A) leffa ilta
B) baarikierros
C) peli ilta esim pleikkari
Mistä treffeistä kaivattusi pitäisi eniten?
40
419
Vastaukset
- Anonyymi
Leffa-ilta
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Luultavasti menee baarikierrokselle eikä ehdi treffeille. Hyvät yöt.
- Anonyymi
Ei mene! Hyvää yötä 🤗
- Anonyymi
Omin tän.
Mieheltä
- Anonyymi
Ei hän käy reffeillä kun hän on suhteessa.
- Anonyymi
Niin olen.
Tummahiuksiselta mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen.
Tummahiuksiselta mieheltäPyydän jatkossa ettet hankkiudu edes lähelle missään, joten pidä etäisyyttä riittävästi jos jossain osuu samalle kohdalle tai paikkaan.
- Anonyymi
leffa ilta ihan tehottomasti
- Anonyymi
Jep👍
- Anonyymi
Hän ei ole baarikärpänen, joten joko katsotaan elokuva tai sitten pelaillaan jotain peliä yhdessä, on minun arvaukseni.
- Anonyymi
Leffa
- Anonyymi
Juttelisimme naisen kanssa elämästä ja asioista. Ei kiinnitettäisi huomiota leffoihin, juomiseen tai peleihin vaan toisiimme.
- Anonyymi
Tutkisin sun napaa.
- Anonyymi
Nää on jotenkin ällöjä kirjoituksia. Taidat olla peräkammarin poika. 🙆🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on jotenkin ällöjä kirjoituksia. Taidat olla peräkammarin poika. 🙆🏻♂️
Miksi se on ällöä, että on kiinnostunut toisen pään sisäisestä maailmasta?
- Anonyymi
Hyvä idea
- Anonyymi
Riippuu päivästä, a tai c. Yleensä todennäköisemmin c.
- Anonyymi
En kyllä pitäis itse noista minään treffeinä. Mut leffailta varmaan 🤔
- Anonyymi
Mikä vika noissa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika noissa on?
Pleikkarin pelaaminen en halua katsoa vieressä kuin toinen pelaa. Baarikierros en halua katsoa vieressä kännissiä ihmisiä. Lisäksi inhoan baareja. Leffailta on perus illan viettoa.
- Anonyymi
Noista vaihtoehdoista A.. Mikä tosin menisi siihen että olisin jo alkutekstien aikaan nypläämässä nivusta. 🫠
- Anonyymi
Mun luo saa tulla seksikkäät naikkoset niin voidaan pelata erilaisia pelejä
- Anonyymi
Olen kiinnostunut peli-illasta vain hänen kanssaan, en jonkun random miehen.
- Anonyymi
Varmaan tuo leffailta. Sen leffan voisi kyllä jättää pois.
- Anonyymi
C) Minä pelaan pleikkarilla ja nainen pelaa maailman pienintä ”peliä” siinä samalla. Hawktuah! 🍆✊💦
- Anonyymi
Tuossa ei kysytty sun toivetta vaan sen naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei kysytty sun toivetta vaan sen naisen.
On siinä naisen hartain toive myös.
- Anonyymi
Itse en viihtyisi missään noista, todella huonoja ehdotuksia treffipaikaksi!
- Anonyymi
Jaa eipä kiinnosta en harrasta treffejä en ol huoman et siittä ois sittä teatteriesityksestä ollu muuhun hyötyä kun pillun saantiin korkeintaan mu kellä on tavotteena mikäkin
- Anonyymi
Muuten ehkä leffailta, mutta se mies varmaan nukahtaisi kesken kaiken...
- Anonyymi
Leffa noista jänestä ja minusta, mut tosi huonot vaihtoehdot. Leffaa katsoessa ei voi puhua. Toki voi sit vaan mennä kainaloon. Mut ekoiksi treffeiksi kaikki tosi huonoja vaihtoehtoja. Eikä nuo b ja c vaihtoehdot kiinnosta mua ikinä, ei treffeinä eikä muutenkaan. Parempia vaihtoehtoja: kahvila, ravintola, museo, joku urheilujuttu tai ulkoilu. Kävely jossain kivassa paikassa olisi ehkä paras.
- Anonyymi
Minä en taas ymmärrä noita urheilu- tai ulkoilujuttuja. Ei missään tapauksessa treffeille kumpaankaan.
- Anonyymi
Mieluummin vaan juteltais miehen kanssa.
Itse ainakin tykkään keskustelusta enkä mistään kaljan lipittämisestä jossain räkälässä.
Pelaaminenkin kuulostaa aika lapselliselta touhulta, mutta riippuu tietenkin minkä ikäisistä on kyse. - Anonyymi
En nyt ehdi. Usko jo!!!
- Anonyymi
- Anonyymi
Kiitos 🥺
- Anonyymi
Vihtavuoren isäntä ihan varmasti tykkää vaihtoehto C:stä ja hän on keksinyt minulle jotain pientä hauskaa puuhaa niin hän saa pelata rauhassa.
- Anonyymi
Varmaan B ja C yhdessä
- Anonyymi
Näistä vaihtoehdoista leffailta. Kyllin huono leffa pyörimään, niin voitaisiin keskittyä vain toisiimme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919