Tästä riemurasiasta ollaan montaa eri mieltä. Onko se hyvä? Onko se huono? Entäs Jenkemi. Tuoksuuko se sinun nenääsi vai haiseeko se? Kommentteja. Mietteitä.
Keskustellaan Daciasta
10
303
Vastaukset
- Anonyymi
- Täytyy sanoa, ettö Dacia on Euroopan eniten myyty auto, niin kyllä sen täytyy olla Hyvä-Auto, sillä ei sitä muuten ostettaisi .
-mutta Euroopan osana - Suomi ja Suomalaiset Ei jostaki syystä luota Dacian - Anonyymi
Taas sama aloittaja asialla, mutta ei vaikuta mitenkään meihin tyytyväisiin Dacialla ajaviin.
- Anonyymi
Makustellaan Daciasta. Miltä meno maistuu Dacialla. Löytyykö ruutia moottorista. Ovatko renkaat mustat ja melkein pyöreät. Ovat aidot kiinarenkaat. Löytyykö Rombatti autosta.
- Anonyymi
Kiinanrenkaat eivät suinkaan ole pyöreät. Kantikkaista renkaista johtuva jytinä on musiikkia dacistin korville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinanrenkaat eivät suinkaan ole pyöreät. Kantikkaista renkaista johtuva jytinä on musiikkia dacistin korville.
Kiinanrenkaat eivät suinkaan ole pyöreät............Täytyy vain sanoa että on se pirun kumma että tuollaista jorinaa ei ennen ollut vaikka ajettiin melkein neliskanttisilla pinnoitetuilla ja ja kädet huiskui kuin viimeistä päivää ja raidetangonpäitä vaihdettiin joka katastukseen. Nyt kun sitten saatiin renkaita Kiinasta jotka ovatkin vielä pyöreitäkin niin jorinat alkoi . Kiinassa osataan rengas tehdä peräti pyöreäksi, Eurooppalaiset pinnoittajat eivät edes sitä hallinneet
- Anonyymi
Makustellaan Daciasta. Miltä meno maistuu Dacialla. Löytyykö ruutia moottorista. Ovatko renkaat mustat ja melkein pyöreät. Ovat aidot kiinarenkaat............... Minä tässä taannoin luin Internetissä että VAG johon sisältyy myös Audi niin kovissa rahavaikeuksissa että niitten moottorit ruvetaan valamaan säästösyistä Venäläisten Ukrainaan jääneitten panssarivaunujen jätemetallista. Tuo oli myös yllätys että ei ole enää entiset rengas standartit, uutena jo Audeissa ja Vageneissa on ensiasennusrenkaina Slovakiassa tehdyt pinnoitetut renkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makustellaan Daciasta. Miltä meno maistuu Dacialla. Löytyykö ruutia moottorista. Ovatko renkaat mustat ja melkein pyöreät. Ovat aidot kiinarenkaat............... Minä tässä taannoin luin Internetissä että VAG johon sisältyy myös Audi niin kovissa rahavaikeuksissa että niitten moottorit ruvetaan valamaan säästösyistä Venäläisten Ukrainaan jääneitten panssarivaunujen jätemetallista. Tuo oli myös yllätys että ei ole enää entiset rengas standartit, uutena jo Audeissa ja Vageneissa on ensiasennusrenkaina Slovakiassa tehdyt pinnoitetut renkaat
No se varmaan se kahvitarjoilukin loppuu Saksalais autojejn merkkimyymälöistä, sekin korvataan ehkä Lidlin karkeilla
- Anonyymi
Makustellaan. Makustellaan….
- Anonyymi
Makustellaan sanoi koirakin kun *uniaan nuoli
- Anonyymi
Dacia on kuin hyvä viini. Paranee vanhetessaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3423491Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192308Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151910Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141615Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361424Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2741392- 171284
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631086Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010