Olen aika väsynyt tähän tilanteeseen ja mukava ollut saada etäisyyttä tähän. Kaikki pyörinyt liikaa hänen ympärillään. Se on ohjannut koko tätä elämääni liikaa.
Halu ollut pudottaa ikävää seuraa myös pois kyydistä ja jonkinlainen sisäinen tarve saada uusia ystäviä joilla samoja hyviä arvoja ja kiinnostuksen kohteita mitä mulla. (sekä aikaa niille.)
En nyt tässä ole väen vängällä hakemassa ketään. Vaikka minulla on tyydyttämättömiä tarpeita hur mycke.
Menin vaan rakastumaan ja se on sattunut ❤️🩹❤️🩹 mutta se on myös kasvattanut ja opettanut kuten hänkin. Hänellä on suuri tärkeä rooli mun elämässä eikä sitä tunnesidettä voi kukaan katkaista. Vaikka ottaisin etäisyyttä, ei mikään silti häviä. Voi tehdä jopa hyvää kaikelle.
Ei tätä ole voinut ennakoida eikä selittää.
Sanoisin hänelle:
Olen aina täällä sinua varten, haluat sitten mitä tahansa, pyytäisit kiltti... Ja kertoisit mitä meistä odotat ja haluat, voisin tulla vastaan ja ymmärtää.
Nautinnollista viikonloppua, toivon. 🌻❤️
Jätän oven raolleen
56
552
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei ole palstalla ilkeilijä. 😟Olisi kauheaa, jos pitäisi pilkkanaan ja haukkuisi.
/aloittaja- Anonyymi
En ole "taso-ajattelija." On vain rakkaus. On vain vetovoima. Ne vaan on, luonnollisesti olemassa.
Tai sitten niitä ei ole.
Usein sen vaan tietää, jos sitä on ilmassa koska se on ihan supervoimakas pyörre. - Anonyymi
Nämä sinun teennäiset esitykset yrittää kai olla jonkun sortimentin kiusaamista, aloittajaäijä. Ikäänkuin haluaisit tämän menevän ihan kenen tahansa ihon alle tässä palstaorientoituneessa pikku todellisuudessasi, jota jotkut myötäelää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun teennäiset esitykset yrittää kai olla jonkun sortimentin kiusaamista, aloittajaäijä. Ikäänkuin haluaisit tämän menevän ihan kenen tahansa ihon alle tässä palstaorientoituneessa pikku todellisuudessasi, jota jotkut myötäelää
😟😟😟 Loukkaat pahasti.
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😟😟😟 Loukkaat pahasti.
/aloittajaCry me a river, gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cry me a river, gubbe
Oot pelkkä narsku trolli.
- Anonyymi
Ja mä olen nyt jättänyt hänelle merkkejä täällä sekä irl. Hyvin selkeät tunnisteet kyllä pitäs olla. Kellekään muille en ole laittanut samoja merkkejä.
Että, jos hän on täällä, hän tunnistaa.
T. 🌻❤️- Anonyymi
Hyvä että jotkut tekee edes näin!
- Anonyymi
Tarvitsen vain selkeitä vastauksia. Ehkei sellaisia vielä ole kehittynyt, kun tilanne on yksi suuri möykky kaikkea. Ristiriitojen vuori.
Jos torjunta tehdään se pitää tehdä selkeästi ja mikäli on aidosti jotain kiinnostusta lihalliseen tai syvempään, kyllä siitäkin täytyy saada selkeä vastaus.
Roikottaminen on ikävää sille joka tykkää. Hän tietää, että olen häneen ihan lääpällään. Ihan oikeasti! En usko, että hän on niin itseään täynnä että nauttisi ihailusta tuolla tavalla toisen kustannuksella. Ei hän ole sellainen!
Täytyy antaa toisen mennä eteenpäin, mutta ei se meillä olisi kaiken loppu. Asiat jatkuisivat kevyemmin mielin...
Jos hän on vailla fyysistä nautintoa, voisin kyllä jakaa sen. Jos ei, en tiedä mistä kysymys.
Itse olen kivuliaasti sitä vailla.
/aloittaja 🌻- Anonyymi
Ja sen päälle, taisin rakastua oikeasti. 💔❤️🩹🌻🥀
- Anonyymi
” Jos hän on vailla fyysistä nautintoa, voisin kyllä jakaa sen. Jos ei, en tiedä mistä kysymys.
Itse olen kivuliaasti sitä vailla.” Eli ainakin tässä suhteessa olet ns normijäbä. -TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jos hän on vailla fyysistä nautintoa, voisin kyllä jakaa sen. Jos ei, en tiedä mistä kysymys.
Itse olen kivuliaasti sitä vailla.” Eli ainakin tässä suhteessa olet ns normijäbä. -TTOlen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Niin varmaan juu, mutta pakkomielteisille tämä merkitsee varmaan jotain tiettyä yksilöä. TT
- Anonyymi
Juu, mutta niistä sinä naisia esittävä et selvästi tiiä mitähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan juu, mutta pakkomielteisille tämä merkitsee varmaan jotain tiettyä yksilöä. TT
Oo sää tietotoimisto hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen kivuliaasti sitä vailla.” Eli ainakin tässä suhteessa olet ns normijäbä. -TTOlen vähän varovainen, halusitko siis etäisyyttä? onko se nyt parempi sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vähän varovainen, halusitko siis etäisyyttä? onko se nyt parempi sinulle?
No ei, mutta jos mitään ei ole tapahtumassa niin sitten kyllä!
Eli nyt vauhtia. Olen kärsinyt jo kuukausia. Halua eroon mun tunteista, jos toinen ei ikinä halua lähentyä.
Pitää tapahtua jotain selkeää.
/ap 🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, mutta jos mitään ei ole tapahtumassa niin sitten kyllä!
Eli nyt vauhtia. Olen kärsinyt jo kuukausia. Halua eroon mun tunteista, jos toinen ei ikinä halua lähentyä.
Pitää tapahtua jotain selkeää.
/ap 🌻Eli pitää ainakin tietää varmaksi mitä toinen tuntee, vaikka vielä ei konkreettisesti tapahtuisi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pitää ainakin tietää varmaksi mitä toinen tuntee, vaikka vielä ei konkreettisesti tapahtuisi mitään.
Ei me naisetkaan hei sen enempää osata lukea ajatuksia. Vaikka vihjeitä tulis niin ne voi sekoittua niin moneen... Ja niistä voi saada vikatulkintaa aikaan. Et mitä tää nyt, leikkiikö se nyt..
Menee ylimietinnäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me naisetkaan hei sen enempää osata lukea ajatuksia. Vaikka vihjeitä tulis niin ne voi sekoittua niin moneen... Ja niistä voi saada vikatulkintaa aikaan. Et mitä tää nyt, leikkiikö se nyt..
Menee ylimietinnäksi.Miehet ei aina ymmärrä naisten tunteita samalla herkkyydellä vaikka olisivat itsekin herkkiä.
Kyllä se voi satuttaa että tuntee kovasti ja se on äärimmäisen kuluttavaa ja raskasta elää limbossa. Ihminen tarvitsee päätöksen ja tietoa asioihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei aina ymmärrä naisten tunteita samalla herkkyydellä vaikka olisivat itsekin herkkiä.
Kyllä se voi satuttaa että tuntee kovasti ja se on äärimmäisen kuluttavaa ja raskasta elää limbossa. Ihminen tarvitsee päätöksen ja tietoa asioihin.Se on JA se vie keskittymisen.... 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei aina ymmärrä naisten tunteita samalla herkkyydellä vaikka olisivat itsekin herkkiä.
Kyllä se voi satuttaa että tuntee kovasti ja se on äärimmäisen kuluttavaa ja raskasta elää limbossa. Ihminen tarvitsee päätöksen ja tietoa asioihin.Ei meidän tarvitse ajatella hänen kanssaan, et tiemme eroavat jos nyt mitään ei tapahdu meidän välillämme.
Mun olis vaan helpompaa hengittää. 😟🌻❤️
Kaikesta tulisi rennompaa, jos tietäisi mitä toinen oikeasti ajattelee ja mitä haluaa minusta.
En ole saanut vastauksia.
- Anonyymi
Olen myös miettinyt miksi ihmiset eivät voi torjua suoraan, jos eivät viehäty tai sitten yrittävät ujona vihjailla ja se voi mennä solmuun entisestään. Ehkä se itsevarma ilmaisu toimisi paremmin.
Mä joskus avauduin toiselle niin paljon, että olisin ihmetellyt ellei hän uskalla tehdä samaa!! Silloin avaa herkimmätkin kanavat auki toiselle. On luotettava ja otettava riski.
Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. Jos kiinnostaa niin kiinnostaa. Annoin kaikkeni häneen ja se oli kamalaa, kun se olikin yksipuolista. Olisi nyt päästänyt pälkähästä.
Sivusta- Anonyymi
Kyllä, koska rakastunut ihminen näkee mitä haluaa. Pitää olla suora, jos toinen on herkkä, tunteellinen ja ihan ihastunut. Ei se tahallaan asioiden "näyttäminen" auta edes älykkäitä, koska älykäs/viisas rakastunut haluaa ajatella asian monesta näkökulmasta ja haluaa uskoa.. Sit kun sitä tilannetta pitkittää niin se hajottaa mieltä.
- Anonyymi
En haluaisi uskoa hänen olevan narsistikaan.
/🌻❤️
- Anonyymi
Olisitko voinut puhua kaivatun kanssa. No, kaunis viesti joka tapauksessa.
- Anonyymi
Olen yrittänyt, mutta meidän aikamme on rajallista. Eilenkin näin hänet yksin aamulla ja kävelin kohti autoaan, mulla olis ollut aikaa, mutta iski pelko ja käännyin kannoillani pois. Sitten jo lähdinkin.
Haluan puhua, mutta pelkään hirveästi. Pelkään, että olen jo nyt menettänyt kasvoni. Hän kuitenkin on eri mieltä. On sen sanonut suoraan kyllä. ❤️❤️🩹 Hän välittää, sen tiedän.
Hän ei vain tiedä mun tunteiden vahvuutta.
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt, mutta meidän aikamme on rajallista. Eilenkin näin hänet yksin aamulla ja kävelin kohti autoaan, mulla olis ollut aikaa, mutta iski pelko ja käännyin kannoillani pois. Sitten jo lähdinkin.
Haluan puhua, mutta pelkään hirveästi. Pelkään, että olen jo nyt menettänyt kasvoni. Hän kuitenkin on eri mieltä. On sen sanonut suoraan kyllä. ❤️❤️🩹 Hän välittää, sen tiedän.
Hän ei vain tiedä mun tunteiden vahvuutta.
/🌻Enkä mä pelkää häntä, pelkään tän tunteen suuruutta, koska se on jo nyt mullistanut mun maailman ja elämän.
En ole koskaan ollut näin rakastunut, että sattuu samaan aikaan kun tuntee intohimoa. Kyyneleet valuu silmistä ja samalla keho haluaa häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä pelkää häntä, pelkään tän tunteen suuruutta, koska se on jo nyt mullistanut mun maailman ja elämän.
En ole koskaan ollut näin rakastunut, että sattuu samaan aikaan kun tuntee intohimoa. Kyyneleet valuu silmistä ja samalla keho haluaa häntä.Miehet on tyhmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on tyhmiä.
Tunteet pinnassa vain, ainakin koskien tätä väräjävästi kirjoittelevaa palstasetää eli aapeeta
- Anonyymi
I think this palstasetä’s nonsense is mainly borderline psychotic champ
- Anonyymi
No sulla vissiin meni tunteisiin. Oletko siviilissäkin näin herkkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen on karkeita kirjoittelevan propagandistin osa uliuli nyt minä loukkaannuin. No voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä puhut? Onhan se melko loukkaavaa, että avaat syvimmät tuntos tänne ja saat osakses vaan ilkuntaa ja mieheksiluulemista. Se on teidän sairaalloinen tapa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on tyhmiä.
Miehillä menee monesti ohi niin paljon. Pitäisi vääntää rautalangasta.. Ei ne tahdo uskoa ja tajuta.
- Anonyymi
Hyvä jos kohde tietää, muuten tämä on turhaa ;-))
- Anonyymi
No tietää ainakin tunnisteeni, mutta en tiedä onko hän täällä.. Hän ymmärtäisi, jos olisi täällä.
Tunteeni tietää myös ainakin pääpiirteisesti.
Ja tuo ovi raolleen ei meinannut kirjaimellisesti. Hän kyllä tietää missä asun..
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietää ainakin tunnisteeni, mutta en tiedä onko hän täällä.. Hän ymmärtäisi, jos olisi täällä.
Tunteeni tietää myös ainakin pääpiirteisesti.
Ja tuo ovi raolleen ei meinannut kirjaimellisesti. Hän kyllä tietää missä asun..
/🌻Toivottavasti ei satuta sua enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei satuta sua enää.
Eipä se tahallaan niin teekään. 🌻
- Anonyymi
Kyllä kun Pää pyörii huolet on pois. Hyvä rauhallinen olo valtaa keho. Mieli tyyntyy...
- Anonyymi
Juu täytyy vetää sit kännit ja suistua
- Anonyymi
Ajatukset pride kulkueissa ja tilanne rauhallinen.
- Anonyymi
Olkoon. Ihan vapaasti.
- Anonyymi
Etäisyys auttaa ja lisää tulossa.
- Anonyymi
Miks teet näin? Suora puhe auttaa, muu lievittää pahinta vaan!
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks teet näin? Suora puhe auttaa, muu lievittää pahinta vaan!
/🌻KYLLÄ,. SUORAA PUHETTA, EI MUUTA.
- Anonyymi
Asutteko lähekkäin?
- Anonyymi
Ei asuta lähekkäin. Sama maakunta kuitenkin.
- Anonyymi
Ok sepäs.kummaa
- Anonyymi
Mitä kummaa siinä on nyt sitten?
- Anonyymi
Okei mää tiiän, että olen ristiriitanen nainen nyt. Mutta etäisyys välillä joka tulee pakostakin ilman suunnittelu tekee ihan hyvää. Kuitenkin kehoon ja mieleen tulee joka kohtaamisesta pyörremyrsky. Herkkiä ollaan, minä eritoten melkomoinen vuoristorata..
Minä silti jaksan odottaa. Haluaisin vain vaikka lappusen, kirjeen tai sitten suukon poskelle merkiksi, että hän tuntee samoin. 🌻
Sitten olis syvä rauha verrattuna nykyiseen tuskaani.- Anonyymi
Tai sitten, että sanoisi sanoilla tai kirjaimilla SUORAAN EI.
🌻❤️😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten, että sanoisi sanoilla tai kirjaimilla SUORAAN EI.
🌻❤️😂Se on sitten kyllä. 😇 Jos tuota jo jatkunut... Pakko olla selvää.
- Anonyymi
Joko sitä p¤noseuraa on mökkiin tullut...
- Anonyymi
Annapa olla. Kelpaisi vaan yksi, koska en harrasta seksulia ilman syvempiä tunteita. Vain yksi pikkuriikkisen vanhempi kiinnostaa.
- Anonyymi
Mitä se kelleen kuuluu Pääasia jos tykkää antaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929