Karjalaiset tunnetaan siitä että itku pärähtää helposti. Tämä itsessään on hyvä piirre. Mutta mielenkiinnosta kysyn, että millaisille asioille hän silloin itkee?
mille karjalainen itkee?
28
287
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sissus sentään. Ihan oikeastiko olet noin tyhmä? Tiedätkö mitä ovat tunteet?
Koko aloitus oli ilmiselvästi hiukan enemmän yksinkertaisen ihmisen tekemä.- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun jotkut on esittäneet että se itku liittyisi useinmiten itsesääliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun jotkut on esittäneet että se itku liittyisi useinmiten itsesääliin.
Vai ovat jotkut esittäneet...? Ketkä? Ettei ne jotkut vaan istuisi siinä sinun näyttösi edessä. Itku voi liittyä itsesääliin, mutta ennen kaikkea se on reaktio erilaisiin tunteisiin.
En näe aiheelliseksi perustella enempää, joten tuo saa riittää sinulle.
Tähän lyhyeen vastaukseen liittyy muuan tietämiseen liittyvä lause (aforismi), joka syntyi ajattelun tuloksena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ovat jotkut esittäneet...? Ketkä? Ettei ne jotkut vaan istuisi siinä sinun näyttösi edessä. Itku voi liittyä itsesääliin, mutta ennen kaikkea se on reaktio erilaisiin tunteisiin.
En näe aiheelliseksi perustella enempää, joten tuo saa riittää sinulle.
Tähän lyhyeen vastaukseen liittyy muuan tietämiseen liittyvä lause (aforismi), joka syntyi ajattelun tuloksena.Joku voisi itkeä toisen onnen vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voisi itkeä toisen onnen vuoksi
Emotionaaliset ihmiset voi itkeä hyvinkin pienestä olipa se negatiivinen tai positiivinen juttu, eikä siinä mitään vikaa ole. Joskus se voi johtua myös siitä että elämässä on ongelmia ja ne joko purkautuu tai rupeaa olemaan liian raskasta. Kunhan ei sinne oman pään sisään jää.
- Anonyymi
No nyt alkoi itkettää! Oho eikun pieruhan se pyysi päästä ulos.
- Anonyymi
Ei tarvitse kuin urkujen soiton, niin itkettää, en tiedä miksi, tai nähdä toisen itkevän, en tiedä edes syytä, niin itkettää, lämmin halaus, niin itkettää, kaunis airingonlasku, niin itkettää.....
- Anonyymi
Itku pitkästä ilosta, pieru pitkään naurannasta.
- Anonyymi
Pohjois-Karjalassa yli 95% on helvetin tyhmiä maalaistollukoita.
- Anonyymi
Selvä. Minä lähden Pohjois-Karjalaan.
- Anonyymi
Aloittajan ominaisuudessa totean ettei maalaisuus itsessään tee ketään tolloksi. Sisäsiittoisuus voi asiaan vaikuttaa.
- Anonyymi
Ja muualla 100%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ominaisuudessa totean ettei maalaisuus itsessään tee ketään tolloksi. Sisäsiittoisuus voi asiaan vaikuttaa.
Vaikuttiko kohdallasi?
- Anonyymi
Oletko poliitikko vai joku ovelta ovelle -kaupustelija kun olet kerinnyt tutustua Pohjois-Karjalan kaikkiin 162 000 ihmiseen?
- Anonyymi
Mie purskahan itkuun, kun audi tai bemari ohittaa miut :'(
- Anonyymi
Minä taas nauran kun saan Audillani ja Bmw:lläni ohitella sinua. Tää on oikeestaan höpöhöpö-juttu mutta tälleenhän teille höpöhöpö-ihmisille puhutaankin, eikös?
- Anonyymi
Kakki pylpyrässä herkistää isonkin miehen kyyneliin.
- Anonyymi
niin - se on se löysä perä - kuten tiedät.
- Anonyymi
Hiä siä siksihän meillä on itkubrihat täällä idässä. Vollottamalla voijjaan tehhä hienoa musiikkia. Tuuthan sieki kuuntelemmaa rantakylän toimipisteelle. Talon kyljessä iso jib merkki.
- Anonyymi
Huono
- Anonyymi
Liekö tältä tekokarjalaiselta hyviä viestejä koskaan tullutkaan. Mikä lie katkeroitunut ja masentunut kääpä.
- Anonyymi
Pohjois-Karjalaiset ovat köyhiä, kateellisia, elämäänsä kyllästyneitä, katkeroituneita, ei minkäänlaista sisältöä omassa elämässä.
- Anonyymi
Alan olla samaa mieltä monen kohdalla, vaikka paikallisia olenkin, juorujen levittely on monelle miehelle ja naisellekin elämän tarkoitus.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Taidat puhua vain perheestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat puhua vain perheestäsi.
Voi olla,voi olla että myös eräästä homoparista.Aika näyttää kuka pahin.
- Anonyymi
Mansikan hinnalle itkee akkamaiset ukot.
- Anonyymi
Täällä vain kirjoitellaan karjalaisista, vaikka karjalaisia ei ole lähimaillakaan. Muutama julkkis tekokarjalainen on, joka ei taida olla vähääkään karjalainen. Kaakkois-Suomessa on jonkin sortin karjalaisia, esim. Imatralla ja Lappeenrannassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071