Sanomatta jääneet sanat

Anonyymi-ap

Jokainen kerta suunnittelen sanovani jotain, mutta mikään ei koskaan mene käsikirjoitukseni mukaan ja sanat jää aina sanomatta.

31

477

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, ja mä puhun ihan käsittämättömiä juttuja jotka tuntuu sillä hetkellä hyvältä idealta. Ei vaan pysty ajattelemaan.

• Anonyymi

Näin se menee. Pitäis vaan uskaltaa sanoa oli tilanne mikä tahansa 🙃

• Anonyymi

Joidenkin on tarkotus kulkea omaa tietään, eikä ne sanat välttämättä liity siihen mitenkään.

• Anonyymi

Uskalla ensi kerralla, helpottaisi toistakin ❤️

• Anonyymi

Hän vastaa väärillä sanoilla ja ”peli” on sen jälkeen menetetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän vastaa väärillä sanoilla ja ”peli” on sen jälkeen menetetty.

Mene suoraan asiaan, älä jätä mitään rivien väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene suoraan asiaan, älä jätä mitään rivien väliin

Hankalaa, kun keskeyttää lauseen.

• Anonyymi

Ehkä se on niin ettei toinen halua niitä kuullakaan, onko tullut sellainen ajatus koskaan mieleen!

• Anonyymi

Mä voisin allekirjoittaa tän silleen että näyttäisit mitä tunnet.

• Anonyymi

Onko sinulle käynyt niin, sanojasi ei haluttu kuulla? Tulitko torjutuksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin allekirjoittaa tän silleen että näyttäisit mitä tunnet.

Ei ole mitään tunteita näyttää, kuin vain yhdelle tummatukkaiselle, minua noin kymmenen vuotta nuoremmalle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle käynyt niin, sanojasi ei haluttu kuulla? Tulitko torjutuksi?

Ei ole käynyt niin, enkä ole odottanut sanoja vielä keneltäkään muulta kuin 50+ mieheltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole käynyt niin, enkä ole odottanut sanoja vielä keneltäkään muulta kuin 50 mieheltä!

Mutta et itse sano?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et itse sano?

Sanon jos näen hänet ja tunnistan muuttuneen ulkomuodon takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanon jos näen hänet ja tunnistan muuttuneen ulkomuodon takia.

Minulla on jonkinlaista kasvosokeutta, jos kasvot muuttuvat paljon, voi olla vaikeaa tunnistaa!

• Anonyymi

Hyvä pointti

• Anonyymi

joo. ei sitä puhumaan kerkiä. haahuilen mielummi omissa mietteissäni

• Anonyymi

Ei ne sanat ole niin tärkeitä. Ehkä jokin kosketus tai ele tuntuisi vielä paremmalta. Ja jos mies kertoisi jotain mistä voisi päätellä että toinen on tärkeä ja ajatuksissa. Että on huomioinut jotenkin elämässään tai vaikka työssä ( jos yhteinen työpaikka). Joku ihan pikkujuttu vaikka. "Ostin tätä pullaa, mistä tykkäät" :D

• Anonyymi

Tiedän tunteen! Tuo sama ilmiö toistuu kun opiskelee uutta kieltä. Harjoittelen ankarasti mielessäni keskustelua uudella kielellä ja kaikki sujuu loistavasti! Tietenkin, koska itse suunnittelen myös "kanssakeskustelijan" kommentit.
      Todellisuudessa sitten jään mykäksi kun saan eri kommentteja kuin mitä oletin saavani🤭 Noh, ei se ole niin vakavaa, kiva kun sain yrittää ja olen taas yhden kokemuksen rikkaampi🤑

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta tämäkin. 😅

• Anonyymi

Ikinä ei kannata suunnitella mitä sanoo. Sitten jännittää ja sanoo ihan jotain sekavaa kuitenkin.

• Anonyymi

joo, mutta kun jos on jotain tärkeää sanottavaa mikä pitää saada sanotuksi.

olen itse tehnyt niin, sanonut ne sanat vaan väkisten, onnistuin vaikka vaikeaa olikin.
        sanoilla oli silä hetkellä vaikutusta, mutta pidemmän päälle ei. silti olen todella tyytyväinen että sain ne sanottua, sillä hetkellä ne oli tärkeää sanoa sille toiselle

• Anonyymi

Sama ongelma! Jospa edes oltaisi kaksin 💚

• Anonyymi

Ihan hyvä on kuitenkin joskus miettiä valmiiksi jotain yleispäteviä sopivan "neutraaleja" keskustelun avauksia...niillä pääsee alkuun🥰

• Anonyymi

Ei helvettiä nyt 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei helvettiä nyt 😂

Joo, älä tulla aloita! Voi tulla limpusta ohtaan takas😂

• Anonyymi

Ei ole vakavaa niin kauan, kun KUKAAN EI OLE KUOLLUT SEN TAKIA, ETTÄ JÄI SANOMATTA MITÄ AIOIT SANOA.

Minä voin tunnustaa, että minulle käy usein niin, että minä olen sentään jo poistunut ja minä muistan vasta sen jälkeen, että minä unohdin sanoa.
      Syy on yleensä se, että minä en välttämättä edes huomaa, koska minä NAINEN JOKA ELÄÄ OMIEN AJATUSTEN KANSSA.
      Näin en loukkaa heidän kunnioita jotka eivät välttämättä tunne heitä jotka ovat minun tuttuja.
      PÄÄSEE HELPOMMALLA, KUN EI TARVI VASTATA KYSYMYKSEEN " KUKA SE/TUO OLI JONKA KANSSA JUTTELIT?"
      EI MEILLÄ PÄIN KUKAAN SANO IHMISESTÄ HÄN.
      TÄÄLLÄ PUHUTAAN NIIN HUONOA SUOMEA, ETTÄ JOS EI NETTIÄ OLIS NIIN EN MINÄKÄÄN PÄRJÄISI ILMAN TULKKIA.
      PERSIAA KAI NUO KUNNIALLISET PUHUVAT.

• Anonyymi

sama täällä, keskustelu vaan menee omaa rataansa ja ne tärkeät sanat jää sanomatta. ja toista tilaisuutta ei välttämättä enää tule

• Anonyymi

Tai jos tulee tilaisuus niin on pitkä aika seuraavaan jos missaa tuon. Yleensä sitä möläyttää jotain yleisluonnollista vaan, sellaista typerää small talkkia😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos tulee tilaisuus niin on pitkä aika seuraavaan jos missaa tuon. Yleensä sitä möläyttää jotain yleisluonnollista vaan, sellaista typerää small talkkia😂

Joo menee niin helposti smalltalkiksi, jos on kaksi joilla se juttelu sujuu.....
        pitäisi heti alussa vaan töksäyttää ne sanat mitä haluaa oikeasti haluaa sanoa. Ei sitä tiedä miten monta tilaisuutta saa, joskus voi olla vain se yksi.

• Anonyymi

Käsikirjoituksen mukaan sen pitikin aina olla mykkien ihmisten kohtaaminen, kuin vanhoissa mykkäfilmeissä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe