Nyt? Ainakin toivon niin.
Onhan sulla nainen parempi mieli
91
971
Vastaukset
- Anonyymi
On rakas parempi mieli ❤️
- Anonyymi
Toivottavasti sain sen aikaan. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sain sen aikaan. ❤️
Juu sä sait sen aikaan rakas liekkini❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sä sait sen aikaan rakas liekkini❤️
Hyvä hyvä😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä😘
Tykkäsitkö itse?☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsitkö itse?☺️
Kyllä neiti, tykkään 😍
- Anonyymi
Eikö ollut mulle tämä?
- Anonyymi
Miksi olisi? Yhtä paha mieli mulla on kuin viimeksi yhteydessä sinuun ollessani pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Ei sulle
T.ap
- Anonyymi
Ei. Miks olis nyt parempi mieli?
- Anonyymi
Miksi ajattelit että mulla on ollut huono mieli?
- Anonyymi
Oon ainakin rauhoittunut nyt. Ottanut näihin etäisyyttä. Enkä oo tänään enää itkenyt.Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää mieltä toivon sinulle ❤️
Mieheltä
- Anonyymi
Kyllä on ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Sitä toivonkin❤️😘
- Anonyymi
Mikä siihen auttoi?Teitkö jotain kivaa? 😊
- Anonyymi
Ei. Pyörittelen kaikkea päässäni.
- Anonyymi
Ootko käynyt lääkärissä? Usein unirytmi muuttuu kun ikää tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta jos vaikka aikaisin vaihdevuodrt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsi painajaiseen ja siksi hereillä poikkeuksellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta jos vaikka aikaisin vaihdevuodrt
Oletko juuri oppinut uuden sanan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsi painajaiseen ja siksi hereillä poikkeuksellisesti.
Sekin voi kuulua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin voi kuulua
Päähänpinttymä?
- Anonyymi
On kaikki hyvin ja toivon nyt vaan että tää kesä tulee olemaan erityisen hyvä toiveiden suhteen ja voin jättää tän kaiken kakan vihdoin täysin taakse päin ja kaiken sellaisen mikä liittyy menneisyyteen. Hänelle toivon vaan kaikkea parhainta sen rakkaudensa suhteen ja niin päin pois.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti on.
- AnonyymiUUSI
On kyllä🩷🤍
- AnonyymiUUSI
On joo😉❤️
Olet ihana- AnonyymiUUSI
Toivottavasti oot nuori neito jolle sydämeni kuuluu😎💘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oo nuori….tai häneen verrattuna joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko aloittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko aloittaja
Ap mies olen joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap mies olen joo
Joo, jätän ketjun sikseen.
- AnonyymiUUSI
No mitä se sinä oot sen eteen tehny sitte
- AnonyymiUUSI
Heti, kun pelkurit palaa piiloistaan/ sivusta.
- AnonyymiUUSI
No eipä kehumista. Tarvitsen sua niin paljon koska oon rakastunut sinuun. Ikävä on ja kaipaan sitä että näen sut uudestaan 🤍🥲
- AnonyymiUUSI
1. kuumeeton päivä! 👍🏻☺️ Avaan läppärin ja haen työpaikkoja.
- AnonyymiUUSI
Lopeta valehtelu
- AnonyymiUUSI
Näin tämän vierailun /kyylä
- AnonyymiUUSI
On minulla ainakin 🌻❤️ mulla oli äsken hetki hänen kuvansa kanssa. Siitäkin tuli parempi mieli. 🤭
- AnonyymiUUSI
Mitä sää taas touhuut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sää taas touhuut?
Täh? 🤭🤭🤭 No ei sitä tänne kerrota
- AnonyymiUUSI
Juh oli Chiricahua-apachen Janeros-ryhmän soturi ja johtaja. Hän oli tunnettu soturi ja liittolainen muiden Chiricahua-päälliköiden, kuten Mangas Coloradasin ja Cochisen, kanssa. Hän oli erityisen lähellä Geronimoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sää taas touhuut?
No mitä luulet että ihmiset tekee himoissaan🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juh oli Chiricahua-apachen Janeros-ryhmän soturi ja johtaja. Hän oli tunnettu soturi ja liittolainen muiden Chiricahua-päälliköiden, kuten Mangas Coloradasin ja Cochisen, kanssa. Hän oli erityisen lähellä Geronimoa.
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
🤣😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täh? 🤭🤭🤭 No ei sitä tänne kerrota
No eikai, touhuun itsekin, mutta miesten pitää tehdä vähän terveydellisistä syistä. Toki joku muukin voisi sen.. (seliseli)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eikai, touhuun itsekin, mutta miesten pitää tehdä vähän terveydellisistä syistä. Toki joku muukin voisi sen.. (seliseli)
Voisin häntä auttaa tässä asiassa. Pysyy eturauhanen kunnossa. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin häntä auttaa tässä asiassa. Pysyy eturauhanen kunnossa. 🤭
Tämä juuri, paine on poistettava. ;-))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juuri, paine on poistettava. ;-))
Kumpihan sen aloitteen meinaa tehdä. Voisin olla vaikka vakituinen hoitaja tässä asiassa. Samalla kumpikin saisi nauttia. 😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpihan sen aloitteen meinaa tehdä. Voisin olla vaikka vakituinen hoitaja tässä asiassa. Samalla kumpikin saisi nauttia. 😍
Hmm.. Ei huono ajatus. ;-))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viestiä vaan, niin voin olla sun vakituinen purkaja 🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. Ei huono ajatus. ;-))
Itseäni kiihottaa ajatus siitä että tekisimme sen suunnittelematta, kun siltä tuntuu. Vaikka autossa. Ajatuksen tasolla ainakin tämä tuntuu kutkuttavalta. Sinänsä paikalla ei väliä, kunhan saisin häntä kosketella ja jakaa nautinnon. Voisimme vain antautua himon vietäväksi. Pystyn kyllä häntä juuri ja juuri vastustamaan, mutta en tiedä haluanko vastustaa enää. 🌻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua jännittää kyllä ehdottaa vaikka ei hänessä mitään pelättävää olekaan. Ihana mies on hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitään yhteystietoja. ;-))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitään yhteystietoja. ;-))
No sit se et oo sä jota haluan ja kaipaan. Valitettavasti. Meillä on kyllä yhteydet. 🌻😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sit se et oo sä jota haluan ja kaipaan. Valitettavasti. Meillä on kyllä yhteydet. 🌻😊
Ja olemme tekemisissä säännöllisesti. Taitaa hän kaivata nyt jotain kauniimpaa ja nuorempaa, vaikka olen minäkin häntä nuorempi. Ymmärrän kyllä. 🌻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni kiihottaa ajatus siitä että tekisimme sen suunnittelematta, kun siltä tuntuu. Vaikka autossa. Ajatuksen tasolla ainakin tämä tuntuu kutkuttavalta. Sinänsä paikalla ei väliä, kunhan saisin häntä kosketella ja jakaa nautinnon. Voisimme vain antautua himon vietäväksi. Pystyn kyllä häntä juuri ja juuri vastustamaan, mutta en tiedä haluanko vastustaa enää. 🌻
Nämä on sellaisia tähtihetkiä jotka jäävät ikuisesti mieleen. Mitäpä sitä ei tekisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on sellaisia tähtihetkiä jotka jäävät ikuisesti mieleen. Mitäpä sitä ei tekisi.
Tuskin tämmöistä meidän välillä tulee tapahtumaan. Ehkä olenkin vain yksin halujeni kanssa. En tiedä varmuudella. 🥺🌻
Aina toki haaveilu piristää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olemme tekemisissä säännöllisesti. Taitaa hän kaivata nyt jotain kauniimpaa ja nuorempaa, vaikka olen minäkin häntä nuorempi. Ymmärrän kyllä. 🌻
No voi hemmetti, ei ole mukavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi hemmetti, ei ole mukavaa.
Ei ole mulle mukavaa ei. Suututtaa miksi annoin itseni häneen ihastua ja sitten rakastua. Tunnen itseni idiootiksi toisinaan ja keskittyminen on luokkaa ameeba. Hän on mun työtoveri.
Välillä ihan helpotus, jos emme työskentele yhdessä, kun taannun apinaksi.
🌻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua jännittää kyllä ehdottaa vaikka ei hänessä mitään pelättävää olekaan. Ihana mies on hän.
Tämä on vaan terveydellisistä syistä, pitää ymmärtää.. ;-))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mää tiiän. 🤗 Ja ymmärrän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mulle mukavaa ei. Suututtaa miksi annoin itseni häneen ihastua ja sitten rakastua. Tunnen itseni idiootiksi toisinaan ja keskittyminen on luokkaa ameeba. Hän on mun työtoveri.
Välillä ihan helpotus, jos emme työskentele yhdessä, kun taannun apinaksi.
