Onx porukka

Anonyymi-ap

valmiina Venäjän sotaa varten? Wuhuu!

16

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei sotilaita, vaan rakkautta ilman rajoja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voihan sitä rekvisiittaa pitää yllään, karvalakit päähän, maistuuko paremmalle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ota koko kööri mukaan, luölot onbko kovina, nyt rakastetaan, ja ne ämmät hakattavaksi, maistavat rakkautta, ja muista tarrat ja muut 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Mites se Iran

• Anonyymi

onko se Hannah valmiina, tehdään kiusaa ja porukalla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Juhuu… kyllä olen. Vuodan kaikki tärkeät tiedot Putinille. Suomi täytyy putsata nopeasti ja liittää Venäjään. Kaikki mamut, sateenkaarityypit, epärehelliset virkamiehet lähtisivät ensimmäisenä teuraaksi.

• Anonyymi

tämähän on koulu, me koulutetaan tavoille ämmät ja äijät, oppia ikä kaikki 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂tuntuuko että jotain oot oppinut 😂😂😂😂😂😚ja jaetaan iloa ja kyllä Le vielä kuvataan 😚😂

• Anonyymi

Naapuri nyt vähän hädissään kun Natolla ilmaherruus.

• Anonyymi

me lähdetään Venetsiaan.

• Anonyymi

Olen valmis kuolemaan en sotimaan.

• Anonyymi

Onkos porukka valmis putlerin kybertrolleihin.
      Kyllä olemme AP älä murehdi siitä!

• Anonyymi

Onko sota tulossa?
      Minun on kyllä pakko alkaa maanantaina niitä KUNNIOITA hakemaan velkojen kautta, koska meillä on sentään edellisenkin sodan VELAT JO SAATAVINA.

• Anonyymi

Pakko vielä lisätä, että sentään on vielä mies jonka kanssa ollaan sentään jouduttu SYRJITYIKSI, koska toiset eivät ole hyväksyneet sitä MEKIN OSATAAN RAKASTAA 💕
        KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT OLE EDES SUOSITUNEET NÄYTTÄMÄÄN ESIMERKKIÄ VAAN IHAN ITSE ON PITÄNYT OPETELLA RAKASTAMAAN UUDELLA JA KUNNIALLISELLA TAVALLA.

• Anonyymi

Minä en oikein haluaisi puolustaa mulkkuja tehtaitten johtajia ja tehdä aseteollisuudenkin johtajista miljonäärejä. Psykiatrejakaan en haluaisi puolustaa he kun eivät näe sotimisessa mielenterveysongelmaa päinvastoin kieli poskella odottavat uusia asiakkaita joita voi sitten eläkepäiviin saakka esittää parantavansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en oikein haluaisi puolustaa mulkkuja tehtaitten johtajia ja tehdä aseteollisuudenkin johtajista miljonäärejä. Psykiatrejakaan en haluaisi puolustaa he kun eivät näe sotimisessa mielenterveysongelmaa päinvastoin kieli poskella odottavat uusia asiakkaita joita voi sitten eläkepäiviin saakka esittää parantavansa.

Psykiatritkin kuuluvat siihen porukkaan joita ei rintamalla nähdä mutta heitä puolustetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi minä olen sentään YRITTÄJÄNÄ LOUKANNUT KUNNIOITA.
        MIEHENI ON SENTÄÄN MIES JOKA VARMAAN KUSEE HUNAJAA JA TANSSII BALETTIA SYDÄMEN KUVAT SILMISSÄ SEKÄ SANOO " MINUN VAIMO"
        JOS PITÄÄ KÄRÄJILLE MENNÄ NIIN MIEHENI JOUTUU TULEMAAN PAIKALLE, KOSKA HÄN ON TUO ONNETON MIES JOKA TAPASI NAISEN JA AINA JOKU ON ONNISTUNUT LOUKKAAMAAN MEIDÄN KUNNIOITA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi minä olen sentään YRITTÄJÄNÄ LOUKANNUT KUNNIOITA.
        MIEHENI ON SENTÄÄN MIES JOKA VARMAAN KUSEE HUNAJAA JA TANSSII BALETTIA SYDÄMEN KUVAT SILMISSÄ SEKÄ SANOO " MINUN VAIMO"
        JOS PITÄÄ KÄRÄJILLE MENNÄ NIIN MIEHENI JOUTUU TULEMAAN PAIKALLE, KOSKA HÄN ON TUO ONNETON MIES JOKA TAPASI NAISEN JA AINA JOKU ON ONNISTUNUT LOUKKAAMAAN MEIDÄN KUNNIOITA.

Kyllä joku on niin rakkautta täynnä ja melkein voin kuulla, kun eräs myhäilee tyytyväisenä " minun rakas vaimoni"
        En yhtään epäile, etteikö hän ilmestyis HERRA JEESUKSENA tuohon pihalle pyörimään, kun minä olen jotain tekemässä.
        Minun piti mennä tänään laittamaan perunat maahan, mutta alko satamaan vettä.
        Minä sanoin viime kesänä, että: Minä voisin aloittaa UUDEN HIENON JOULU PERINTEEN. MEILLÄ SYÖDÄÄN JOULUNA MINUN IHAN ISTUTTAMIA JA KASVATTAMIA PERUNOITA.
        OLEN SENTÄÄN TSAARIN DIPLOMAATTI SUKUJA JA SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA JOTEN MEILLÄ SYÖDÄÄN SENTÄÄN ARVO PERUNOITA.

• Anonyymi

Mene etulinjaan kun vouhotat

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      100
      2080
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      289
      1886
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      336
      1719
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1565
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      96
      1337
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1237
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1113
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      66
      1064
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1038
    Aihe