Spiritsimii suviseuroil?

Anonyymi-ap

Mul ois printattuna tollanen spiritismi-Ouijalauta mut mä tarttisin pari kaverii pelaamaan! Halusin vaa pistää tänne vähä vipinää, kaikki kiva ku aina vaa kielletää! Oisko vähä siistii jos tänne tulis henkii? Jos jotai kiinnostaa tulla tutkimaa niin mä oon semmoses telipyörä mallises asuntoautos, Mersu tää taitaa olla. Aikalail länsireunas kenttää.

6

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskotko oikeasti, että siinä Ouijalaudassa olisi jotain henkiä mukana? Tuskin! En minäkään. Eikä ainutkaan muu tuntemani vanhoillislestadiolainen. Jos siinä ois oikeasti jotain magiaa, ei siihen osoittimeen tarvisi koskea kenenkään. Se liikkuisi langattomasti henkien ohjaamana. Ei siihen käsivarsia tarvittais. Ihmisten kädet sen osoittimen vie sinne, minne vie. Ei siihen mitään taikaa tarvita. Spiritismi menee samaan kategoriaan horoskooppien, ennustajaeukkojen ja taikasauvojen kanssa. Eli silkkaa huuhaata!

• Anonyymi

Et tiedä mistä kirjoitat, spiritismi on todellakin yhteydenpitoa pahoihin henkiin. Toisilla se toimii ilman kosketustakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä mistä kirjoitat, spiritismi on todellakin yhteydenpitoa pahoihin henkiin. Toisilla se toimii ilman kosketustakin.

Höpö höpö. Oon nuorena kokeillu spiritismiä. En uskonu silloinkaan, että sillä vois olla yhteydessä edesmenneisiin. Pelasin uteliaisuudestani ja halusin kokea, toimiiko se ihan oikeasti. En vakuuttunut lainkaan. Spiritismi on huuhaata siinä, missä reikihoidot yms.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko lesta naiset yleisesti tyhmempiä kuin muut?

• Anonyymi

Ei, ei todellakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82