Nainen, en minä sua oikeasti halua

Anonyymi-ap

Olet melko ruma ja jos tarjoutuisit, kuvottaisit minua. Mutta kun et halua, haluan kahta kovemmin. Olen kuin ikuinen pikkulapsi jota ei ole kasvatettu kunnolla. Haluan sen toisen lelun, koska oma kyllästyttää. Kun saan sen toisen lelun, heitän sen kohta pois. Sellainen minä olen.

28

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos kun kerroit, hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Hanki nukkeja ja leiki niillä tollo.

• Anonyymi

Sinä mies liikutut elokuvista, rakastat pukeutua mekkoihin ja käytät mieluummin pinniä kuin ponnaria kihartuvissa hiuksissasi. Leikit autoilla ja hypit sohvalla, rakennat legoja tarkkaan ja kärsivällisesti. Puhut paljon tunteista ja opit lukemaan neljävuotiaana 😂🤭🤗.

• Anonyymi

Joku katkera nainen esiintyy taas miehenä.

• Anonyymi

Ja näet sen miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näet sen miten?

Vaimolle selittäny tuo aloittaja tarinaa niin ei vaikuta niin vastuuttomalta itse kikulinsa kanssa. Sit vaimo haukkuu viatonta naista täällä esiintyen miehenä.

• Anonyymi

Holy shit 😅 tätä voisin omia! Yötä sinulle 😘!

• Anonyymi

Tiedätkö olen ymmärtänyt sinun olevan kuin pikkulapsi, jo joitakin vuosia sitten, joten et voinut kertoa minulle mitään uutta tietoa! Minä olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa voin ja haluan aikaani viettää ja tiesin senkin jo monta vuotta sitten, ettet sinä ole sellainen henkilö johon haluaisin edes tutustua!

• Anonyymi

Siksi en koskaan sanonut sinulle mitään kun kävelit ohitseni, koska mietin sitä että jos alat raivota minulle kadulla, kun kerron sinulle etten halua olla edes ystäväsi.

• Anonyymi

Just. Totuuden kuulee lapsen suusta 🤭

• Anonyymi

Et ole kasvaa ajatellut?

• Anonyymi

Oma vaimosikaan kaksinen ole.

• Anonyymi

Ei sen puoleen. Sun käytös on huomattu ja se taas vuorostaan kuvottaa mua. Ei hätää, en todellakaan tarjoudu. Jatkossa näen sut rumempana kuin voit kuvitellakaan.
      Onneksi minua kehutaan kauniiksikin. Ansaitsen sinua parempaa kuitenkin. Sen nyt olen tiennyt ja aistinut. Huomaat jatkossa miten välttelen ja alan tekemään samaa mitä sä teet.

• Anonyymi

No enpä lähde sun leluiksi nurkkaan viskottavaksi. Kiitos rehellisyydestä. Olet sillai kuitenkin reilu 😘

• Anonyymi

Etsi lelus muualta. Nauran kyllä syvästi, kun kaikki 30 kiloa lähtee niin koko ulkonäkö muuttuu totaalisesti. Sit alkaa hauska leikki.

• Anonyymi

En minäkään huoli kuin varattuja miehiä, eron jälkeen oli vaikeaa. Kylän useampi naimisissa oleva taksikuski ja naapurikin kävi auttamassa seksihaluja. Nyt olen hieman rauhoittunut kun olen jo yli 50 vuotias.

• Anonyymi

Juu. Välillä mä katon itteeni ja mietin et miksi vtussa näin upea ja kaunis nainen sietää jotain ihme pskaa. Kun niitä kiinnostuneita kyllä on. Eli älä huoli en jää sua oottelemaa kyllä.

• Anonyymi

Huh, hyvä! ❤️ Pääsenkö nyt susta eroon,, työpaikkakiusaajani?

• Anonyymi

Ootko naista vanhempi vai nuorempi

• Anonyymi

On kyllä huomattu
      Ja huvittaa täs nyt et kun tuon sanoit niin exäki
      On ssmmanmoinen kadeskukkaro.
      Eli teitähän on .

Mut sori tuollainen käytös ei pitkän päälle kyllä
      Viehätä mua .
      Se on jotaki miesten välistä kilpailua ja kunnianhimoa.
      Osa tosin kehittyy tuosta eteenpäin ja etsii
      Jokin urheilu lajin tai harraskses missä alkaa kehittyä ja kilpailla ..
      Siinä missä oot vähä semmoinen jonginjoutava.
      Mieti sulla olis ollu mahis vaikka rikkoo masilmanennätyksiä ..
      Mut olitki mieluummin laiska. :D
      Naiselta.

• Anonyymi

On se monesti todettu että ne kenellä kiirein etsiä pari on vähiten halua sitoutua lemmikkiinsä.

• Anonyymi

Voi ei… roikuin epätyydyttävässä suhteessa 20 vuotta saadakseni lemmikit ylläpidettyä hautaan saakka kunnialla. Mitä suurin kunnioitus toiselle osapuolelle/ omistajalle. Minusta pärjättiin aika hyvin. Edelleen on kumppani siedettävä. Ja sen kummoisempaa en juuri kaipaa paitsi kännissä ja/ tai muuten heikkoina hetkinä. Lottovoitto. Takanapäin.

• Anonyymi

Ikävää etten miellytä sinua, mutta se ei mun tehtäväni olekaan 🤭 enkä todellakaan enää halua haareemiisi, varmasti löydät uusia pantavia.. ja jatka toki sitä mikä sinulle parhaiten sopii ❤️ mutta kaikella lämmöllä, näen kilometrin päähän että sinä etsit rakkautta, itket salaa kun haluaisit sitä aitoa rakkautta kokea, eikä se tulee kohdallesi koskaan kun jatkat noin... minä väistin luodin, sinä väistit rakkauden 😅❤️ ja älä minusta huoli, minulla menee hyvin ❤️

• Anonyymi

Olet vaan katkera, kun sait pakit. Sinä tiedät ja minä tiedän ja kaikki muutkin, joilla on silmät päässään tietää, että minä olen ihan h*lvetin hyvännäköinen. Miehet roikkuu kimpussa koko ajan. Pitää oikein potkia rumempia pois.

• Anonyymi

Ota sitten joku niistä. Ehkä ärsyttää vain se, ettet saa mua manipuloitua ulkonäölläsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota sitten joku niistä. Ehkä ärsyttää vain se, ettet saa mua manipuloitua ulkonäölläsi

Niin otankin. Sinulle annoin pakit. Olet yksi niistä rumista, jotka potkin pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin otankin. Sinulle annoin pakit. Olet yksi niistä rumista, jotka potkin pois.

Vaikka niin sitten. Onnea sen komean kaljupään kanssa puoleksi vuodeksi ja joku muu maksaa häät

• Anonyymi

Häntä rakastaisin vaikka olisi ruttuinen mummo, tietäisin kyllä, että hän on siinä ja se on tärkeintä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8018
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3842
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1290
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1123
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      30
      1057
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      840
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      752
    Aihe