Mistä treffeistä kaivattusi pitäisi eniten?

Anonyymi-ap

A) leffa ilta
B) baarikierros
C) peli ilta esim pleikkari

40

419

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leffa-ilta

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Luultavasti menee baarikierrokselle eikä ehdi treffeille. Hyvät yöt.

• Anonyymi

Ei mene! Hyvää yötä 🤗

• Anonyymi

Omin tän.
        Mieheltä

• Anonyymi

Ei hän käy reffeillä kun hän on suhteessa.

• Anonyymi

Niin olen.

Tummahiuksiselta mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen.

Tummahiuksiselta mieheltä

Pyydän jatkossa ettet hankkiudu edes lähelle missään, joten pidä etäisyyttä riittävästi jos jossain osuu samalle kohdalle tai paikkaan.

• Anonyymi

leffa ilta ihan tehottomasti

• Anonyymi

Jep👍

• Anonyymi

Hän ei ole baarikärpänen, joten joko katsotaan elokuva tai sitten pelaillaan jotain peliä yhdessä, on minun arvaukseni.

• Anonyymi

Leffa

• Anonyymi

Juttelisimme naisen kanssa elämästä ja asioista. Ei kiinnitettäisi huomiota leffoihin, juomiseen tai peleihin vaan toisiimme.

• Anonyymi

Tutkisin sun napaa.

• Anonyymi

Nää on jotenkin ällöjä kirjoituksia. Taidat olla peräkammarin poika. 🙆🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on jotenkin ällöjä kirjoituksia. Taidat olla peräkammarin poika. 🙆🏻‍♂️

Miksi se on ällöä, että on kiinnostunut toisen pään sisäisestä maailmasta?

• Anonyymi

Hyvä idea

• Anonyymi

Riippuu päivästä, a tai c. Yleensä todennäköisemmin c.

• Anonyymi

En kyllä pitäis itse noista minään treffeinä. Mut leffailta varmaan 🤔

• Anonyymi

Mikä vika noissa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vika noissa on?

Pleikkarin pelaaminen en halua katsoa vieressä kuin toinen pelaa. Baarikierros en halua katsoa vieressä kännissiä ihmisiä. Lisäksi inhoan baareja. Leffailta on perus illan viettoa.

• Anonyymi

Noista vaihtoehdoista A.. Mikä tosin menisi siihen että olisin jo alkutekstien aikaan nypläämässä nivusta. 🫠

• Anonyymi

Mun luo saa tulla seksikkäät naikkoset niin voidaan pelata erilaisia pelejä

• Anonyymi

Olen kiinnostunut peli-illasta vain hänen kanssaan, en jonkun random miehen.

• Anonyymi

Varmaan tuo leffailta. Sen leffan voisi kyllä jättää pois.

• Anonyymi

C) Minä pelaan pleikkarilla ja nainen pelaa maailman pienintä ”peliä” siinä samalla. Hawktuah! 🍆✊💦

• Anonyymi

Tuossa ei kysytty sun toivetta vaan sen naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ei kysytty sun toivetta vaan sen naisen.

On siinä naisen hartain toive myös.

• Anonyymi

Itse en viihtyisi missään noista, todella huonoja ehdotuksia treffipaikaksi!

• Anonyymi

Jaa eipä kiinnosta en harrasta treffejä en ol huoman et siittä ois sittä teatteriesityksestä ollu muuhun hyötyä kun pillun saantiin korkeintaan mu kellä on tavotteena mikäkin

• Anonyymi

Muuten ehkä leffailta, mutta se mies varmaan nukahtaisi kesken kaiken...

• Anonyymi

Leffa noista jänestä ja minusta, mut tosi huonot vaihtoehdot. Leffaa katsoessa ei voi puhua. Toki voi sit vaan mennä kainaloon. Mut ekoiksi treffeiksi kaikki tosi huonoja vaihtoehtoja. Eikä nuo b ja c vaihtoehdot kiinnosta mua ikinä, ei treffeinä eikä muutenkaan. Parempia vaihtoehtoja: kahvila, ravintola, museo, joku urheilujuttu tai ulkoilu. Kävely jossain kivassa paikassa olisi ehkä paras.

• Anonyymi

Minä en taas ymmärrä noita urheilu- tai ulkoilujuttuja. Ei missään tapauksessa treffeille kumpaankaan.

• Anonyymi

Mieluummin vaan juteltais miehen kanssa.
      Itse ainakin tykkään keskustelusta enkä mistään kaljan lipittämisestä jossain räkälässä.
      Pelaaminenkin kuulostaa aika lapselliselta touhulta, mutta riippuu tietenkin minkä ikäisistä on kyse.

• Anonyymi

En nyt ehdi. Usko jo!!!

• Anonyymi

🫩

• Anonyymi

Kiitos 🥺

• Anonyymi

Vihtavuoren isäntä ihan varmasti tykkää vaihtoehto C:stä ja hän on keksinyt minulle jotain pientä hauskaa puuhaa niin hän saa pelata rauhassa.

• Anonyymi

Varmaan B ja C yhdessä

• Anonyymi

Näistä vaihtoehdoista leffailta. Kyllin huono leffa pyörimään, niin voitaisiin keskittyä vain toisiimme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe