Kuka / ketkä lie varastelee autoja?
https://www.ita-savo.fi/paikalliset/8642160
Autovarkaudet Savonlinnassa
8
396
Vastaukset
- Anonyymi
Rosvot
- Anonyymi
Mie vein toisen.. Toisesta en tiedä? Mitä muuta haluat tietää?
- Anonyymi
Kene autoja varastaa jos vain kiinni saataisiin niin hivutusta sakin saisi rosvot
- Anonyymi
Kene perkule! Punkaharjulta löytyy varmasti toinen auto.
- Anonyymi
Mie olen loukkaantunut kun miun autoa ei oo viety. Ei se uusi ole eikä täydellinen pinnoiltaan mutta kyllä tuntuu pahalta kun yariskin viedään mutta ei miun autoa. Jätän ensi yönä oikein kaikki neljä ovea selälleen ja avaimet virtalukkoon ja jos ei aamulla auto ole kadonnut, etsin nämä rosvot ja pöllyytän pitkin kaartilantietä
- Anonyymi
Oikein! Kyllä se tuollane on pahemman puoleine loukkaus siun autoos kohtaa, mutta vissiinkään siitä ei oikeen polliisiasiaa pysty tekemään?
Laita rosmoille vielä pari uunilenkkii ja laatikolline kaljaa istumelle oottamaa ja kirjota lappu että lissää on luvassa -sovitusta paikasta haittavaks- sden jäläkee kun ensin varastatta auton.
- Anonyymi
toyota yariksessa on ajon esto ja vahva veikkaus on että yaris on viety omilla avaimilla kuka alkaisi ohittelemaan arvottoman yariksen ajon estoa jossain parkki paikalla
- Anonyymi
Jos siinä oli ovet selällään ja avaimet virtalukossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834