En koskaan tee aloitetta. Mut pitää viedä väkisin ja vikisen perässä. Salaa raskaaksi jne niin mut saa koukkuun. Olen melko lahna sängyssäkin. Nainen tekee jos haluaa mua. Itse olen liian laiska.
Olen nainen mies joka on tottunut että nainen iskee
17
305
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka lerppamunaa jaksaa leipoa.
- Anonyymi
On kai niitä niinkin epätoivoisia
- Anonyymi
Oikein unelma.
- Anonyymi
Nykyaikaista wokea, mies joka haluaa raskaaksi.
- Anonyymi
Saattaa kai jopa jollekin ollakkin
- Anonyymi
Nainen esiintyy taas miehenä.
- Anonyymi
Aika kova pala sulle nainen, jos tosiaan noin flegmaattinen. Luulisi että olisi mennyt 12 minuuttia, ei vuotta
- Anonyymi
Lue Bartleby kirjuri
- Anonyymi
Lopeta nyt tuo touhu. Miten sun oma mielenterveys kestää nykyisen työsi? Oletko sä katkera miehesi poissaolemisesta.
- Anonyymi
Minä en ole sellainen nainen joka iskee miehiä kadulla enkä muuallakaan. Jos olen tosi ihastunut, kuten nyt olen itseä noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen, hänelle voin sanoa hei ja jos hän vastaa olen tosi iloinen siitä vastauksesta!
- Anonyymi
Ehkä viejlä tulee se nainen saa sut toimimaan?
- Anonyymi
Jaa ei mua ainakaan saa koukkuun noinkaan ja harvemmin mies mitään sängyssä silloi tekee jos nukkuu mä olen ai sanon et eikö se ole ihan sama jos itse nukkuu jos ei toinen muuta halua kun seksiä ja olen mies en tiedä moniko mies saa edes seisomaan heräämättä itse saati jos kun nainen on ratsailla ni moniko mies pystyy silti vielä nukkumaan
- Anonyymi
Omapahan taas jutut.
- Anonyymi
Sä olet ap kyllä nyt niin tarkasti kuvaillut itsesi että vaikea erehtyä. Voin vain sanoa että taidat jo olla koukussa. Laskettuaika osuisi syntymäpäivääni jos tässä siinä pisteessä ollaan, mutta en ole vielä varma.
- Anonyymi
Olisin tullut vaikka ikkunasi taakse, mutta säikäytit minut itse. Joten nyt, jos haluat, niin tee jotain.
- Anonyymi
Toivot maskuliinista naista. Älä ihmettele jos nainen voi huonosti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652