On nämä sitten kaksi naamaisia ja muka työväen puolueen edustaja, mutta rikkaille yrittäjille pyllistää. Ei kukaan jaa rahaa ilmaiseksi, joten mitä on Ollanketo luvannut yrittäjille, kun saa heiltä 2000 euroa?
Näissäkään vaaleissa ei pärjännyt kuin rikkaat. En äänestä jatkossa ketään.
Ollanketo Tarja saanut yrittäjiltä 2000 euroa. Mitä on mahtanut luvata rikkaille yrittäjille?
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tämä Pyry Suonvieri vai mikä onkaan, niin ollut laittanut vaaleihin 7000 euroa. Rikkaat porskuttaa ja nehän ne valtuustoon pääseekin. Eikö tuokin ollut joskus Rautaruukilla lääkäri ja sai potkut.
- Anonyymi
Olisiko ollut liian hövelö vp. taktikoijien suhteen.
- Anonyymi
Liian hyvä lääkäri tehtaale, ajatteli itse ja kirjotti mitä sairaat tarvi. Ei passannu nirppanokka parfyymihoitsuille kun ei kumartanu heitä!
- Anonyymi
Kokoomuksen pitäisi olla rikkaiden ja rikkaiden yrittäjien puolue, ei Vasemmistoliiton.
- Anonyymi
abortti rahat
- Anonyymi
Ollanketo ei ole hyvä missään yhteydessä
- AnonyymiUUSI
oli myös hakenut lumijoelle joksikin johtajaksi kunnalle, oli valittu mutta ei ottanutkaan paikkaa vastaan. joillakin vara valita. mutta toisaalta hyvä että eläkkeellä oleva antaa työn sille joka sitä oikeasti tarvitsee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958