🌻🤣🤣🤣🤣Hassu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut olla hänelle jotain ainutlaatuista mutta en sitten ollut. Hän on kyllä minulle sitä. 💔🌻
. Toivottavasti saat mitä etsit - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣Hassu
No joo. 🥺 Kaikkea ei voi saada.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut olla hänelle jotain ainutlaatuista mutta en sitten ollut. Hän on kyllä minulle sitä. 💔🌻
. Toivottavasti saat mitä etsitTäältä nyt mitään saa.. Sulle myös toivon jaksamista, voisko ajatella muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täältä nyt mitään saa.. Sulle myös toivon jaksamista, voisko ajatella muuta.
Ei saa ei. Ja kiitoksia vain. Toki ajattelen muutakin välillä ja keskityn harrastuksiin tms. Kyllähän mahdottomasta rakkaudesta kestää toipua. Ei sitä voi kiirehtiäkään. Täytyy antaa tunteiden tulla ja mennä, ajelehtia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa ei. Ja kiitoksia vain. Toki ajattelen muutakin välillä ja keskityn harrastuksiin tms. Kyllähän mahdottomasta rakkaudesta kestää toipua. Ei sitä voi kiirehtiäkään. Täytyy antaa tunteiden tulla ja mennä, ajelehtia.
No varsinkin harrastukset ja muu tekeminen auttaa siirtämään ajatuksia muualle. Tsemppiä mimmi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No varsinkin harrastukset ja muu tekeminen auttaa siirtämään ajatuksia muualle. Tsemppiä mimmi!
Silti mä vielä toivon, uskon ja haluaisin... No kyllä se tästä. Tsempit sinne kans. 💪🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silti mä vielä toivon, uskon ja haluaisin... No kyllä se tästä. Tsempit sinne kans. 💪🏻
👍
👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trolli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trolli.
Kuinka niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
minulla on aivan hyvä ja onnellinen olo, kun tämä on ohi 🙂
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Varmaan harvalla, joka palstaa lukee, on hyvä mieli.
- AnonyymiUUSI
Voi se olla sellaista hömppää ajanvietettä 🤔
- AnonyymiUUSI
Ota Polle se Susanna mukaan Kaliforniaan ja anna se hänen poikansa naisen äidille. Pärjäävät kyllä. Ja maksa se muutto sinne Ruotsiin.
se Tuula on kyllä taitava ja osaa maksaa siellä niitä juttuja takaisin. - AnonyymiUUSI
Odotan lomaa ja kaikkea ihanaa ☺️
- AnonyymiUUSI
Vielä, jos kertoisit, että miksi minulla olisi parempi mieli?
- AnonyymiUUSI
Odotan Kreetan matkaa.
- AnonyymiUUSI
mul on semmonen kaikki asiat päin persettä vaihe elämässä.paitsi se.. heh.Mutta oon nyt ottanu tavotteeks korjaa seuraavan puolen vuoden aikana mahdollisimman paljon kurssia oikeeseen suuntaan. muuten mä nimittäin liskaannun lopullisesti. oon lirissä mutta tää vaan vaatii nyt niillä viimisillä voimilla puskemista eteenpäin. ihan sama mitä tulee nii puskee vaan kohti sitä et helpottaa joskus. saa nähä mihkä asti riittää vai puskenko paikoillaan vielä puolen vuoden päästäki mutta ei se auta kun koittaa oli tilanne mimmonen tahansa.
- AnonyymiUUSI
ethän sitten tee mitään Sopimuksia niiden kanssa? en jaksa heitä yhtään täällä ja keksivät koko ajan keinoja viedä ja yrittää jekuttaa ja päästä näyttämään tunnistatko eri tietoisuudet ja päästä siitä touhusta kiinni.
- AnonyymiUUSI
No gyl! Vielä nää viestit täältä Meseen niin hyvä tulee.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Kiitos, täällä ihanat 30C rantakelit. Tänään kuitenkin vatsataudissa, vilskettä molempiin suuntiin ja samalla menkat alkoi. En ole pystynyt ottaa särkylääkettä tietenkään enkä juomaan kahvia -> hedari ja alavatsakrampit muun päälle. Voittajafiilis! (Et varmaan kuitenkaan näitä minulle toivomuksillasi manifestoinut, oletan ☀️🏖️).
- AnonyymiUUSI
Olisi sitten aikaa jollekin päivittää, on niin mahtavan mukavaa 🤭
- AnonyymiUUSI
Onhan se kieltämättä, virkistävää nähdä miten saa vielä yhden jos toisenkin pois tolaltaan.
- AnonyymiUUSI
Heh
- AnonyymiUUSI
Et ymmärrä mistään mitään
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512949Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071712- 1061032
- 87957
- 60883
- 42786
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163780IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695