Daewoodien arvo on laskenut. Saako niihin mistään varaosia.
Daevood
7
2128
Vastaukset
- vinkki.
Kysypä kauppiaaltasi.
- Nubira
Hätä ei ole tämän näköinen - Chevroletin osat käy DaaDaaDaadaDaadaaewoohon.
- nykyään.
Hinta alenee käytettynä kuten muillakin merkeillä. Käy vaikka itse toteamassa. Itse en omaani tule myymään 5-6 vuoteen. Pelaa ilman murheita!!! Laatu on hyvä.
- Aikuinen
Ei voi muuta kuin nauraa..heh.."chevrolet on sen nimi nykyään"
- meikä
Aikuinen kirjoitti:
Onhan BMW:kin entinen itäauto nimeltään EMW.. tehtaat kun oli aikoinaan itäsaksan puolella..että silleen..
- meikä
Aikuinen kirjoitti:
tai ainakin itätuote.. teki mm.. moottoripyöriä nimeltään EMW...
- Mauri11
onko tuolaisella vielä arvoa jotakin vai onko romukaupiaan tarjoama tonni hinta kaikki mitä siitä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522544417Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään903353Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242536Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871419Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 401290
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798