Kauniita unia mun miehelle. Jos joskus saisin kuunnella sun sydäntä, niin ehkä omanikin rauhottuisi.
Mieleni hymyilyttäjälle ja taistelijalle
18
298
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhoittuisihan se.... 🙂
- Anonyymi
Mr. Calm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr. Calm
Shh... Only dreams now
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shh... Only dreams now
Mulla on ikävä sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ikävä sua.
Niin siinä käy kun on persreikä. Opettele oleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä käy kun on persreikä. Opettele oleen.
Nyt mäni ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mäni ohi!
Aivan varmasti, kokeile jos kamerassa näkyy jotain selventävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti, kokeile jos kamerassa näkyy jotain selventävää
Ja menee kovaa taas ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja menee kovaa taas ohi.
Kokeile vaihtaa hattua niin maailma avartuu, huhuile vaikka jumalaa, se tietää kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile vaihtaa hattua niin maailma avartuu, huhuile vaikka jumalaa, se tietää kaiken
Niin tietää joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietää joo.
Kyllä, koko elämän kirjon. Sitten heristelee sormea, kuinka ei saisi synnissä elää, muttei silti malta olla posket helottaen kuuntelematta joka sekunnin. Käsi vähän vaeltaa ja oma syke hävettää, silloin on helppo projisoida että kyllä on paskaa ja ärsyttävää sakkia nämä muut maailmassa. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaihda sinä itse pääsi johonkin järkevämpään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaihda sinä itse pääsi johonkin järkevämpään
No millainen se järkevä pää olisi? Sellainen hymistelevä ja tyhjä katseinen, läpi koluttu ja tyhjätty? Sellainen kun ei enää osaa sanoa ei? Ylistää ja nuolee persettä, sellainenko olisi sellainen hyvä ja miellyttävä? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, koko elämän kirjon. Sitten heristelee sormea, kuinka ei saisi synnissä elää, muttei silti malta olla posket helottaen kuuntelematta joka sekunnin. Käsi vähän vaeltaa ja oma syke hävettää, silloin on helppo projisoida että kyllä on paskaa ja ärsyttävää sakkia nämä muut maailmassa. 😊
Kyllä mun on pakko sanoa että häpeä seksissä on suola ja hunaja. Se on se roolijuttu siin jos yhtään osaa 3 persoonan kautta pelailla. Esim mietitään ikävä, häpeää suomalaisittain.
Missä naisia isketään? Baareissa. Mitä naiset tekevät. Murehtivat. Millä ruokit naista? Kohotat sen itsetuntoa.
Nyt jos katsoo palstaa ja sen "suosiota" huomaa että moni on pihalla perusasioista naisten suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mun on pakko sanoa että häpeä seksissä on suola ja hunaja. Se on se roolijuttu siin jos yhtään osaa 3 persoonan kautta pelailla. Esim mietitään ikävä, häpeää suomalaisittain.
Missä naisia isketään? Baareissa. Mitä naiset tekevät. Murehtivat. Millä ruokit naista? Kohotat sen itsetuntoa.
Nyt jos katsoo palstaa ja sen "suosiota" huomaa että moni on pihalla perusasioista naisten suhteen....toisinsanoen teillä olisi jo 500 plakkarissa machoilun ja munanvatkailun sijaan. Samaa mitä pellet, poliitikot ja kenraalit tekevät.
Lipilipi-kruunua.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Miten niin sun mies jos haaveena vaan kuunnella sydäntä?
- Anonyymi
Miten niin vaan, itse sanoisin jopa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919