Hei MAN oot mulle auringonkukka

Anonyymi-ap

Se symboloi paljon kauniita hyviä asioita ja positiivisuutta. 🌻
Iloa, lojaaliutta,(ammatti) ylpeyttä.. Rakkauttakin. 💛
Olet mulle niin tärkeä ja rakas. Toivottavasti lukisit tän.
Nyt tunnisteita on ainakin riittävästi.
Suukko poskellesi.
*nappaa uusiksi koirankarvan leuastasi ja hätistää hyttysen kädestä. Sitten katsotaan taas minuutti silmiin*
Sen jälkeen siirrät sen hiussen pois korvan taata.
Jos ei muuta koskaan tapahdu, niin olkoon näin sitten. Rakkautta on monenlaista. Haluan, että tietäisit tämän ja saisit siitä iloa rankkaan arkeesi.

/naiselta 😚

27

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi, kiva viesti. Mulla on ensimäinen selvä muisto kukista nimenomaan auringonkukka, äiti kasvatti niitä mun ikkunan alla, kun olin pieni. Se on mulle aivan erityinen kukka.

• Anonyymi

Oi 🌻😍 onpas kiva. Mun isoäiti kasvatti ja ne oli aina tositosi pitkiä ja upeita. Koko kylä kummasteli miten hän onnistui siinä.
        Tää mieskin on pitkä ja komea niin kuin ne olivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi 🌻😍 onpas kiva. Mun isoäiti kasvatti ja ne oli aina tositosi pitkiä ja upeita. Koko kylä kummasteli miten hän onnistui siinä.

Ja se tosiaan kuvastaa myös häntä, koska varmasti moni miettii miten hän on onnistunut asioissa ja tulee menestymään vielä upeasti.
        He vaan näkevät tulokset, mut eivät työtä ja sitä kipua taustalla.
        Minä myötäelän sitä matkaa ja jos en saa pitää häntä kädestä sen aikana niin pidän henkisesti sitten.
        /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, no sehän on kiva. Näin sivullisena kuulostaa vähän kummalliselta, mutta tosi kiva kuulla..👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, no sehän on kiva. Näin sivullisena kuulostaa vähän kummalliselta, mutta tosi kiva kuulla..👍

Mikä siitä tekee kummallista? Olen utelias kuulemaan näkemyksesi?
        Toki et häntä tunne etkä tiedä mitä kateus myös saanut ihmisissä aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaikki eivät ymmärrä ehkä tätä vertausta samoin.
        En ollut ajatellut tuota lapsuuden juttua edes ennen kuin sanoit omasi. 😊

Haen joskus aika kaukaa näitä yhdistelmiä, koska olen pohdiskeleva sielu.

/ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siitä tekee kummallista? Olen utelias kuulemaan näkemyksesi?
        Toki et häntä tunne etkä tiedä mitä kateus myös saanut ihmisissä aikaan.

No se, että joku muistuttaa auringonkukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaikki eivät ymmärrä ehkä tätä vertausta samoin.
        En ollut ajatellut tuota lapsuuden juttua edes ennen kuin sanoit omasi. 😊

Haen joskus aika kaukaa näitä yhdistelmiä, koska olen pohdiskeleva sielu.

/ap

Mulle tää 🌻tuli ihan sattumalta.. Ja se nyt jotain syystä tai toisesta vakiintui käyttöön just hänelle.
        En mä nyt mummua ajattele hänen yhteydessääm, mut mun mummu varmasti ois ihan super ihastunut häneen. Mummu mua kasvatti 12v. Eli äiti vähän niinku mulle. Virallinen huoltajuus.

Mä en oo koskaan löytäny neliapiloita, mut löysin hänen asuinpaikkansa läheltä 3. Yhden sieltä missä ekan kerran kohdattiin.

Mulle toistuu jatkuvasti numerot 3, 34, 4, 44.

Mut hyvää viikonloppua kaikille tänne ja rakkautta. 🌻💛❤️
        /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se, että joku muistuttaa auringonkukkaa.

Haha no ei nyt kirjaimellisesti muistuta. Hih. Se mitä se symboloi muistuttaa enemmänkin ja se pituus. Joku joka loistaa muiden joukossa tosi ainutlaatuisena ja erikoisena.
        Ai kauhea alkoi naurattaa 😂😂😂
        /ap❤️🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha no ei nyt kirjaimellisesti muistuta. Hih. Se mitä se symboloi muistuttaa enemmänkin ja se pituus. Joku joka loistaa muiden joukossa tosi ainutlaatuisena ja erikoisena.
        Ai kauhea alkoi naurattaa 😂😂😂
        /ap❤️🌻

Mua kans. Mietin mun kaivattuu ja ajattelin sen naaman ympärillä auringonkukan. Tuli Teletappi vibat., :Dd
        Sivusta joku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tää 🌻tuli ihan sattumalta.. Ja se nyt jotain syystä tai toisesta vakiintui käyttöön just hänelle.
        En mä nyt mummua ajattele hänen yhteydessääm, mut mun mummu varmasti ois ihan super ihastunut häneen. Mummu mua kasvatti 12v. Eli äiti vähän niinku mulle. Virallinen huoltajuus.

Mä en oo koskaan löytäny neliapiloita, mut löysin hänen asuinpaikkansa läheltä 3. Yhden sieltä missä ekan kerran kohdattiin.

Mulle toistuu jatkuvasti numerot 3, 34, 4, 44.

Mut hyvää viikonloppua kaikille tänne ja rakkautta. 🌻💛❤️
        /aloittaja

Ihminen ettii vastauksia joskus kaikkialta, kun niitä ei saa toiselta, vaikka se ois kaikille oikein. Ei vaa voi painaa villasella. Surullistaet jotkut tekee niin. Siks kai uskotaan näihin asioihin ja vaikka jotkut uskoo Jumalaan tai enkelinumeroihin.
        Mut ne antaa toivoo ja lohtuu.

• Anonyymi

Taidat olla kyllä rakastunut oikeasti...

• Anonyymi

En tiedä mitä tämä on, mutta jotain elämäni mullistanutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitäkin... Mikään muu sana ei osu, koska kaikki kuulostavat rakkauden rinnalla liian laimealta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot sä!! 🧐 Älä yritä.

• Anonyymi

Olen oikealla polulla oikeiden ihmisten ympäröimänä.

/ap🌻

• Anonyymi

Pitkästä aikaa kivoja viestejä. Onkohan planeetta Venus oikeassa aspektissa nyt. 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkästä aikaa kivoja viestejä. Onkohan planeetta Venus oikeassa aspektissa nyt. 😇

Ehkä on!

• Anonyymi

Mutta mikä on sitten semmoinen pitkänhuiska päivänkakkara.

• Anonyymi

Mulla on pihalla niitäkin 😍 mulla on paljon kukkia mun taloni pihalla.
        Se auringonkukka puuttuu vielä. Ja omenapuut. (kuin poskeni)
        Päivänkakkarat tuoksuu pesemättömälle persiille. Muuten kivoja.
        /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on pihalla niitäkin 😍 mulla on paljon kukkia mun taloni pihalla.
        Se auringonkukka puuttuu vielä. Ja omenapuut. (kuin poskeni)
        Päivänkakkarat tuoksuu pesemättömälle persiille. Muuten kivoja.
        /aloittaja

Omppupowski😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omppupowski😊

Niinpä kai....

• Anonyymi

Nyt on hitto kaikki kyllä jo sanottu. 😄 Voiko ny poistuu palstalta? Viimeistään, kun tää kirjoitus ei enää näy missään.. Se kuuluisa viiminen sana.
      /ap

• Anonyymi

"ootko koskaan nähny nälkää"

Oon, jos tietäisit mun turvattoman varhaislapsuuden, et kyselisi tyhmiä. Sä tiedät myös mun menneisyyden. Se että mä oon nyt sen näköinen etten ole nähny nälkää niin se ei meinaa etten koskaan olis..

Et sanonut sitä, mut meinasit sanoa... Jäi mieleen. Ikävästi se olis ollu sanottu. Helppoa sellaisille jotka eivät ole kokeneet sitä turvattomuutta mitä mä koin, kun faija veti viinaa ja huumeita. Ne huumeet kuulin vasta myöhemmin.

Pakko tää negatiivinen viel tähän laittaa.. Nyt ei tunnisteet lopu.

Menen nyt tekemään jotain kivaa.

/aloittaja

• Anonyymi

😭😭 Voi ei. Nää kivut on suuria ja vaikeita. Ehkä keskustelitte just jostain muusta ja hän tajusi siinä hetkellä, et ei voi sanoa niin tuntien sut ja sun kivut.. Noi on pahoja. Toivon et saat käsiteltyy. Paljon halauksia.
        T. Tuntematon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😭😭 Voi ei. Nää kivut on suuria ja vaikeita. Ehkä keskustelitte just jostain muusta ja hän tajusi siinä hetkellä, et ei voi sanoa niin tuntien sut ja sun kivut.. Noi on pahoja. Toivon et saat käsiteltyy. Paljon halauksia.
        T. Tuntematon

Kiitti. 🤕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Tuntematon

Jotkut onnistuu kaivaa traumat pinnalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1611
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      268
      1263
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      807
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe