On uskomatonta miten joku ihminen voi jäädä mieleen asumaan

Anonyymi-ap

vaikka hänestä ei loppupeleissä edes tiedä mitään.

22

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai ei tiedä 😂

• Anonyymi

Jep, sydän tietää aina.

• Anonyymi

Laita nyt se viesti ja sovitaan tapaaminen. Minulla on jotain helppoa, rentoa ja kivaa tekemistäkin mielessä.

Minulta Mieheltä >Ihanalle Naiselle

• Anonyymi

Oisi pitänyt heittää sut sänkyyn ja häätä se ukko pihalle samantien. Just mistä unelmoin silloin.

• Anonyymi

Totta, ei uskoisi todeksi ellei itse kokisi.

• Anonyymi

Aivot urautuvat pitkällä aikavälillä. Aivojen tehtävä on ongelmanratkaisu ja juuri tuntematon askarruttaa eniten. Jos fiksoituu johonkin ihmiseen, niin voi tosiaan jäädä päälle ilman mitään realiteettia. Näinkin siis voi elämänsä pilata.

Juuri keskustelin tuossa, mitä psykologisia syitä voi olla pakkomielteisen kiinnostukseen. Henkilö voi vain triggeröidä traumoja, vanhempien suhdetta ja persoonallisuuksien problematiikkaa ja varhaisia lapsuuden kokemuksia nousemaan ylös selvitettäväksi. Pakkomielteisesti.

Usein joku sanoo:"En tiedä mikä hänessä viehättää. En oikeastaan edes pidä hänestä. "

Terve kysymys on: "Mitä hänessä rakastan? Miksi haluan viettää elämäni juuri hänen kanssaan?"

Jos ihminen on jotenkin vähän isäsi näköinen ja käyttäytyy kuin äitisi jonka kanssa et koskaan saanut rauhaa ja tilanne tuntuu myös tuovan esille teini-iän pettymyksiä kun koulun kaunein tyttö nauroi sinulle, niin kysymyksessä on tosiaan kaksoisliekki ja sinun täytyy vähän kehittyä jotta pääset jatkamaan matkaasi ja tekemään terveitä valintoja.

• Anonyymi

Itse olin näin ja aikaa kului hukkaan ja uuvuin. Onneksi kuitenkin olen hyvä hukuttamaan turhautumistani työhön, joten sain aikavälillä niin paljon hyvää aikaan, ettei tarvitse surra hukkaan kulunutta aikaa.

• Anonyymi

Joskus ihmiset vaan rakastuvat, ilman sen kummempia syväanalyyseja.

• Anonyymi

Ihmisellä voi olla vain yksi kaksoisliekki rakkaus elämänsä aikana mutta useitakin sielunkumppani rakkauksia ✨💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus ihmiset vaan rakastuvat, ilman sen kummempia syväanalyyseja.

Tässä on kysymys ihan eri asiasta kun perusrakastumisesta jossa elämä on ihanaa ja kaikki mahtavaa kun jonkun kanssa alkaa.

Nimenomaan henkilöön liittyvä voimakas problematiikka esti minua ylittämästä viimeistä rajaa läheisyyden suhteen. Molemmin puoleinen kiinnostus kuitenkin vain jatkui ja jatkui. Kaikki oli vaan ihan helvetin vaikeaa.

En edes tunne häntä. Jotkut ne hänen ihan omat red flägit tosin sitä tyyliä, että passaan jo siksikin.

Itsekunnioitus ja itse arvostaminen oli ne jotka esti minua sotkeutumasta vahingollisen suhteeseen joka toisti kaikkea menneisyyden paskaa. Varmaan monet ei ikinä koe tämmöistä ja ehkä siksi kun heidän menneisyys ei ole ihan niin traumaattinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä voi olla vain yksi kaksoisliekki rakkaus elämänsä aikana mutta useitakin sielunkumppani rakkauksia ✨💫

Joo jotain tuollaista. Olihan se kokemus, vähän kun potalta nousisi aikuisikäisenä😑👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on kysymys ihan eri asiasta kun perusrakastumisesta jossa elämä on ihanaa ja kaikki mahtavaa kun jonkun kanssa alkaa.

Nimenomaan henkilöön liittyvä voimakas problematiikka esti minua ylittämästä viimeistä rajaa läheisyyden suhteen. Molemmin puoleinen kiinnostus kuitenkin vain jatkui ja jatkui. Kaikki oli vaan ihan helvetin vaikeaa.

En edes tunne häntä. Jotkut ne hänen ihan omat red flägit tosin sitä tyyliä, että passaan jo siksikin.

Itsekunnioitus ja itse arvostaminen oli ne jotka esti minua sotkeutumasta vahingollisen suhteeseen joka toisti kaikkea menneisyyden paskaa. Varmaan monet ei ikinä koe tämmöistä ja ehkä siksi kun heidän menneisyys ei ole ihan niin traumaattinen.

Kerrotko oletko nyt päässyt yli vai vieläkö on oppi kesken? Kadutko yhtään että se teidän juttu jäi puolitiehen? 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko oletko nyt päässyt yli vai vieläkö on oppi kesken? Kadutko yhtään että se teidän juttu jäi puolitiehen? 🤍

Hmm...tuollaiseen ei kannata vastata liian itsevarmasti, mutta koen, että valaistus asian suhteen on tullut ja olen kokenut myös rauhaa traumaattisiin kokemuksiin ja henkilöihin menneisyydestäni jota en olisi uskonut voivani kokea.

Kokonaisuus oli erittäin abstrakti ja vaati paljon pystyä näkemään se suuressa mittakaavassa, joten kokemus oli kyllä mielestäni universaalin tason kokemus.

En syytä kyseistä henkilöä yhtään mistään, hänellä on varmasti oma kokemuksensa. Tunnen, että hän voi kyllä luottaa minuun, jos tarvitsee. Mitä tulee esim seksuaaliseen kanssakäymiseen, mielessäni on esto sen suhteen, kuin palomuuri. Enkä kadu, vaan olen todella helpottunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...tuollaiseen ei kannata vastata liian itsevarmasti, mutta koen, että valaistus asian suhteen on tullut ja olen kokenut myös rauhaa traumaattisiin kokemuksiin ja henkilöihin menneisyydestäni jota en olisi uskonut voivani kokea.

Kokonaisuus oli erittäin abstrakti ja vaati paljon pystyä näkemään se suuressa mittakaavassa, joten kokemus oli kyllä mielestäni universaalin tason kokemus.

En syytä kyseistä henkilöä yhtään mistään, hänellä on varmasti oma kokemuksensa. Tunnen, että hän voi kyllä luottaa minuun, jos tarvitsee. Mitä tulee esim seksuaaliseen kanssakäymiseen, mielessäni on esto sen suhteen, kuin palomuuri. Enkä kadu, vaan olen todella helpottunut.

Ja vinkki: en juurikaan käytä päihteitä ja kokonaisuuden näkeminen puhtaasti liittyi siihen, että oli pää selvänä. Jos esim alkoholin runsaan käytön olisi yhdistänyt tähän mitä tapahtui, niin tilanne voisi olla sotkuisempi ja ehkä ei olisi selvinnyt yhtä ehjin nahoin kun nyt. Olisin todennäköisesti päätynyt seksisuhteeseen josta sitten vaikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vinkki: en juurikaan käytä päihteitä ja kokonaisuuden näkeminen puhtaasti liittyi siihen, että oli pää selvänä. Jos esim alkoholin runsaan käytön olisi yhdistänyt tähän mitä tapahtui, niin tilanne voisi olla sotkuisempi ja ehkä ei olisi selvinnyt yhtä ehjin nahoin kun nyt. Olisin todennäköisesti päätynyt seksisuhteeseen josta sitten vaikeuksia.

Oot ollut viisas. Ja saat olla oikealla tavalla ylpeä itsestäsi. Oon onnellinen puolestasi ja toivon että jatkossa vedät puoleesi hyviä ihmisiä, hyviä ihmissuhteita ja hyviä kokemuksia! Kaunista kesää sinulle rakkauden merkeissä! Jos et oman kullan kainalossa niin tällä välin sinkkuna sinulla aikaa oppia rakastamaan itseäsi! 🤍🪽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ollut viisas. Ja saat olla oikealla tavalla ylpeä itsestäsi. Oon onnellinen puolestasi ja toivon että jatkossa vedät puoleesi hyviä ihmisiä, hyviä ihmissuhteita ja hyviä kokemuksia! Kaunista kesää sinulle rakkauden merkeissä! Jos et oman kullan kainalossa niin tällä välin sinkkuna sinulla aikaa oppia rakastamaan itseäsi! 🤍🪽

Kiitos🥰 Olen kuluneen vuoden aikana kysynyt monta kertaa itseltäni:"Mitä sinä haluat?"

Rauhaa ja kaikkea hyvää myös sinulle! 🕊️

• Anonyymi

Kuka sinulle on nyt jäänyt mieleen asumaan?

• Anonyymi

Kaksoisliekkirakkaus on vaikea ja haastava. Monesti tekee mieli jättää kesken. Itse haluaisin katsoa loppuun asti. Jokainen ihminen siis suhde opettaa jotain tärkeää, eikä mikään rakkaus ole turhaa. Ja kaikki rakkaus minkä me panostamme kannattaa. Rakkaus jonka satsaamme, panostamme toiseen ihmiseen palaa aina takaisin, jos ei siltä ihmiseltä jota olemme rakastaneet, niin joltain aivan toiselta. Siksi ei ikinä voi turhaan rakastaa. 🤍😘

• Anonyymi

So...oot siis sitä mieltä, että voisin panna häntä edes kerran? 😆

Valossa on osa pimeyttä, pimeydessä valoa. Tiedätkö, että kaksoisliekkisuhde ei ole vain valon lapsia varten?

Peli meidän kahden välillä on ohi enkä todellakaan anna hänelle valtaa itseeni antautumalla seksuaalisesti. Hän oli vallan mies ja varsinainen huorannussija😋

Tämmöistä meillä.

• Anonyymi

Ei olla vielä loppupeleissä😂✌️

• Anonyymi

Miten on mahdollista edes. Mun mieleen ei jää, ellen mitään tiedä.

• Anonyymi

Kannattaisiko puhua kaivatulle aina. Selventäisi asioita paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe