Onks tyyppei ketä tykkää naida just sillon kun naisella on menkat?
Menkkanaiminen
13
708
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaisin että varmin hetki saada nainen raskaaksi jos uskallat kehtaat saat ilman kortsua panna
- Anonyymi
Veikkasit 101% väärin.
- Anonyymi00011
Eiköhän tuo aika ole naisella muussa kohdin kiertoa. Itse olen kokenut, että naisen huomion saa ovulaation aikana. Tein tästä kysymyksen s24 suhteet/miten nainen isketään, ja sain muutaman kommentin naisilta että nainen on herkillä.
Olen kysynyt joskus myös tuota vuodon aikaan naintia, ja yksi nainen sanoi suoraan, että odottaa pari päivää pahimman ajan. Toinen vähän kaukaisempi ”tuttu” taas kertoi pahimman kiiman aikana olevan muita asioita pilluyhdynnän sijaan.
- Anonyymi
Sorry nainen (en tarkoita loukata sua) mutta olen joskus miettinyt että miltä tuntuisi maistaa, siis laittaa kieli merkkaan? Niinkuin kerroin niin en tarkoita loukata millään lailla
- Anonyymi
Tuntui ihan kivalta, vaimon pimppa oli pehmeämmän tuntuinen! Suosittelen, ei kannata jättää väliin.
- Anonyymi
Pehmeämpi on, ja siksi tavallisesta hellemmin on syytä rynkyttää. Ja kun nainen n 10+ tai vielä 20+ niin maistuukin aika hyvältä, siis jännältä, ei ollenkaan pahalta.
- Anonyymi
Mulle on ihan sama onko menkat tai ei, nuolen ja panen jos nainen haluaa.
- Anonyymi
Mukavaa se on naida menkkaista pillua, pitää suojata vain sänky/muu, kun joskus voi vähän ruiskua tai vakua verta ja spermaa. Nainen on yleensä kiimaisimmillaan tällöin, jos on pääsyt yli henkisesti menkoistaan
- Anonyymi
Mä ainakin panisin ja nuolisin naista jota oikein rakastaisin... Sellainen löytyy yks maailmasta, harmi ku ei oo viel näyttäytynyt mulle
- Anonyymi
Mulla ainakin kiima nousee korviin saakka kun on menkat, varsinkin alkamassa niin panettaa koko ajan! Olis taas hillopäivät edessä oletettavasti alkaa huomenna.
- Anonyymi00012
jarip1964 kirjoitti:
Voisin maistaa...
Ui, alkais menkat jossain 20pvn hujakoilla.
- Anonyymi00016
Ei mulla haittaa jos vähän tulee verta siinä alku tai loppuvaiheessa, mutta se kaikista pahin hetki ei oikein maistu. Nain mielummin silloin perseeseen tai suuhun, paljon siistimpää. Sitten kun kääntyy loppupuolelle, maistuu taas. Ei pikkuisdn verta haittaa. Toki voi laittaa pyyhettä alle ja on laitettukin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875