Onks tyyppei ketä tykkää naida just sillon kun naisella on menkat?
Menkkanaiminen
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaisin että varmin hetki saada nainen raskaaksi jos uskallat kehtaat saat ilman kortsua panna
- Anonyymi
Veikkasit 101% väärin.
- Anonyymi
Sorry nainen (en tarkoita loukata sua) mutta olen joskus miettinyt että miltä tuntuisi maistaa, siis laittaa kieli merkkaan? Niinkuin kerroin niin en tarkoita loukata millään lailla
- Anonyymi
Tuntui ihan kivalta, vaimon pimppa oli pehmeämmän tuntuinen! Suosittelen, ei kannata jättää väliin.
- Anonyymi
Pehmeämpi on, ja siksi tavallisesta hellemmin on syytä rynkyttää. Ja kun nainen n 10+ tai vielä 20+ niin maistuukin aika hyvältä, siis jännältä, ei ollenkaan pahalta.
- Anonyymi
Mulle on ihan sama onko menkat tai ei, nuolen ja panen jos nainen haluaa.
- Anonyymi
Mukavaa se on naida menkkaista pillua, pitää suojata vain sänky/muu, kun joskus voi vähän ruiskua tai vakua verta ja spermaa. Nainen on yleensä kiimaisimmillaan tällöin, jos on pääsyt yli henkisesti menkoistaan
- Anonyymi
Mä ainakin panisin ja nuolisin naista jota oikein rakastaisin... Sellainen löytyy yks maailmasta, harmi ku ei oo viel näyttäytynyt mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia105835- 53673
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39667YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä45663- 53647
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025635Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69611Kävin nainen verotoimistossa katsomassa sinun tulot ja verot
Näyttää siltä että hyvin pärjättäisiin yhdessä vaikka en kuluttaisi itseäni työnteolla?54609