Vaikka minulla on haavani

Anonyymi-ap

Pärjään. Ja olen päättänyt itse ihmissuhteet, jotka ovat olleet haitallisia. Toimintani perusteena on pyrkiä toimimaan oikein, myös muiden ihmisten kannalta. En voi sietää liiallista itsekkyyttä ja epävakautta.

19

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset eivät voi itse valita oireidensa syitä. Kaikki eivät pysty käsittelemään asioita. Ongelmat ovat niin syvällä, että puhuminen ei auta.

• Anonyymi

Mutta jokainen voi pyrkiä toimimaan toisin, varsinkin jos huomaa, toimivansa jotenkin huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jokainen voi pyrkiä toimimaan toisin, varsinkin jos huomaa, toimivansa jotenkin huonosti.

Niin sitä pitää pyrkiä, kohti parempaa.

• Oot säkin sairas, oikein toimiminen ei aina ole empaattisin tai paras vaihtoehto, jos välittäisit muista et olisi antanut minusta tulla tällaista hirviötä! HAHAHA, sä muka toimit oikein = aiheutat ongelmia mahdollisimman monelle, jep.

• Anonyymi

Miten voi yksi ukkeli netissä saada itsensä kanssa riidan aikaan mistä tahansa? No minäpä kerron, tämä itselleen vastailu on tämän palstaäijän terapiaa tms, johon hän luo itselleen näitä vastapuolia vastaamaan milloin mistäkin asiasta

• Anonyymi

Miten toimen ihminen on tehnyt sinusta hirviön? Ihan konkreettisia esimerkkejä?

• Anonyymi

DanceStar on hyvin hyvin vihainen ja taluttaa mekkosepon estradille 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toimen ihminen on tehnyt sinusta hirviön? Ihan konkreettisia esimerkkejä?

Oletko kiinnostunut tällaisesta sukupuolierityisesestä psykologiasta kun kyselet läpinäkyvän innokkaasti tältä äijältä?

• Anonyymi

Kuule, tälle tietylle pää ahterissaan elävälle marginaalille tämä fakta ei mene millään jakeluun, sillä tahto ja äly uupuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, tälle tietylle pää ahterissaan elävälle marginaalille tämä fakta ei mene millään jakeluun, sillä tahto ja äly uupuu

Tai tahtoa on, mutta koska se on pahaa, niin lopputulos on sen mukainen maaninen ja epätoivon siivittämä kaaos😉

• Täl pöhniksel tai joonaksel on ihan höpöhöpö juttuja aina

🤢 oot ite lapsiin päin kun puhut tuosta aiheest tääl jatkuvasti ja meni analyysit lapsuuden traumoist ihan metsään

• Poliisille lähti, jatkossa toimita pedarijutuistasi todiste, tai älä puhu tuollaisia, olet ennenkin puhunut täällä juttuja lapsista, toivon että ne tekee kotietsinnän sulle, et ole terve päästäs. Ip osoite on tiedossa josta noi viestit tulee, hyvää loppuelämää.

• Anonyymi

Tuen sun päätöksiä. Toista kuuluu tukea ja antaa oma näkökulma asiaan. Halaus. ;-))

• Anonyymi

Toisen kunnioittaminen ja sen mukainen kohtelu on tärkeää, vaikka ei olisikaan samaa mieltä asioista.

• Anonyymi

Olet onnellinen juurivsellaisena kuin olet

• Anonyymi

Hymyilet kauniisti

• Anonyymi

Ethän suutu palstasta, jos joku flirttailee selkeesti?👩‍🦳😃

• Anonyymi

En kyllä ;-))

• Anonyymi

Totta, toksiset ka pettävät ihmiset kannattaa jättää taakse. Keskittyä ihmisiin jotka saavat sinut kukoistamaan. Tämä myös itselle muistutuksena. ♥️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1363
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      851
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe