Niin, mikä on se asia mikä tekee sinusta ainutlaatuisen?
Mikä tekee sinusta ainutlaatuisen?
29
421
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan se on omituisten asioiden summa, joka tekee minusta minut.
- Anonyymi
Hyvä vastaus. Vähän kuin Nalle Puh kirjasta voisi olla. Mietteitä elämästä.
- Anonyymi
Olen niin hauska, upea, seksikäs ja haluttava, että kaivattu ei pysty olla katsomatta. Jatkuvasti vaeltaa silmät kielletyllä alueella. 😍
- Anonyymi
Sinä osaat sanoa sen niin paljon paremmin. 😎
- Anonyymi
Joo, osaan. Ei mikään. Kukaan ei ole ainutlaatuinen. Elävät vaan ainutlaatuisuuden illuusiossa. 🙂
-ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, osaan. Ei mikään. Kukaan ei ole ainutlaatuinen. Elävät vaan ainutlaatuisuuden illuusiossa. 🙂
-ap.Jaha, Gentsun turinanatuokio🥱
- Anonyymi
Jokainen ihminen on ainutlaatuinen. Siihen menisi päivä, jos rupeaisi luettelemaan eri piirteitä.
- Anonyymi
Tätä pitää kysyä niiltä lukuisilta pakkomielteisiltä henkilöoletetuilta
- Anonyymi
Uniikki kauneus.
- Anonyymi
Todenäköisesti se että olen aina oma itseni!
- Anonyymi
Just niin. sivusta
- Anonyymi
Omat kakkausaikataulut, mitä ei kirjata, no evidence.
T.kysymyksiä, hyviä......
https://m.youtube.com/watch?v=YUnAhkikR-M - Anonyymi
Kyllä se on mun luonne.
- Anonyymi
Henkilötunnus?
- Anonyymi
Mulla on toinen isovarvas toista isompi.
- Anonyymi
En koe olevani ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Olen hankala, estoinen, jääräpäinen ja herkkä.
- Anonyymi
Jos olisit pomo, haluaisit minut työntekijäksi. Jos olisit mies, haluaisit minut vaimoksi.
Jos olisit lapsi, haluaisit minut äidiksi.
Jos olisit vailla ystävää, haluaisit minut ystäväksesi.
Jos olisit eläin, haluaisit minut emännäksesi. Jos tekisit kuolemaa, haluaisit että olen vierelläsi. Jos vain tuntisit minut. - Anonyymi
Ei mikään
- Anonyymi
Huonot hiukset ja vaivaisenluu
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Vai nii.
- Anonyymi
Olen hyvä kuuntelija.
- Anonyymi
On ainakin kolmenlaisia ””hyviä kuuntelijoita””…
Niitä jotka ovat kuuntelevinaan ja puhuvat päälle eivät kuuntele kuin sen verran että ehtivät omaa agendaa miettiä…
Niitä jotka kuuntelevat kyllä, mutta eivät erityisesti siten että kiinnostuisivat, ehkä kuuntelevat puhetta kuin musiikkia…
Niitä jotka etsivät toisen puheesta oletuksia ja kritisoitavaa…
Sitten on niitäkin, joskin harvassa, jotka oikeasti kuuntelevat, kiinnostuvat ja ovat vastavuoroisia. Synnyttävät ajatuksia yhdessä ja ovat keskustelussa elävällä tavalla luovia…
- Anonyymi
uskon että meistä jokainen on ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Eikai mikään, äiti aina kehui tyttöystäviä, ei mua. Mutta olen kohtuukuntoinen melkein kuusikymppinen.
- Anonyymi
Tuota pitäisi kysyä lapsiltani ehkäpä he osaisivat tuohon vastata oma vastaukseni se että uskallan vittuilla ihan kenelle tahansa
- Anonyymi
Sen tietää ne jotka minut tuntevat 🙂
Kuulemani mukaan en ole naisena ihan tavallisimmasta päästä. Kerroksia on monia. Lapsuuden kasvuympäristö ja kaikki sen jälkeen eletty ja koettu elämä on muokannut oman laisekseen. - Anonyymi
DNA. Ei kai se sen ihmeellisempää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919