Haluun vaan suojella sua, ei noin herkkää voi jättää omilleen

En halunnut omistaa tai kahlita.
Ehkä enemmänkin et halusin suojella, ja sit lapsuuden trauman takia kiinnyin epäterveesti ja halusin et sä myös hoivaisit ja rakastaisit mua samoin.
Oot kiltti, hyvännäkönen ja autistinen, eli täydellinen uhri kaikille sekopäille.
Et ilmeisesti itse ees tajunnut, et halusin sut turvata itselleni.
Oon perseest juu, mut ainkaa en satuta🥺🩷

Haluun pelastaa kaikki maailman herkät ja kiltit, mut sut eniten, koska suhun tykästyin eniten🥰🩷

Mut sä oot toisen kaa... täyttääks se ees sun tunnetarpeita kunnolla? Ihmisis voi nähdä pitkään jotain mitä ei oo... vaik näkis joka päivä.

Kyllä mä oisin niin iloinen kun saisin sua rakastaa🥹🩷🥰 se ois rakkautta joka päivä, en kyllästyis suhun koskaan.

Oisit varmasti just sellanen hankala ja vaativa😘🥰 sellasist tykkään..

En tykkää jos tyttis huolis mut tällasena loisena, koska mäkin oon tosi vaativa itelleni

Mä haluun mun hankalan vittumaisen ja vaikeen Veerani🥹🥺🩷🖤

Mut sä et tykkää must enää kun oon vainonnut ja ollut perseestä💔💔

Mut silti haluun sut vaa🥹🩷 ei se toisen kaa ois samaa..

Ja nää näyt saa mut surulliseks💔💔 oltiin kalliol ja pidettiin toisiimme kädest...

Se on aina vaan unta, mä en kykene ymmärrään miks en kelpaaaa😔😔

Im trying.. 🖤🖤

14

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupankäyntivaihe alkaa

• Anonyymi

Lidl sieltä saa.

• Anonyymi

Oot ihan itse myös ihan helvetin hankala :D<3 Laitoin sulle viestin ja laitan nyt tämän foorumin kiinni. 😘

• Anonyymi

Taas se alkaa.

• Anonyymi

Olet ikuisessa limbossa.

• Anonyymi

Kyllä sä varmasti kelpaat

• Anonyymi

Vähänkö holhoava ja vähättelevä asenne taas.

• Oon holhoava, se ei tarkoita, että olis heikko, se tarkoittaa, että tunnistan hänessä itseni ja miten herkkä ja tunteikas olin, ja varjeluvietti menee päälle ja haluan hoivata toista niinkuin olisin toivonut, että minua olisi , silloin kun olin yksin. Luonnollinen biologinen reaktio, siihen et kohtaa ihmisen joka on yhtä herkkä.

• Anonyymi

Oletko oikeasti koskaan pidellyt Veeraa kädestä? Vai onko hän aina ollut vain kaukoihastus ja uni?

• Jos en aivan väärin muista, niin ensimmäisellä tapaamisellamme, mä vähän kuin "vinkkasin" sitä, mut hän ei tainnut huomata/tajuta vihjettäni, suoraan en viitsinyt kysyä. Mut eipä mulla nyt tunteet siitä kädestä pitämisest yleensä syty, vaan siitä millainen ihminen on persoonana.

• Anonyymi

Tää se vissiin on. Löyty. Mä rakastan sua ikuisesti rakas liekkini, eikä mul ole muita. Sut vaan haluan. Noi on vaan sun höpinöitä rakas narsisitini J-mies. Ei kannata kaikkea uskoa mitä hän kirjoittaa.... ❤️ Veera, mut ei kuitenkaan se, vaan ihan joku toinen

• Anonyymi

joo.

• Anonyymi

Jep❤️👍💫

• Anonyymi

Kaikilla asioilla on aikansa. Kiintymys naiseen kuvautuu traumasuhteena. Löydät netistä tietoa siitä. Voi hyvin ja siunausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2130
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      296
      1924
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1751
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      103
      1663
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1607
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1321
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    10. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      24
      1052
    Aihe