Että mun pitää vaan ottaa joku random äijä kun ei ole kuulemma mahiksia kaivattuun.
Mulle kirjoitettiin täällä
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Aika rändömii
- Anonyymi
Aikamoista.. juuei.
- Anonyymi
Kokeile Tarot-kortteja
- Anonyymi
Sivusta - kokeilin eilen ja yllätyin mut mun tilanne on eri kuin ap:n
- Anonyymi
Älä kuuntele tommosia puheita.
- Anonyymi
Mikset ottanut?
- Anonyymi
dodii
- Anonyymi
🤣 🤮
- Anonyymi
Nki
- Anonyymi
On se tapa päästä neitsyydestä tai saada lapsi jonkun kanssa josta tuskin isäksi on mu onnea hyvin pelattu niin ne korttipelitikin päättyy epäonnistumisiin kun ottaa turhia riskejä tapailemani naisen tekemä moka oli että hän luotti mielummin johonkuhun joka oli lupauksensa tuhannesti vähintään pettäny toki ois siitä se etu ollu että oletukseni mukaan hän mahdollisesti on saanu lapsen josta ei ainakaan minulle ole ilmottanu mu jos olis ilmottan olisin raastuvan kautta hakenu huoltajuutta saisin kahdeksantoista vuotta ainakin olla kahden lapsen kanssa välillä käyden veljeä katsomassa nainen kenelle mahdollisuuddsta sanoin mokasi itse valehtelemalla hönellä on oletukseni mukaan halu saada lapsi et siittä pojat pistätte parastanne saatte ainakin lapsellenne hyvän äidin vaikka teidän maineesta khseinen lapsi mitä luultavammin joutuu vanhemmiten vähintään kärsiin valhetta kun ei oikein voi alkaa selitteleen todeksi tekemättä asialle jotain onnea
- Anonyymi
Joissakin kulttuureissa järjestetyt avioliitot
- Anonyymi
Ei se ollut sulle.
- Anonyymi
Ei kannata ottaa ketään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849