kohteluni oli ala-arvoista viimeisten kuudenkin vuoden ajan! Mitään pahaa en kenellekään halunnut koskaan ja kuitenkin minulta riistettiin se ilo saada tehdä töitä mieluisassa työpaikassa yli viidentoista vuoden ajan!

En voi koskaan kiittää heitä jotka antoivat projektille luvan, koska en koskaan olisi halunnut kokea edes yhtäkään niistä vuosista jotka pilasivat elämäni totaalisesti! Psyykkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti! En usko että kukaan muukaan olisi halunnut kokea mitään vastaavaa koskaan! Olen rikki ja henkisesti lähes loppu! On pakko muuttaa tästä talosta pois, koska tähän taloon liittyy vain syvästi ahdistavia ja stressaavia vuosia! En pääse koskaan tasapainoon jos jään tähän taloon asumaan! Vuosia raadeltu, revitty, haukuttu ja oltu ymmärtämättä sitä kuinka valtavan paljon tuskaa olen joutunut kokemaan.

• Anonyymi

korvauksia projektista odotellessa! 🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      239
      45198
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25976
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      164
      10791
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9481
    7. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      9383
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8468
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe