Niin valtava suru. Elämän kahtia halkaiseva, ja minut puoleksi kuolettava. Valtava elämää järisyttävä suru.
The miracle of love, Eurythmics.
Vieläkin itken toisinaan kun kuulen tuon laulun. Tunteissa erottuu tumma, musta tunne. Miten elävässä elämässä voikin pudota niin syvälle kuiluun. Mietin silloin että tuleeko se aina olemaan osa minua. En usko että voin saada toista puoltani enää takaisin. Niinkuin menettäisi raajansa, elämä jatkuu vain sillä mitä on jäljellä.
Miten olitkaan niin valtava suru
8
369
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten, tuli yksi joka järkytti maailmaani valolla ja kenet toivon elämääni. Täysin päinvastainen kokemus. En tiedä mikä on tämän pyörremyrskyn tarkoitus. Ei näiden kokemusten jälkeen voi kiinnostua kevyestä. Sitä paitsi, hän on ytimessäni. Hän otti minusta osan ja laittoi itsestään osan tilalle. En voi enää kiinnostua kenestäkään muusta.
ap- Anonyymi
Tosi nätisti kirjoitit. Hyvä sinä! Pysy tuolla tiellä🤍😘
- Anonyymi
En minäkään. Sieluni on hänen…odotan…
- Anonyymi
Upea kirjoitus, kiitos siitä. Se on ihmeistä suutin, kun Rakkaus koskettaa 🩷🙏
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe mulla tossa yllä. Eli suutin on tietysti suurin 🤭
- Anonyymi
Joo👍☕️
- Anonyymi
☕️🩷
- Anonyymi
Sä rakastuit Backdrop ihmiseen yritä kestää se!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909