Pärjään. Ja olen päättänyt itse ihmissuhteet, jotka ovat olleet haitallisia. Toimintani perusteena on pyrkiä toimimaan oikein, myös muiden ihmisten kannalta. En voi sietää liiallista itsekkyyttä ja epävakautta.
Vaikka minulla on haavani
19
341
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset eivät voi itse valita oireidensa syitä. Kaikki eivät pysty käsittelemään asioita. Ongelmat ovat niin syvällä, että puhuminen ei auta.
- Anonyymi
Mutta jokainen voi pyrkiä toimimaan toisin, varsinkin jos huomaa, toimivansa jotenkin huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jokainen voi pyrkiä toimimaan toisin, varsinkin jos huomaa, toimivansa jotenkin huonosti.
Niin sitä pitää pyrkiä, kohti parempaa.
Oot säkin sairas, oikein toimiminen ei aina ole empaattisin tai paras vaihtoehto, jos välittäisit muista et olisi antanut minusta tulla tällaista hirviötä! HAHAHA, sä muka toimit oikein = aiheutat ongelmia mahdollisimman monelle, jep.
- Anonyymi
Miten voi yksi ukkeli netissä saada itsensä kanssa riidan aikaan mistä tahansa? No minäpä kerron, tämä itselleen vastailu on tämän palstaäijän terapiaa tms, johon hän luo itselleen näitä vastapuolia vastaamaan milloin mistäkin asiasta
- Anonyymi
Miten toimen ihminen on tehnyt sinusta hirviön? Ihan konkreettisia esimerkkejä?
- Anonyymi
DanceStar on hyvin hyvin vihainen ja taluttaa mekkosepon estradille 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toimen ihminen on tehnyt sinusta hirviön? Ihan konkreettisia esimerkkejä?
Oletko kiinnostunut tällaisesta sukupuolierityisesestä psykologiasta kun kyselet läpinäkyvän innokkaasti tältä äijältä?
- Anonyymi
Kuule, tälle tietylle pää ahterissaan elävälle marginaalille tämä fakta ei mene millään jakeluun, sillä tahto ja äly uupuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, tälle tietylle pää ahterissaan elävälle marginaalille tämä fakta ei mene millään jakeluun, sillä tahto ja äly uupuu
Tai tahtoa on, mutta koska se on pahaa, niin lopputulos on sen mukainen maaninen ja epätoivon siivittämä kaaos😉
Täl pöhniksel tai joonaksel on ihan höpöhöpö juttuja aina
🤢 oot ite lapsiin päin kun puhut tuosta aiheest tääl jatkuvasti ja meni analyysit lapsuuden traumoist ihan metsäänPoliisille lähti, jatkossa toimita pedarijutuistasi todiste, tai älä puhu tuollaisia, olet ennenkin puhunut täällä juttuja lapsista, toivon että ne tekee kotietsinnän sulle, et ole terve päästäs. Ip osoite on tiedossa josta noi viestit tulee, hyvää loppuelämää.
- Anonyymi
Tuen sun päätöksiä. Toista kuuluu tukea ja antaa oma näkökulma asiaan. Halaus. ;-))
- Anonyymi
Toisen kunnioittaminen ja sen mukainen kohtelu on tärkeää, vaikka ei olisikaan samaa mieltä asioista.
- Anonyymi
Olet onnellinen juurivsellaisena kuin olet
- Anonyymi
Hymyilet kauniisti
- Anonyymi
Ethän suutu palstasta, jos joku flirttailee selkeesti?👩🦳😃
- Anonyymi
En kyllä ;-))
- Anonyymi
Totta, toksiset ka pettävät ihmiset kannattaa jättää taakse. Keskittyä ihmisiin jotka saavat sinut kukoistamaan. Tämä myös itselle muistutuksena. ♥️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838