Ihmettelinkin miten olit ainoa nainen ,joka ei ihastunut minuun, harjoittelin kahden toisen kanssa tapaamisia ennen sinua. Sä olitkin semmonen vaikeampi nainen, jolla oli iso ego, mut suuri sydän, et kyennyt hyväksymään sitä että olin sinua huomattavasti epäviehättävämmän (fyysisesti ja henkisesti) naisen kanssa ja halusit kostaa minulle, mikä selittää nykyisen miesvalintasi, ja kyllä onnistuit kostossasi, se oli julma ja sairas kosto, joku voisi sanoa, että sain mitä ansaitsinkin, ja niinhän se menee. Kostosi melkein sai minut hengiltä, se oli niin sairas ja raastava, jätti pysyvän arven sydämeen, mutta siitä huolimatta annnoin anteeksi, sen kaiken.
Nyt kun olemme tasoissa, mitäs sanoisit jos kostettais sille sun miehellesi jotenki? Vaikka petettäis sitä teidän vuosipäivänä.. milt kuulostaa, tuhottais sen ego. Tietenkin voimme toimia kiltimmillä tavoilla ,jos sinun sydän ei kykene tuollaiseen, tai olla kostamattakin. Koen vain, että se olisi hauskaa. Mr. Hitler look a like sais ansionsa mukaan. "Ai tutkinnon diplomaatti, rakennan tässä tälläsen mökin ja sit tehään 10 lasta mun pikkuvaimonkaa", on sekin naurettava mies, toivottavasti oppii, että mun naisien kanssa ei pelata tuollaisia pelejä mitä hän suunnittelee!
Taidat nainen oikeasti rakastaa minua
9
217
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele pisteet ja pilkut 😂
Ja toisten haukkuminen kertoo itsestäsi enemmän. Että sorry!- Anonyymi
Herätys! Mieti vähän! Miten voit sekoittaa minut tuohon VeeranPupuun, joka käyttää nykyää tuota uutta nimimerkkiä. Ei tunnu kivalta, kun luulet kaikkia näitä m*elipu*lien kirjoituksia minun kirjoituksiksi. Sitten, kun kirjoitan kauniita kirjoituksia niin et noteeraa niitä mitenkään. ✌️
- Anonyymi
Opettele sinä olemaan luulematta mitään.
Opettele myös pitämään kesälomasi, kun oppilaatkin osaavat😃
- Anonyymi
minä luulen että teitä ei kukaan takasta ja tömähönbsurkuhupsisaa että pitää riehua, netistä ja vetää turpaan jotta saa pidettyä oman rehellisen elämän mitä kuy haluaa mutta ei sitä osaa, elää, ei tehdä töitä, haluaa vain. se on teidän ongelma, isot halut mutta keinot puuttuu ja oikeat motiivit. Saa ja pitää unelmoida isosti, ja toki elämässä suodaan myös onnea, apua, hyviä ihmisiä mutta täytyy tehdä töitä. se teiltä unohtuu, ja se kuka olette ja mitä haette. Ei voi saada hyvää parisuhdetta jos haluaa enemmän tiettyä life stylis, eikä hienoa uraa jos ei osaa kohdistaa kaikkea oikein, motiivi, tieto, taito, reaaliteetit, työ ja taito töiden järjestelyyn. Edes kuninkaat eivät vaan ole fiinejä jotka syö hyvin, ostaa ja elää mukavasti.
"Hieno ura ai-arkkitehtinä ja datanomina" lmaooooooooo.
On se ukko vaan naurettava, elämässä on muutakin kuin työ ja kyllä minä aion korkealle kavuta, paljon korkeammalle kuin se ai-arkkitehti ukko. Unelmani on perustaa sellainen eläinten pelastus keskus ja kehittää geeniteknologiaa ja todellakin pääsen sinne ja paljon korkeammalle. On sullakin ukko päässäs vikaa, jos kuvittelet että kaikki elämässä on ura ja työ, etenkin kun se sun työhommas on sellasia jotka voin pölliä githubista parissa sekunnissa ja antaa chatgptn hoitaa loput.
En oo koskaan arvostanut koodareita ja tietokone nörttejä, sellainen ei ole mitään merkityksellistä työtä, minä aion tehdä jotain haastavaa ja vaikeaa, josta sinä voit vain unelmoida.
- Anonyymi
vaikka tuo ilta takapihalla. mikä sen onnen joskus toi ja miksi viini maistui hyvälle, miksi lapset leikki onnellisena. Ei sitä vaan tuotu ja annettu se oli Oikeaa elämää, saavutusta, tunnetta, ja ei aina hyvistä asioista. Se teiltä puuttuu, elämä. koska ette sitä ota vastaan, vaan ostatte, tilaatte, vältätte ja kuitenkin haluatte.
- Anonyymi
huh heijaa narsissi otaha lääkkees
Miten luulet sen muuttavan mitään? Oon kokeillut 4 eri lääkityst ja mikää ei toimi
- Anonyymi
Juu, sehän on oikein viimeisen päälle merkki rakastamisesta, että valitsee jonkun muun. 🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791