Haluaisitko unohtaa vai mieluummin säilyttää muistona sydämessäsi?
Mitä olet tehnyt, että unohtaisit hänet?
48
463
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo unohdettavaa. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Ei niin. Pysyt kyllä visusti mielessä. naiselta Miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Pysyt kyllä visusti mielessä. naiselta Miehelle.
Kun oot niin kauniskin...😘❤️
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oot niin kauniskin...😘❤️
MieheltäSäälittävä iskuyritys
- Anonyymi
En halua unohtaa. Haluan rakastaa häntä.
- Anonyymi
Voi miten kauniisti sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten kauniisti sanottu!
Kiitos sinulle.
- Anonyymi
Minäkin haluan rakastaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu. Olen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu. Olen mies.
😅😆🤭❤️
- Anonyymi
Voit rakastaa häntä ihan vapaasti, eri asia on onko toisella sama ajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen vai koira?
- Anonyymi
Ei me unohdeta vaikka teemme hieman tilaa ajattelulle. No p"skat tässä mitään muuta ajateltavaa ole. Vai mitä?
- Anonyymi
Oma vika
- Anonyymi
En pystyisi unohtamaan vaikka tekisin mitä❣️🥹
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Enemmän on tuottanut surua ja epätoivoa kuin positiivisia asioita, siksi en halua unohtaa mutta haluan oppia, ja sen olen tehnyt.
- Anonyymi
Hyvin vastattu. Pyrin samaan.
- Anonyymi
Ei olla nähty pitkiin aikoihin, eikä oltu yhteydessä. Se ei ole auttanut.
On hetkiä, jolloin haluaisi unohtaa, koska ikävän tunne on niin hankala, mutta ennemmin kuin unohtaisin, ottaisin kuitenkin hänet elämääni niin pitkäksi ajaksi kuin hän haluaisi siinä olla.- Anonyymi
Ihana
- Anonyymi
Matkustanut ja tutustunut uusiin asioihin, hankkinut kasan uusia harrastuksia, siivonnut elämääni ja paljon muuta. Mutta en välttämättä halua unohtaa. Välillä kyllä. Välillä en.
- Anonyymi
Eli nainut näitä uusia asioita. Toivottavasti auttaa lopulta tuohon tilanteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nainut näitä uusia asioita. Toivottavasti auttaa lopulta tuohon tilanteeseen
Peilaat omia ajatuksiasi ja toimiasi.
Minun matkani ovat kohdentuneet museoihin. Näin olemme erilaisia tällä palstalla.
En myöskään nai mitään tai ketään. Siihen hommaan tarvitaan aina kaksi, eikä se minun kohdallani silti ole naimista.
Ja ei en ole palstasetä vaan nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peilaat omia ajatuksiasi ja toimiasi.
Minun matkani ovat kohdentuneet museoihin. Näin olemme erilaisia tällä palstalla.
En myöskään nai mitään tai ketään. Siihen hommaan tarvitaan aina kaksi, eikä se minun kohdallani silti ole naimista.
Ja ei en ole palstasetä vaan nainen.Mihin kysymykseen tuo "ja ei" vastaa? Kukaan ei kysynyt mitään, eli surkea muka englannista käännetty väännös joka ei tarkoita suomeksi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin kysymykseen tuo "ja ei" vastaa? Kukaan ei kysynyt mitään, eli surkea muka englannista käännetty väännös joka ei tarkoita suomeksi mitään.
Ei-sanan jälkeen jäi uupumaan pilkku. Avautuuko nyt?
- Anonyymi
En halua edes muistaa.
- Anonyymi
Ostin dildon jonka nimesin Rikhardiksi. Ei auttanut. Huudan kuitenkin hänen nimeään joka ihan yhtä vaikea lausua.
- Anonyymi
Olen kaikkea tehnyt, mutta ei siitä ole oikein ollut hyötyä. Ehkä pyrin pitämään muistona.
- Anonyymi
Unohdin jo monta vuotta sitten!
- Anonyymi
Taidat valehdella. 😉
- Anonyymi
Haluan muistaa hyvät asiat ja jättää sellaisen muiston. Tietysti ne huonot jutut on unohtuneet, mikä on hyvä asia. Haluankin elämässä keskittyä hyviin muistoihin kaikista. Kun muistelen häntä, niin suupielet kaartuvat hymyyn. En usko että hän ottaa enää yhteyttä, eikä tästä varmasti mitään tule, mutta säilytän muistoissa ja toivon hänelle pelkkää hyvää <3
- Anonyymi
Yritän järkeillä, sitä kuinka moni olisi halukas ja valmis antamaan tähden taivaalta että saisi edes tilaisuuden. Vaan olisi se itsensä huijaamista vielä, mutta tyly ja välinpitämätön kohtelu auttaa kyllä.
- Anonyymi
Tyly ja välinpitämätön kohtelu on usein myös vinkki.
- Anonyymi
Vältellyt mahdollisimman paljon. Mikäli joudun olemaan samassa paikassa yhtäaikaa en katso silmiin. En pystyisi edes keskittymään jos katsoisin, mistään ei tulisi mitään ja varmaan raivostuisin itselleni.
- Anonyymi
Oon huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon huomannut.
Oli naiselta miehelle.
- Anonyymi
Miksi vältellyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli naiselta miehelle.
Tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vältellyt?
Kun tarkoitus on unohtaa. En halua sekoittaa elämääni joutavilla ihastumisilla, jotka eivät tuota kuin sydänsurua. Mulla oli tosi hyvä juttu meneillään ja tuntui kuin tämä mies pilasi sen, en voi olla enää rennosti oma itseni. Yritän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän.
Et mitään tiedä, haluaisit että olisi noin. - eka kommenttini
- Anonyymi
Olen säilyttänyt suurimman osan elämästäni sydämessäni, Tein myös hänelle paikan sinne. Elämässä ei aina kaikki suju niin kuin toivoisi, tai ei voi olla joku muu tilanteessa jota tahtoisi muuttaa. En ole välinpitämätön kuitenkaan, vaan tunnen asioiden johdosta sydämen pistoja ja muitakin tuntemuksia. Kaikki ihmiset jotka koskettavat omalla ainutlaatuisella tavalla omaa sisintä, ansaitsee paikan sydämessä,
- Anonyymi
En itse mitään, mutta mies kyllä on tehnyt kaikkensa pysyäkseen poissa elämästäni.
- Anonyymi
Mä unohdan yksinkertasen helposti halutessani kokenu sitä edes koskaan ongelmagsi jos ei muuten ni vetää pään niin täytee kun saa
- Anonyymi
En unohda enkä halua unohtaa❤️
Mitä suuremmat tunteet sitä syvemmällä sydämessä.
Sinne olet juurtunut ja kastelet sitä kun kohdataan ja mä puhkean kukkaan jos katsot sillai hempeästi.
Nyt ei olla kohdattu moneen päivään, alkaa olla iso ikävä. Silloin kyyneleet kastelee.
Rakastan sua ❤️ - Anonyymi
Helppo unohtaa, paitsi kun nyt otit puheeksi. Silti ei ole ikävä. Oli hyvin kaunis mutta päässä liikaa keltaista nestettä. Nyt on vielä kauniimpi ja todella älykkö. Kumpikin olisi pärjännyt missikisoissa ulkonäön puolesta, eli vienyt voiton. Jos päässä ei ole muuta kuin korvat niin se ei minulle riitä. Miten sitten näinkin laadukasta seuraa riittää, pitkä tarina. En ole pelimies, rahaa on sopivasti, hiljaa hyvä tulee, siinä se on lyhyesti.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta kuulostaa siltä, että olet katkera, kun et saanut häntä. *sivusta
- Anonyymi
Ei sellaista voi, eikä halua unohtaa ketä rakastaa.
- Anonyymi
Näin on hyvää yötä unia sulle😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836642- 1521867
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️491073Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98962Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5899Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849