Rakastin liikaa ja nyt sydän vuotaa kuiviin

Anonyymi-ap

Rakastin liian paljon, liian voimakkaasti, liialla tunteella, liialla sydämellä.
Et ikinä ymmärtänyt millaisia vaikeita mielenterveysongelmia minulla oli taustalla.
Kaikki käytökseni olisi selittynyt sillä, että minut vaurioitiin tähän tilaan, aikaisessa vaiheessa elämää, ja koin toimivani oikein, mutta en osannut mikä lisäsi kipuni tuskallisuutta.
Kun tekee pahaa ja ei tiedosta, että tekee, mutta ei osaa tai kykene muuttumaan, kokee vain olevansa jotenkin paha, tai viallinen, eikä edes tiedä miksi.
En ole enää koskaan oma itseni, ettei mua vahingossakaan satu.

Me olisimme olleet hieno pari, minun idealismi, rakkaus, tunteet ja voittamattomuus, ja sinun hyväntahtoisuus, nöyryys, aitous.
Sinun mahdottomuutesi satuttaa minua älyttömästi.
"Rakastat" minua, mutta olet toisen kanssa, koska "se on helpompaa", et halua satuttaa muita, koet että näin olet tasapainossa, että olen liian sairas sinulle.

Mä ajattelin, että mä paranisin epävakaasta sun kanssa.
Mulla meni jo niin hyvin, olin kehittynyt paljon ja hillinnyt tunteita.
Mut sit menit toisen matkaan.
Ja kaikki se kehitys mitä olin tehnyt henkisesti, valui roskiin.

Ja mun käytös vaan menee pahemmaksi.
Kokoajan.
Mua vaurioitettiin niin pahasti
Eikä ole ketään, johon luotan.

Ei edes ketään jolle voin olla aito itseni.
Olen täysin yksin.
Ja kun yritän unohtaa
Tuut uniin, muistutat.

Et jätä rauhaan.
Et myöskään ikinä kykene ymmärtään miten olisin sinua rakastanut.
Koska koet nyt vain sen pahimman puolen musta.

Sen joka tulee esille, kun mua sattuu.
Etenkin sitä pikkulasta, joka mä oon yhä.
Mä taistelin niin pitkään, että pitäisin pääni, ja voisin olla terve.

Mut en kyennyt sen jälkeen kun katkasit kaverisuhteenkin out of nowhere.
Se murskas mut lopullisesti.

Jos olet niin hyvä ja ihana, kuin sinut koen.
Miksi, sitten käyttäydyt kuin psykopaatti perspektiivistäni.

Et voi väittää, ettet olisi leikkinyt mun tunteilla.
Annoit ymmärtää, että pidät musta, ihan irl.

Mikään siitä ei ollut kuvitelmaa ,se oli tahallista.
Sä et ees selittänyt mulle miksi niin teit.
Et ikinä antanut vastausta siihen.

Nyt mä vuodan kuiviin , kunnes en enää oo.
Koska rakkauteni oli aitoa.
Sulle se oli vain sairaus,leikki.

13

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Galatalaiskirje 1:3-5 FB38
      [3] Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta, [4] joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan! [5] Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

Tämä on paha maailmanaika. Maa on täynnä pahuutta. Jeesus on lopulta sinunkin ainoa toivo. Ne joilla on nyt toivoa maallisesti, tulevat sen lohtunsa joskus kadottamaan, sitten heilläkään ei ole mitään, Jeesuksen lisksi.

• Anonyymi

Jeesus on ainoa todellinen lohtu ja turva. 🙂 Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea Taivaan Isän rakkautta, rauhaa, lepoa ja iloa. Siihen päin oot menossa tuntu miltä tuntu just tällä hetkellä. Pidä itsestäsi hyvää hellää huolta! Oot rakas monelle siis älä luovuta. 🪽⚓🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on ainoa todellinen lohtu ja turva. 🙂 Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea Taivaan Isän rakkautta, rauhaa, lepoa ja iloa. Siihen päin oot menossa tuntu miltä tuntu just tällä hetkellä. Pidä itsestäsi hyvää hellää huolta! Oot rakas monelle siis älä luovuta. 🪽⚓🙏

Oli tarkoitettu aloittajalle. Oot mun rukouksessa...ole siunattu rakas lähimmäinen 🪽⚓🙏

• Anonyymi

En valehdellut sulle koskaan. Mutta kun ihmiset alkoivat kadulla haukkumaan mua niillä laulujen sanoilla mitä sulle lauloin, mitä olisit itse tehnyt? Silti mä oon vielä tässä.

• Anonyymi

Rakastan sinua vieläkin, olet mielessä ja ajatuksissa joka päivä, elin kanssasi elämäni onnellisimpiä hetkiä, joita ei unohda ikinä. Mietin mitä sinulle kuuluu? Haluaisin nähdä ja kuulla äänesi. En leikkinyt ikinä kanssasi! En ikinä! Ota askel ja ole yhteydessä.

• Anonyymi

Tule kanssani vielä

• Anonyymi

Kyllä mä rakastin sua, varmaan liikaa

• Anonyymi

Ja kyllä ymmärsin kaiken ja että olisit rakastanut

• Anonyymi

Sinun haltuusi kulta annan henkeni ❤️🤗

• Anonyymi

Ei ketään epävakaata voi parantaa rakastamalla. Sillä voi jopa vaan mahdollistaa toisen käytösmalleja

• Anonyymi

Tällä taitaa olla muitakin diagnooseja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä taitaa olla muitakin diagnooseja

Varsinainen drama queen

• Anonyymi

joo. no vaikeeta rakastaa äijiä nykyäpäivänä kun jokanen on päästään pitkälti sairaalloisen mustis tai vastaavasti välinpitämätön narsistinen putkiaivo.ei noit välimallei tunnu ’sattuvan’ kohalle. muttamutta joo hakataan takas ja mietitään noita rakkaushöpötyksiä sitte joskus ku mun mustaan sieluun joku tekee sitä tilaa oikeesti.kauniisti.niin että tuntuu. ei mitään sairasta omistushöpöhöpöä tai minkäänlaista muuta ohjailua hyi v ttu.mua ei pysty ulkomaanreissu lupailuilla tai muilla ostamaan enkä osta myöskään näitä äijiä jokka esiintyy miljoonilla ketalenikeillänsä s24. mä trollaan täällä ja puran mun tuntemuksia. en ole muijjasi.älä tuu mun ovelle pimpotteleen, sekin pitäs olla perustietoo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe