Jätin viestin, toivon saavani vastauksia irl.
Ehkä jään ilman vastauksia ja se on tarkoituskin silloin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18997227/jatan-oven-raolleen#comment-136280023
T. ❤️🌻🥀❤️🩹💔
Hei komea ihana MIES
19
279
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kunpa saisin vastauksia. Hävettää jo ihan...
- Anonyymi
Sua maalittaja hävettääkin kaikki.. tsemppiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua maalittaja hävettääkin kaikki.. tsemppiä
En ole maalittaja. 🥺😟 Olen vain rakastunut ja laitoin ton sen vuoksi, koska suhteet osiota luetaan vähemmän kuin tätä.
- Anonyymi
Mun rakas kans tietää että mun ovi on hänelle aina auki ja että jätän terassin oven hänelle usein auki kun hän on tulossa. Tämän hän tietää irl ja olen tänne sen saman kirjoittanut hänelle usein. Oma tilanteeni on silti hyvin erilainen kuin sinun sillä en jää ilman vastauksia vaikka välillä viivettä olisikin. Pitäisi muutenkin poistua palstalta sillä juttumme on edistynyt niin paljon ettei palstan kirjoitukset enää ole kuin jäänne vanhoista epävarmoista ajoista.
En tiedä miksi kopioit mutta ehkä nyt ymmärrät että se on turhaa.
Naiselta- Anonyymi
Kopioin mitä? Kirjoitin ylemmäs syyn jo. Suhteet osio jää vähemmälle kuin tämä ikävä puoli. Ihmiset yhdistelee aivan miten sattuu.
- Anonyymi
Ja mitä haet takaa? Pyydän vastauksia mieheltä irl. En keneltäkään naiselta täällä. :(
- Anonyymi
Kuule mies. Mitä tuolla luki vihjailusta???
- Anonyymi
No, ehkä hänellä on omalta laikkaljnnaltaan jo joku.
Täytyy varmaan siirtää katse toiseen.- Anonyymi
*paikkakunnaltaan
- Anonyymi
Mikset sanonut suoraan? Odotan vastausta silti...
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*paikkakunnaltaan
Tietääkö vaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö vaimo
Niiii 😂😂😂 vaimo siellä ihmettelee haavi auki yksin kotona. Eikä heitä hävetä.
- Anonyymi
Ota se nuorempi. Ei oo niin tylsä.
- Anonyymi
Repesin 😂 ja ei niin vaan oteta, mut hauskasti osu
- Anonyymi
Paremmin me kyl toimeen tullaan, jos ollaan tarkkana. 😄 Hitto tätä palstaa. Hauskoja, mut sattumia vaan.
- Anonyymi
En oo kiinnostunut kun on hämärää touhua.
- Anonyymi
Näinkö olet taas palstaäijän eri aloituksesta, kuten tästäkin päätellyt ja yrität jodlata viimeisen sanan tyhjälle seinälle karjuen? Omituinen terapiamuoto sinulla
- Anonyymi
Mikä on noin hämärää? 😄 En kyllä ihan ymmärrä. Tällä ukolla ei ois varaa sanoa mitään koska on ajanut mut nyt taloudelliseen ahdinkoon.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919