Facessa katsomassa....
Kävit nainen näemmä mun
41
769
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin kattoon kaivatun facea onko ottanut eston pois. Ei ollut. 😔
- Anonyymi
Naiselle laitettu esto?? !
Onko ollut joku riita tms...? - Anonyymi
NO EI NYT AINAKAAN SINUA KAIPAA JOS ON ESTÄNYT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle laitettu esto?? !
Onko ollut joku riita tms...?No eikö sinulla ole tapana kehitellä joku uusi skuuppi joka ehtoo näistä palstaäijän esityksistä? Sivusta arvaa kuka🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO EI NYT AINAKAAN SINUA KAIPAA JOS ON ESTÄNYT!
Hienoa että sinä kaipaamistodellisuudessa elävä naispuolinen reppana jaksat käydä huutamassa caps lock pohjassa tälle palstaäijälle osoittaen sen ettet todellakaan ole tässä maailmassa. -TT
- Anonyymi
Laita ensin whatsup
- Anonyymi
Tottakai 😍❤️
- Anonyymi
Ohoh 😁😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh 😁😘❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh 😁😘❤️
Tosin en mä kovin usein uskalla käydä, en tiiä mikä muhun meni, en ollut ees humalassa 😅😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin en mä kovin usein uskalla käydä, en tiiä mikä muhun meni, en ollut ees humalassa 😅😘❤️
Saa käydä katsomassa 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa käydä katsomassa 🤗
Kiitos kaunis 🤗🤩
- Anonyymi
Mäki kävin katoos yhtä miestä vähästä aikaa
Mut en enää tiedä mitä uskaltaisin sanoa
Ettei mua tulkita jotenkin pahaksi ihmiseksi.
Joten oon vaiti..
Ja annan tunteen vain kadota pois.
Naiselta- Anonyymi
kuullostaa ikävältä...
- Anonyymi
Tuskin oot paha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuullostaa ikävältä...
Alkoiko sinulla ihan jäpöttää tämän palstaäijän pateettisen piruetin johdosta? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin oot paha
Sinä taidat sen sijaan olla kun elät tätä patologista fantasiaa, että määrittelet jonkun yksilön olemusta ja elämää vastailemalla tälle provoäijälle. -TT
- Anonyymi
Vais niin palstaäijä,et ole mikään nainen!
- Anonyymi
Ei taida hän mies olla facessa,pitää ilmoittaa jos hänen nimi sieltä myös löytyy! Toinenhan voi kirjoitella siellä,mitä haluaa!
- Anonyymi
Mistä sen pystyit näkemään?😅
- Anonyymi
Se oli vahinko.
- Anonyymi
Juu, ei tahalleen.
- Anonyymi
Saahan sitä nyt käydä...
- Anonyymi
En varmasti käynyt, koska ei me saada olla FACEBOOKIN eikä muidenkaan METAN SOME SIVUSTOJEN rekisteröityneitä käyttäjiä, koska se on KUNNIANLOUKKAUS.
Etkä kai sinä sentään noin TYHMÄ OLE, ETTÄ OLET MENNYT FACEBOOKIIN TAI MUILLE METAN SOME SIVUSTOILLE KATSELEMAAN TOISTEN NAISTEN KUVIA!?- Anonyymi
PAKKO LISÄTÄ, ETTÄ ME OLLAAN SENTÄÄN PORUKALLA KÄSITELTY TÄMÄ ASIA JA SOVITTU, ETTÄ SINNE PARISUHDE PETTÄJIEN SIVUSTOILLE EI MENNÄ KATSELEMAAN TOISTEN NAISTEN JA MIESTEN KUVIA.
- Anonyymi
Siellä on kuule naisen puutetta naisena esiintyen purkava äijä misua minun perään, ne ei vaan ole sinun perään ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PAKKO LISÄTÄ, ETTÄ ME OLLAAN SENTÄÄN PORUKALLA KÄSITELTY TÄMÄ ASIA JA SOVITTU, ETTÄ SINNE PARISUHDE PETTÄJIEN SIVUSTOILLE EI MENNÄ KATSELEMAAN TOISTEN NAISTEN JA MIESTEN KUVIA.
Porukalla ootte sopimu mitä sepitätte? Sulla ei todin palstasetä taida näitä minioneita tai ns uhrilampaita juur olla hehe
- Anonyymi
Olen siinä onnellisessa asemassa että ei ole Facebookia eikä muitakaan kurkkimis-sovelluksia!
En muutenkaan seurustele palstojen kautta.
Oikea mies ottaa kontaktia henkilökohtaisesti jos kiinnostaa!- Anonyymi
Onpa kiva kuulla naisia esittävä äijä, juu ei se keskustelupalsta toisten sosiaalista mediaa stalkkaamalla löydy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva kuulla naisia esittävä äijä, juu ei se keskustelupalsta toisten sosiaalista mediaa stalkkaamalla löydy
Ku ei ole ikinä käynyt Facebookissa,jollain on tietenkin tehtynä kiusatulle naiselle salasana,jota nainen ei tiedä,ku ei ole rekisteröitynyt koko faceen!
- Anonyymi
Iik, ei kai siitä jää jälkeä!?!?!?
- Anonyymi
Mitä sitten vaikka jäisikin.
- Anonyymi
Käyn vastakin 😊
- Anonyymi
Samoin minä myös. 🤗
- Anonyymi
En käynyt sun facesivuja katsomassa vaan muita julkaisuja, sorry.
- Anonyymi
Juu. Viimeisin päivitys ei miellyttänyt kun taas katosit.
- Anonyymi
On rikollista,jos joku on kirjautunut esim.facebookkiin toisen nimellä ja toinen ei ole ollenkaan Facebookissa!Kyllä sekin tieto löytyy,ett kuka!
- Anonyymi
Pitäiskö käydä onko siellä jotain uutta ja jännää 🤔En jaksa facessa käydä juuri ollenkaan enää. En tiedä miksi en vaan poista koko tiliä.
- Anonyymi
Käyn aika usein katsomassa kuvaasi, tai ainakin silloin kun on todella ikävä sinua.
- Anonyymi
Ei ole mitään uutta... 😊
- Anonyymi
Nyt taas tulit takaisin. Hyvin koulutat minua reagoimalla päivityksiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759