Niin semmoset 2960 kcal
Ok tänään laskin kalorit mitä syöny tähänn mennessä
9
137
Vastaukset
- Anonyymi
Tietää röllykkää vyötärölle.. ;-))
- Anonyymi
Et taida tietää kaloreista mitään. Tai sitten et liiku itse ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää kaloreista mitään. Tai sitten et liiku itse ollenkaan.
En tietenkään tiedä näistä asioista mitään..
- Anonyymi
Mä söin 2 lihapiirakkaa, ison pullon Jaffaa, irtokarkkeja 300 g, pari jäätelöö, hesen jätti ateria. Vielä nälkä
- Anonyymi
Ravintoaineiden nälkää
- Anonyymi
Mulle on laskettu painonpudotukseen 2200 kaloria. Liikun paljon ja paino pudonnut jo 10kg
- Anonyymi
Ja olen nainen.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy ikävään? Riippuen koostasi ja aktiivisuudestasi tuo kalorimäärä voi olla liian vähän, liikaa tai sopiva. Itse 184cm 76kg pysyn tässä koossa syömällä 2400 kcal/pvä. Seesteinen työ mutta urheilen lähes joka päivä.
- Anonyymi
Ahmatti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751