1) Kotityöt
2) Sali
3) Luonnossa liikkuminen
4) Lukeminen
5) Läheisten kanssa ajan viettäminen
6) Suoratoistopalvelut
7) Mökkeily
8) Musiikin kuuntelu
9) Omat projektit
10 Muuta mitä
Vaihtoehtoja palstailulle top 10
19
215
Vastaukset
- Anonyymi
Palkkatyö?
- Anonyymi
Riippuu mitä maksetaan
- Anonyymi
Se on aivan täysin pois suljettu. Spurgu S:ää ette koskaan saa kiikkiin hähää!
- Anonyymi
10 paneminen
Miehelt - Anonyymi
Nukkuminen
- Anonyymi
11, Mersussa 😎 isi miehiä ööh tyrkkyilemässä se on miun lempipuuhaa 😉🤌😍🌞sen jälkeen omaa hiirtä pilkkaamaan , ihan BESt,T Mii Mii Mii ylpeä myyjä
- Anonyymi
Hiiri kuuli mitä tapahtunut ja rakastu joka paljasti myyjättÖren mut sitä Mii Mii ei vielä tiedän! Vannon sen! Onnellisena tietämättömänä, karma tyttönen
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kaikki sen tietää hiiret, härät……
- Anonyymi
lähes kaikkea tehty tänään, ei vaan istuta ja kirjoiteta tänne 🙂
- Anonyymi
Työ? 😂
- Anonyymi
Useimmille tää varmaan vapaa-aikaa, ellei palstaile työnantajan laskuun työpuhelimella
- Anonyymi
Salille
- Anonyymi
10 ja kyllä minä luotan siihen, että hän kyllä tietää
- Anonyymi
1-10 eli kaikki!
- Anonyymi
Vois lisäksi, vaikka hakata päätään oikeasti tiiliseinään tai ampua itseään jalkaan.
- Anonyymi
10) Uiminen
11) suunnistus
12) shoppailu
13) veneily
14) villasukkien neulominen
15) kalastus
Järjestys noilla satunnainen. Ei siis tärkeysjärjestyksessä. - Anonyymi
Kaikki nuo mutta ehkä mökkeily pois tältä kesältä. Harvemmin jaksaa enää lukea, joten ei haittaa vaikka hetken viettää täällä.
- Anonyymi
Mökkeily ja ulkoilu🤮 Ei kokoajan voi tehdä jotain ja keskittyä, ihan ok välillä vaan sluibailla ja juoda kahveet. Nyt yritän tässä itse heräillä ja alkaa omiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838