valmiina Venäjän sotaa varten? Wuhuu!
Onx porukka
16
198
Vastaukset
- Anonyymi
ei sotilaita, vaan rakkautta ilman rajoja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voihan sitä rekvisiittaa pitää yllään, karvalakit päähän, maistuuko paremmalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ota koko kööri mukaan, luölot onbko kovina, nyt rakastetaan, ja ne ämmät hakattavaksi, maistavat rakkautta, ja muista tarrat ja muut 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Mites se Iran
- Anonyymi
onko se Hannah valmiina, tehdään kiusaa ja porukalla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Juhuu… kyllä olen. Vuodan kaikki tärkeät tiedot Putinille. Suomi täytyy putsata nopeasti ja liittää Venäjään. Kaikki mamut, sateenkaarityypit, epärehelliset virkamiehet lähtisivät ensimmäisenä teuraaksi.
- Anonyymi
tämähän on koulu, me koulutetaan tavoille ämmät ja äijät, oppia ikä kaikki 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂tuntuuko että jotain oot oppinut 😂😂😂😂😂😚ja jaetaan iloa ja kyllä Le vielä kuvataan 😚😂
- Anonyymi
Naapuri nyt vähän hädissään kun Natolla ilmaherruus.
- Anonyymi
me lähdetään Venetsiaan.
- Anonyymi
Olen valmis kuolemaan en sotimaan.
- Anonyymi
Onkos porukka valmis putlerin kybertrolleihin.
Kyllä olemme AP älä murehdi siitä! - Anonyymi
Onko sota tulossa?
Minun on kyllä pakko alkaa maanantaina niitä KUNNIOITA hakemaan velkojen kautta, koska meillä on sentään edellisenkin sodan VELAT JO SAATAVINA.- Anonyymi
Pakko vielä lisätä, että sentään on vielä mies jonka kanssa ollaan sentään jouduttu SYRJITYIKSI, koska toiset eivät ole hyväksyneet sitä MEKIN OSATAAN RAKASTAA 💕
KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT OLE EDES SUOSITUNEET NÄYTTÄMÄÄN ESIMERKKIÄ VAAN IHAN ITSE ON PITÄNYT OPETELLA RAKASTAMAAN UUDELLA JA KUNNIALLISELLA TAVALLA. - Anonyymi
Minä en oikein haluaisi puolustaa mulkkuja tehtaitten johtajia ja tehdä aseteollisuudenkin johtajista miljonäärejä. Psykiatrejakaan en haluaisi puolustaa he kun eivät näe sotimisessa mielenterveysongelmaa päinvastoin kieli poskella odottavat uusia asiakkaita joita voi sitten eläkepäiviin saakka esittää parantavansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en oikein haluaisi puolustaa mulkkuja tehtaitten johtajia ja tehdä aseteollisuudenkin johtajista miljonäärejä. Psykiatrejakaan en haluaisi puolustaa he kun eivät näe sotimisessa mielenterveysongelmaa päinvastoin kieli poskella odottavat uusia asiakkaita joita voi sitten eläkepäiviin saakka esittää parantavansa.
Psykiatritkin kuuluvat siihen porukkaan joita ei rintamalla nähdä mutta heitä puolustetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi minä olen sentään YRITTÄJÄNÄ LOUKANNUT KUNNIOITA.
MIEHENI ON SENTÄÄN MIES JOKA VARMAAN KUSEE HUNAJAA JA TANSSII BALETTIA SYDÄMEN KUVAT SILMISSÄ SEKÄ SANOO " MINUN VAIMO"
JOS PITÄÄ KÄRÄJILLE MENNÄ NIIN MIEHENI JOUTUU TULEMAAN PAIKALLE, KOSKA HÄN ON TUO ONNETON MIES JOKA TAPASI NAISEN JA AINA JOKU ON ONNISTUNUT LOUKKAAMAAN MEIDÄN KUNNIOITA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi minä olen sentään YRITTÄJÄNÄ LOUKANNUT KUNNIOITA.
MIEHENI ON SENTÄÄN MIES JOKA VARMAAN KUSEE HUNAJAA JA TANSSII BALETTIA SYDÄMEN KUVAT SILMISSÄ SEKÄ SANOO " MINUN VAIMO"
JOS PITÄÄ KÄRÄJILLE MENNÄ NIIN MIEHENI JOUTUU TULEMAAN PAIKALLE, KOSKA HÄN ON TUO ONNETON MIES JOKA TAPASI NAISEN JA AINA JOKU ON ONNISTUNUT LOUKKAAMAAN MEIDÄN KUNNIOITA.Kyllä joku on niin rakkautta täynnä ja melkein voin kuulla, kun eräs myhäilee tyytyväisenä " minun rakas vaimoni"
En yhtään epäile, etteikö hän ilmestyis HERRA JEESUKSENA tuohon pihalle pyörimään, kun minä olen jotain tekemässä.
Minun piti mennä tänään laittamaan perunat maahan, mutta alko satamaan vettä.
Minä sanoin viime kesänä, että: Minä voisin aloittaa UUDEN HIENON JOULU PERINTEEN. MEILLÄ SYÖDÄÄN JOULUNA MINUN IHAN ISTUTTAMIA JA KASVATTAMIA PERUNOITA.
OLEN SENTÄÄN TSAARIN DIPLOMAATTI SUKUJA JA SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA JOTEN MEILLÄ SYÖDÄÄN SENTÄÄN ARVO PERUNOITA.
- Anonyymi
Mene etulinjaan kun vouhotat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1002080Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891886Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3361719Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041565Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht961337- 311237
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤661064- 511047
- 581038